Stránka 1 z 1

touareg 4.2

Napsal: 06.12.2011 20:18
od zdenál
Ahoj, všechno jsem si tu pročet a chtěl bych vědět váš názor na prvniho tuarega se starší 4.2 s tiptronicem bez vzduchovýho podvozku a manual sedackama cim min el. tim lip a ještě se prý musí motor vytahnout ven při rozvodech je to tak?.Díky za rady.

Re: touareg 4.2

Napsal: 07.12.2011 06:42
od Mára_VR6
Hlavně, když si koupíš Touarega, tak počítej, že budeš potřebovat peníze na servis. Doporučuji si přečíst téma, kolik koho stal servis jeho auta.
Většinou je to tak, že během dvou let tak sto tisíc. A je jedno, že chceš kvůli tomu auto bez vybavení.

Re: touareg 4.2

Napsal: 08.12.2011 16:59
od 15648213
JJ, 100% pravda. :potlesk:
Mára_VR6 píše:Hlavně, když si koupíš Touarega, tak počítej, že budeš potřebovat peníze na servis. Doporučuji si přečíst téma, kolik koho stal servis jeho auta.
Většinou je to tak, že během dvou let tak sto tisíc. A je jedno, že chceš kvůli tomu auto bez vybavení.

Re: touareg 4.2

Napsal: 13.12.2011 11:10
od lerak71
Souhlas, nekupovat s financema na krev!!!!!!
A těch el. sedaček bych se nebál, ono je tam spousta jiných věcí...čidla náklonů karoserie (měnil jsem už 2x), xenony (blikání) - tady bych spíše ušetřil :-), převodovka - kardan, SPOTŘEBA :-)
Touareg - to musí být láska!

Re: touareg 4.2

Napsal: 13.12.2011 11:40
od Igorsk
lerak71 píše: Touareg - to musí být láska!
pekne povedané :potlesk: ale je to tak .... no keď už nič tak len spotreba 700 eur mesačne :wink:

Re: touareg 4.2

Napsal: 14.12.2011 21:18
od panklobouk
4.2 je opravdu asi nejlepsi motor pro touarega. Tedy alespon pro mne. Zvuk, vykon, neni extremne tezky na predek jako v10 ci v12, spotreba, bezporuchovost.
Rozvody delany pred mesicem cca ve 240. Motor zustal v aute. Kompletni sada rozvodu koupena v DDR u VW , dale vymeneny vanos retizky, vanos napinaky - opravdu draha sranda (mozna bude druhovyroba levnejsi, ale radeji davam VW). Jinak klasicke provozni veci plus nejaky ten silentblock (ramena, stabilizacni tyc, atd) , stabilizacni tycky ci co, jedna predni poloosa, vahy vzduchu (odesla jedna - nepresne mereni), lambdy - jsou 4, oleje - poctive vsechny a porad. Jezdil jsem drive na LL olej a pri rozvodech jsem kouknul do motoru - konec LL oleji. A to jsem ho menil po 15tkm. Navrat ke klasice, vyplach, naject 2 tisice km, vyplach a jiz nikdy vice LL. Radeji normalni olej a menit poctive po 10tkm. Nerikam, ze ten motor byl zasrany jak jetel, to ne, ale jsem zvykly, ze je takovy jako ciste medovy nebo jak to popsat. V kazdem pripade to v servisu doporucili - LL olej je pry na h***o. Jo, castym problemem V8 4.2 jsou praskle vodici plastove tycky od regulatoru zmeny delky sani (kdybych se v nejakem nazvu neceho mylil, tak se omlouvam - nejsem servisak). Take jsem menil zapalovaci moduly a 1 xenonovy starter - vlastni blbost - umyval jsem svetlo mimo auto a nejak jsem to prehnal s vodou. Take byly vymeneny vsechny 4 katalyzatory (jen pro zasmani - cena v CR u VW cca 120tisic, asi i s lambdama).
Nerikam, ze bylo vse potreba menit (rozhodne nebylo) a orzhodne nerikam, ze se to muselo menit za origo VW dily. Ale tak co, mam ho rad:)

Re: touareg 4.2

Napsal: 24.09.2012 08:54
od ameron
panklobouk píše:4.2 je opravdu asi nejlepsi motor pro touarega. Tedy alespon pro mne. Zvuk, vykon, neni extremne tezky na predek jako v10 ci v12, spotreba, bezporuchovost.
Rozvody delany pred mesicem cca ve 240. Motor zustal v aute.
Ahoj tak trochu uvazujem na touaregom bud 3.2 alebo 4.2. Docital som sa ze pri rozvodoch 3.2 musi ist motor von. Si si isty ze pri 4.2 ist von nemusi? To ti to vymenili naozaj bez vyberania motora von? Dik za odpoved.

Re: touareg 4.2

Napsal: 24.09.2012 11:05
od Mára_VR6
u 4,2 nemusí. Má řemen.
3,2 řetěz

Btw, nejvíc mě vždycky pobaví, jak každej před koupí auta řeší rozvody a myslí si že je vymění a bude to jediná investice. :laugh:
Jestli tomu nerozumíš a budeš ho dávat normálně do servisu, tak si dej stranou tak kilčo na drobný opravy :mrgreen:

Re: touareg 4.2

Napsal: 24.09.2012 12:15
od ameron
Mára_VR6 píše:u 4,2 nemusí. Má řemen.
3,2 řetěz

Btw, nejvíc mě vždycky pobaví, jak každej před koupí auta řeší rozvody a myslí si že je vymění a bude to jediná investice. :laugh:
Jestli tomu nerozumíš a budeš ho dávat normálně do servisu, tak si dej stranou tak kilčo na drobný opravy :mrgreen:
Aha takze je tam rozvod spredu (zhodi sa naraznik chladicova stena...) normalny pristup?
Co sa tyka servisu ja som vservise nebol uz 6 rokov vsetko si riesim sam, a v tomto duchu by som chcel pokracovat aj nadalej preto si zistujem informacie lebo motor vytahovat v garazi pre hovadinu sa mi fakt nechce.

Re: touareg 4.2

Napsal: 24.09.2012 21:15
od panklobouk
jak jsem psal. Pokud chces mit luxusni pristup, odstrojis cumak, vyhnes chladice, vetraky atd. Motor se nevyndava. Hodi se pripravky od VW. Ale jde to i bez nich. Koncepcne je to stara V8 od audi, jako v A8.

Re: touareg 4.2

Napsal: 25.09.2012 14:53
od ameron
panklobouk píše:jak jsem psal. Pokud chces mit luxusni pristup, odstrojis cumak, vyhnes chladice, vetraky atd. Motor se nevyndava. Hodi se pripravky od VW. Ale jde to i bez nich. Koncepcne je to stara V8 od audi, jako v A8.
Dik to znie dobre.

Re: touareg 4.2

Napsal: 28.09.2012 15:50
od GeneHawkins
panklobouk píše:jak jsem psal. Pokud chces mit luxusni pristup, odstrojis cumak, vyhnes chladice, vetraky atd...
Šmarjá - já myslel, že zase čtu o tom kabinovým filtru...