Stránka 2 z 4

Re: Výměna vzduchového podvozku za pružinový

Napsal: 09.03.2012 12:58
od sakul1
GeneHawkins píše:
sakul1 píše:nemyslím si, že to uniká tím těsněním to uniká přes ten ventilek on je asi tak udělaný aby upouštěl přetlak spodem. A při vydělávání je potřeba přesný klíč pak to jde celkem v pohodě.
Ne. Tlak upouští do trubičky. Nikam ven.

No jo, když ho utrhli... To jo.

já jsem měnil ventilky a mosazný obal je nalisovaný na tom ocelovém závitu a uniká to tím spojem. Pokud to nebyl záměr tak možná něco uvnitř vyhnije a pak to uniká. Zkusím ho rozdělat aj mě zajímá co v tom je že by jen pružina?

Re: Výměna vzduchového podvozku za pružinový

Napsal: 09.03.2012 14:09
od ojik
Hoj.Ja mam turka na pruzinach,taktez 2.5tdi.Myslim,ze to asi nebude na tech nasich cestach takovy komfort jako na mechach.Nikdy jsem na mechach nejel :(.Nicmene,predelani bude asi drazsi,nez to nechat tak(teda pokud je to vubec mozne).Origo pruziny 14000,tlumice jeste vic+prace.Pak zjistis, ze to je treba tvrde a co pak?Ale pokud fakt touzis po tech pruzinach,tak mam jednu celou sadu(2 predni+2 zadni)Za hubicku ti je prenecham :D Prijed do Ostravy,ja te necham povozit na mem pruzinaku a ty mne na mechach :D Hoj

Výměna vzduchového podvozku za pružinový

Napsal: 09.03.2012 14:15
od Jurasch
Já přední ventily měnil také a stejně mi to přes noc spadne do polohy SPORT. Zatím jsem tedy nezkoušel metodu mýdlové vody, ale vadí mi to a po pravdě moc nevím co a tím, respektive na co se zaměřit ... :(
Jinak na výměnu jsem měl ten originál přípravek a šlo to celkem v pohodě.

Edit: takže v kanclu klid, vzal jsem jar z kuchynky a hura testovat. Opravdu to uchází okolo toho ventilku na obou stranách co jsme měnili. O kroužek tam byl novy i s temi ventily, zřejmě hliníkový závit uz neni co býval ... Doporučite mi nějakou metodu co s tím?

Re: Výměna vzduchového podvozku za pružinový

Napsal: 09.03.2012 14:58
od GeneHawkins
Loctite.

Re: Výměna vzduchového podvozku za pružinový

Napsal: 09.03.2012 15:10
od klo55
Ja bych spis na zavit namotal trochu teflonove pasky,pouzivame ji v praci na zavity na hydraulicky hadice a kdyz to udrzi takovej tlak,tak se vzduchem to bude brnkacka.

Re: Výměna vzduchového podvozku za pružinový

Napsal: 09.03.2012 18:54
od sakul1
Jurasch píše:Já přední ventily měnil také a stejně mi to přes noc spadne do polohy SPORT. Zatím jsem tedy nezkoušel metodu mýdlové vody, ale vadí mi to a po pravdě moc nevím co a tím, respektive na co se zaměřit ... :(
Jinak na výměnu jsem měl ten originál přípravek a šlo to celkem v pohodě.

Edit: takže v kanclu klid, vzal jsem jar z kuchynky a hura testovat. Opravdu to uchází okolo toho ventilku na obou stranách co jsme měnili. O kroužek tam byl novy i s temi ventily, zřejmě hliníkový závit uz neni co býval ... Doporučite mi nějakou metodu co s tím?

pokud nemáš i ty nové ventilky vadné tak potom měchy. Když jsem oddělal hadičku tak tlak neušel. Zase je ale divné že oba spadnou, nebo všechny 4 kola spadnou?

Re: Výměna vzduchového podvozku za pružinový

Napsal: 09.03.2012 18:58
od Valda R5
Na těsnění závitu a spojů, nejlepší co jsem kdy použil je teflonová nit,používají ji instalatéři, namotá se na závit a těsní super. Co se týče podvozku mám taky R5 na pružinách a je pohodlná jen se nedá zvedat. Mám dlouholeté zkušenosti s vozy Land Rover, kde se používaly jak pružiny tak měchy,žádný velký rozdíl jsem při jízdě nepoznal.S poruchama je to tak, co tam není nemůže se pokazit.Jedinou výhodou bylo když se tahal přívěs tak si zadeek držel stejnou výšku a u náklonu se částečně srovnala karoserie.Nebál bych se toho, Pružiny jsem viděl na netu kolem 5litrů a tlumiče se taky musí vyměnit tam cenu nevím.ostatní je stejné.

Re: Výměna vzduchového podvozku za pružinový

Napsal: 09.03.2012 20:17
od krostat
S ceny strach nemám, rád investuji, hlavně když se zbavím vzduchového podvozku, na kterém se kdykoli a cokoli může pokazit. U řídící jednotky jsem doufal, že ji půjde přesvědčit pomocí kodů, že vzduchový podvozek nemá, a pokud to nepůjde tak ať si to klidně svítí, když vím, že to nic neznamená. Nečekal jsem, že mi někdo řekne že to předělával, to určitě ne, jen jsem doufal, že tu někdo ví jak to tam dole vypadá a že uchycení i uložení je stejné a jde to vyměnit. Asi nezbyde nic jiného, než prostě jeden vyndat a zkusit namontovat pružinu s tlumičem. Nemyslím si, že jde o dojebání Touarega, spíš je to investice z rozumu. Jeden měch. 30 000,- x 4, kompresor 40 000,-, rozvod: 11 000,-, hadičky a td...Tyto investice s pérama nejsou a myslím si, že já rozdíl ve svezení nepoznám, a prasklý měch při 150 km/hod na dálnici asi taky nebude nic moc.

Re: Výměna vzduchového podvozku za pružinový

Napsal: 09.03.2012 20:43
od ojik
Hoj.jestli chces ty pruziny,jak jsem psal vyse,tak se ozvi do SZ.Ojik.

Re: Výměna vzduchového podvozku za pružinový

Napsal: 09.03.2012 20:57
od vdostalek
Jurasch píše:Já přední ventily měnil také a stejně mi to přes noc spadne do polohy SPORT. Zatím jsem tedy nezkoušel metodu mýdlové vody, ale vadí mi to a po pravdě moc nevím co a tím, respektive na co se zaměřit ... :(
Jinak na výměnu jsem měl ten originál přípravek a šlo to celkem v pohodě.

Edit: takže v kanclu klid, vzal jsem jar z kuchynky a hura testovat. Opravdu to uchází okolo toho ventilku na obou stranách co jsme měnili. O kroužek tam byl novy i s temi ventily, zřejmě hliníkový závit uz neni co býval ... Doporučite mi nějakou metodu co s tím?
sanitární silikon :laugh:

Re: Výměna vzduchového podvozku za pružinový

Napsal: 09.03.2012 23:25
od koto99
pozeral som vo VAGCAT a nemal by to byť až taký problém vymeniť. Na jedno kolo ide cca 17 dielov a vymení sa to rovnako ako pri výmene tlmičov. Len treba potom nejako umlčať niekoľko RJ. Ide len o to, či tam dáš nové diely, alebo niečo jazdené. S novými to vychádza cca 2.000 EUR - podľa toho VAGCATu, kde mám nemecké ceny. U nás na SK je to o cca 30-40% viac.

Re: Výměna vzduchového podvozku za pružinový

Napsal: 13.03.2012 07:21
od krostat
Děkuji Ti, konečně rada, prumižiny bych měla asi tady z fóra a tlumiče bych raději kupoval nové, další drobné díly asi nebude až zas takový problém, ještě se poptám na to umlčení jednotek. Díky moc.

Re: Výměna vzduchového podvozku za pružinový

Napsal: 13.03.2012 07:21
od krostat
opr. pružiny bych měl

Re: Výměna vzduchového podvozku za pružinový

Napsal: 25.04.2012 09:25
od ajax007
Vymena mechu za pruziny by mela byt mozna a nemel by to byt nijak velky problem. Napriklad na Audi Allroad je na to konverzni sada - neni originalni, ale ten vyrobce se tim zabyva uz nejakou dobu - http://www.arnottindustries.com/part_AU ... id478.html" onclick="window.open(this.href);return false;.

Pokud vyhodis mechy a vymenis je za pruziny s tlumici, tak staci vyhodit (odpojit) i jednotku podozku (v prave casti kufru) nebo ji proste jen deaktivovat na CAN gatewayi. Tim prestane auto resit elektroniku podvozku.

Na Touaregu jsem tohle jeste neresil ale nevidim duvod, proc by to nemelo byt mozne. Spis bych videl problem v celkovych nakladech konverze. Nevim, jak ma Touareg resene uchyceni mechu, jestli nejsou jine typy dilu napravy pro modely se vzduchem a bez, atd.

AJAX

Re: Výměna vzduchového podvozku za pružinový

Napsal: 08.02.2016 18:42
od Balda1982
Takhle dobre jsem se dlouho nezasmal...pan se ptal ptostou otazku...je mozno vymenit mechy za pruziny a bude to fungovat?Vetsina z vas mluvi uplne z cesty a nikdo vlastne neodpovedel na otazku.Ano,da se a to zcela jednoduse.Prestavba vyjde na necelych 1600 euro,jedna se o set ctyr tlumicu s perama a krabicku ktera se pripoji do modulu vzduchoveho podvozku,ktera rekne autu,ze ted jezdi na tlumicich a perech,takze se nebude rozsvecovat nic na palubce.Podivejte se na Arnott.com
Hodne stesti Honza