Stránka 5 z 9

Re: Tlakovy ventil na mechy

Napsal: 30.01.2015 11:23
od merzi
Děkuji, ale když auto chci spustit tak ten ventil přece musí upustit, ale jak? co ho ovládá?

Re: Tlakovy ventil na mechy

Napsal: 30.01.2015 11:37
od maxim156
Upouštěcí ventil je na spodní straně měchu z vnitřní strany...je řízen elektronicky.

Re: Tlakovy ventil na mechy

Napsal: 31.01.2015 22:55
od Benik
ses si na 100% jisty, ze ten ventil neni i zaroven upousteci? ja mel ted dva dny problem, ze zadni kola byla nahore a neslo to dolu... zvednul jsem si auto a vyndal vsechny tycky na cidlech na xenony, pac to ridi i mechy a vsechny jsem je promazal zevnitr toho kloubku(musel ven opatrne), pak jsem smaznul chybu, tusim 01400 a porad nic, auto nechtelo dolu vzadu. takže jsem vysroboval zadni ventilky a vypustil mechy. pak jsem je tyckou tenkou propichnul a prvni prupich sel tezce. je citit ten odpor pruzinky co je ve ventilku. pak jsem je oba promazal mazadlem. dal jsem je zpet a pak se auto samo srovnalo a nyni je to bez chyby. predtim se chyba vzdy objevila ihned po nastartovani...

doted jsem si myslel, ze ten ventilek napousti a zaroven uposti... jinak ty kloubky v tech tyckach musi krasne chodit...
uposteni tedy ovlada ta kostka? co je u kompresoru??

Re: Tlakovy ventil na mechy

Napsal: 01.02.2015 09:44
od maxim156
Teď si tedy nejsem jistý ničím. Kouknu na to a dám vědět. Nicméně mám tušení, že ventilek slouží pouze jako zpětná klapka a když si ho propíchnul, tak ti auto bude po delší době padat.

Re: Tlakovy ventil na mechy

Napsal: 01.02.2015 22:57
od PavelSv
Takže asi takhle ventilek slouží spíš jako tlumič rázů do systému. Odpouštění jde přes ventilek. :)

Re: Tlakovy ventil na mechy

Napsal: 02.02.2015 11:38
od Benik
maxim156 píše:Teď si tedy nejsem jistý ničím. Kouknu na to a dám vědět. Nicméně mám tušení, že ventilek slouží pouze jako zpětná klapka a když si ho propíchnul, tak ti auto bude po delší době padat.
no to bych teda nerekl ze to bude utikat... Ja ho propichl jako ze jsem ho rozchodil. Prvni prupich sel tezce, pak jsem tam striknul Multi od Wurtha(neco jako WD) a pak uz to chodilo krasne... Je tam vevnitr pruzinka. Vse je to mechanicke. Takze mne logicky vychazi z toho, ze je to napousteci i vypousteci ale vypoustet to neslo... ted to chodi jedna basen...

Re: Tlakovy ventil na mechy

Napsal: 19.02.2015 21:36
od Benik
btw... jaky je rozdil. mezi prednim a zadnim? maji jine objednaci cisla... na konci 813b a 814b...??? vi to nekdo?

Re: Tlakovy ventil na mechy

Napsal: 23.02.2015 17:06
od pa.da
tak,už ji já mám tyto problémy. Chybový kód 01400 : regulace úrovně je trvale nad horní hranicí. Nevím, jestli stačí protlačit ventilky, jak píše Benik, nebo rovnou nové. Kolem ventilku vzduch neuchází, ale zadek nejde dolů ani při změně režimu a hlásí chybu podvozku. Taky bych uvítal objednácí kódy zadních ventilků, popř. odkaz. Mám V6 2008 cca 120 000km. Díky za info.

Re: Tlakovy ventil na mechy

Napsal: 23.02.2015 18:46
od Mára_VR6
Máš ventilky zaseklý, rovnou je vyměň

Re: Tlakovy ventil na mechy

Napsal: 23.02.2015 21:09
od Benik
to ze jsem je propichnul byl jen nouzovy rezim, pac jsem. nemel nove... respektive staci di myslim. je jen vyfouknout (mechy}) pres ventilek a dat pak auto level. a kdyz nedas offroad, tak ti to samo nahoru nevyleze... jinak uz mam vymenene oba dva zadni a zatim to chodi jak ma...

Re: Tlakovy ventil na mechy

Napsal: 05.03.2015 08:58
od tomas77
Dobrý den, objasním Vám funkci ventilu zpětného tlaku - tento ventil funguje jak pro napouštění měchu tak pro vypouštění a vše je pouze mechanická záležitost , princip je takový- normální pracovní tlak v měchu je více jak 6bar + , tento ventil se ale pří vypouštění vzduchu zastaví na hodnotě 3,5baru , takže když není děravý měch auto nikdy nepadne až dolů ani při poškození vedení ,takže jak už tady bylo napsáno je to něco jako zpětná klapka s určitou nastavenou hodnotou jinou vepředu a vzadu a dneska už je tímto ventilem vybavena většina nových air podvozků

Tomáš Dvořák

Re: Tlakovy ventil na mechy

Napsal: 16.03.2015 19:01
od texo
Zdravím pánové, ošetřuje se nějak preventivně místo, kde je tlakový ventil našroubovaný do těla tlumiče? Viděl jsem už několikrát, že ty rozdílné materiály (hliník, mosaz) dělají docela paseku, hlavně to, že hliníkové tělo kolem ventilu oxiduje a postupně zarůstá.

Mazat to vazelínou či pravidelně stříkat WDéčkem?

Díky za postřehy...

Re: Tlakovy ventil na mechy

Napsal: 26.06.2015 22:25
od veny14
Zdar panove, mam problem s predni casti, nafoukne se vydrzi tak minutu a pak zas padne dolu, jedna strana tak na pul ale druha uplne. Ta co pada uplne tak na ni uchazi ventil a prijde mi divny kdyz uchazi jen z lehka ze by to delalo takovy bordel. Nevite nekdo co se deje??? Diky

Re: Tlakovy ventil na mechy

Napsal: 29.07.2015 19:47
od katany
ahoj, mam ted na servis touarega, predek pada (uchazi pod ventilky), ale jinak funguje jak má, asi by stačilo vyměnit pouze o kroužky, ktere jsou už ztvrdle, zkoušel to někdo ? Jinak jsem ty přední ventilky povolil bez problémů.

zadek byl trvale zasekly nahoře, tam jsem hned objednat 2 nové ventily, zadní měchy mám venku, ventilky jsem povolil v pohodě až venku na autě mi to nešlo (přístup na prd)

Re: Tlakovy ventil na mechy

Napsal: 14.11.2015 16:54
od breh
Pokud se podaří vyšroubovat ventilek zdravý bez poškození pak nový O-kroužek je stejny jak na ventilku samotném i samosvorné matici těsníci přívodní hadičku a rozměr je 8mm vnitřní průměr a 1.5 mm tloušťka stěny.Tedy na 1 ventilek 2 ks O-kroužku.Kvalita stačí NBR70.