Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 98 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Baterky
PříspěvekNapsal: 09.12.2013 16:37 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

17.05.2009

Příspěvky:

238

Bydliště:

Jiráskova 269, Nová Ves u Kolína, okres Kolín

Možná je baterka už v háji kapacitově .. odpoj jí komplet .. a uvidíš jestli bude držet kapacitu ;) mě poslední baterka u turka .. když jsem jí odpojil .. dobil do 100% utíkala s napětím před očima na voltmetru :D

_________________
http://www.kvark-elektronika.cz
http://www.facebook.com/kvarkelektronika

*vývoj a výroba elektroniky - zakázková i sériová výroba*


volkswagen touareg V10 TDI + land rover discovery TD5


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Baterky
PříspěvekNapsal: 09.12.2013 17:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1401

jj bateria bola v prdeli miesto nej som kupil novu vartu 110aH a tuto som vyreklamoval za novu teraz ju mam napojenu ciste na webasto a varta si odpociva :) Len mi bolo cudne ze vydrzala len 3 mesiace od kupi a od leta do jesene ale bola neznackova asi nejaky nepodarok.

_________________
VW Touareg V6, 3.2, A6 ; VW Passat Kombi 1,9 TDI 81kW M5 synchro :-) 4/1998 ; Pred tym: VW Passat Kombi 1.8 92kW automat 12/1997


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Baterky
PříspěvekNapsal: 08.10.2017 21:24 
Offline
Jezdec
Jezdec

Hodnost:

Jezdec

Registrován:

08.10.2017

Příspěvky:

9

automoto1 píše:
baterka v kufri je pre starter a štartrelevantne spotrebice ako je zhavenie a pod.baterka pod sedackou je na to ostatne.nic netreba kodovat staci vymenit baterku za novu.A6 ma riadacku BEM a ta sleduje to co do baterky prislo a odislo preto je ju treba kodovat aj ked ani to sa nemusi ale nebude ti pri starsich typoch ukazovat korektne stav nabitia baterky v MMI o nejakych odporovych parametroch neviem,ale rad sa necham od kamosa informovat.skor by mala mat odpovedajuce amperhodiny.tvoj turek nic take nema.takze hor sa smelo do vymeny.


Zdar VW maniaku, a jak totak dobře víš? Já totiž úplně náhodou Touareg r.v. 2008 bezproblému nastartuju, i když mám tu baterku z kufru vyndanou vedle auta...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Baterky
PříspěvekNapsal: 22.10.2017 23:21 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

07.10.2014

Příspěvky:

8

treba to nekomu pomuže v nouzi
mam touarega V10 takže taky 2 baterky a bohužel mi odešla baterka pod sedadlem
ta v kufru ma el.odpojovač a pokud je baterka pod sedadlem mrtva tak se nesepne.
lze pomocí 13" klče samozřejmě po sundání kritu baterie odpojovač jednoduše přemostit a auto v pohode nastartuje
chce to trochu šikovnosti.
jezdil jsem tak cca tyden než jsem se dostal k výměně baterie


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Baterky
PříspěvekNapsal: 10.03.2018 08:46 
Offline
Závodník
Závodník

Hodnost:

Závodník

Registrován:

23.07.2017

Příspěvky:

32

Bydliště:

Hůrka,Jeseník nad Odrou

Ahoj.
Mohl by jsi podrobněji popsat jak s tím odpojovačem?
Třeba i foto.
Moc děkuji.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Baterky
PříspěvekNapsal: 11.03.2018 11:45 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

17.09.2010

Příspěvky:

19

Ahoj, mám taky desetiválec a s bateriemi jsem si užil svoje. Mám auto dvanáct let baterie pod sedadlem u nového vozu vydržela šest let, baterie v kufru jedenáct let. Po skončení životnosti originální baterie jsem použil baterii VARTA asi 110 Ah, dva roky v pohodě, třetí rok nedržela už napětí, všechny jednotky stále hlásily podpětí. Koupil jsem novou, VARTA AGM 110 Ah, za dva roky stejné jako baterie předchozí. Nyní stojím před otázkou jakou baterii koupit, asi to bude originál, cena u VW je cca 9000,-Kč. Známý elektrikář říká, že jsou o hodně kvalitnější a opravdu vydrží. Také říká, že u Touarega (V10) je spotřeba elektřiny veliká a baterie musí být perfektní, jinak to odpojuje některá zařízení (jednotky) a je to jen trápení.
Jak jsem tu již jednou psal, měl jsem špatné dobíjení, kontroloval jsem celé zemnění, alternátor jsem vyndal a nechal zkontrolovat, vše v pořádku. Nakonec jsme zjistili, že jsou to +kabely od alternátoru k +čepu v motorovém prostoru a od +čepu k baterii pod sedadlem. "Dobíjecí napětí bylo na alternátoru 14V, na baterii kolísalo mezi 11,5 a 12,5, což je velice málo. Pojejich výměně OK, dobíjí dobře, ale baterii to pomohlo jen částečně, stejně nevydržela. Budík v přístrojové desce mi neukazoval hodnotu, která je na baterii, tam byla při horším dobíjení ještě nižší!!!!!!
Je potřeba změřit dobíjení přímo na baterce, a to po nějaké době (minuty) až přestane pracovat např. kompresor.
Další věc je baterie v kufru, ta se začne dobíjet až když se jakž takž dobije baterie pod sedadlem. Pod sedadlem u baterky je relé, které nepovolí nabíjení dozadu, dokud dobíjecí napětí nedosáhne cca 13,6V. Takhle mě odešla zadní baterie, vůbec se nedobíjela. I přesto vydržela hodně dlouho, začala odcházet až po poruše dobíjení.
Co se týče odpojovače baterie v kufru, doporučuji s tím nic nedělat. Já jsem nemusel nikdy nic přemosťovat, desetiválec umožňuje nouzově nastartovat jen správnou manipulací zapalovacího klíčku ve spínací skříňce(dle manuálu k vozidlu). Sám jsem to mnohokrát vyzkoušel a opravdu to funguje.
Příloha:
IMG_3992.JPG
IMG_3992.JPG (191.72 KiB) Zobrazeno 322 krát

Přikládám návod na nouzové startování desetiválce v příloze
.
Pokud je něco potřeba dělat s odpojovačem zadní baterie, POZOR, musí být odpojená přední baterie. Upozorňuje na to i výrobce vozidla. Když se to tak neudělá, může se to odpálit a údajně to může mít vliv i na ostatní elektroniku, hlavně airbagy.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Baterky
PříspěvekNapsal: 11.03.2018 12:45 
Offline
Závodník
Závodník

Hodnost:

Závodník

Registrován:

23.07.2017

Příspěvky:

32

Bydliště:

Hůrka,Jeseník nad Odrou

No jo,jenže já mám 5 valec, 2,5 tdi R5, takže je mi to prd platné.To mi ten nouzový start nepůjde,proto se ptám na to přemostění a jaký je správný postup,když náhodou k tomu dojde.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Baterky
PříspěvekNapsal: 11.03.2018 22:45 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.07.2012

Příspěvky:

613

Bydliště:

Ostrava

Vasekkucera: Mas pravdu s tema bateriema... Ta Varta ted fakt stoji za h***o. Original Varta co se dava do auta, kdyz vyjizdi z fabriky, je jina. Kapacitne sedi, ale VW si ji nechava delat na zakazku. Me i Bretikovi sla ta Varta 110Ah taky sr*t. Breta misto ni poridil Banner a ja si objednal baterii Moll. Zatim oba max. spokojenost!

_________________
ex Passat B5.5 sedan 2.3V5 125kW 4motion
Touareg 7LA 3.0V6 165kW+chip
Rapid Spaceback 1.2TSI 66kW


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 98 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Originál a repas turbo Volkswagen
Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group