R5 problém s převodovkou (6-ti stupňový automat), R5 2,5 TDI 128 KW
Moderátor: Mára_VR6
Pravidla fóra
Moji milí příznivci všech Touaregů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případně použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Touaregů vkládejte do podsekce Můj Touareg a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mì obracejte v SZ.
Mára_VR6
Moji milí příznivci všech Touaregů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případně použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Touaregů vkládejte do podsekce Můj Touareg a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mì obracejte v SZ.
Mára_VR6
- Baodai
- Řidič
- Příspěvky: 77
- Registrován: 15.07.2011 13:30
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
R5 problém s převodovkou (6-ti stupňový automat), R5 2,5 TDI 128 KW
Zdravím, potřebuji radu. Mám v předmětu zmíněného turka a začíná mně zlobit převodovka:
1) při rozjezdu za studena do prudkého kopce (z garáže na silnici), sešlápnu plyn, ale auto nic, stojí, poomalu se přidává plyn a pooomalu se auto rozjíždí, prakticky stojí na místě, popojede tak metr - dva a trochu v tom hrkne a pak se to rozjede, jakmile se to zahřeje, funguje to normálně.
2) za jízdy, většinou v kopci, najednou auto přestane jet, převodovka řadí (skáčou čísla na počítači) ale nemá to efekt, auto jede minimální rychlostí šneku. Když vypnu motor a nastartuji, jede to dál jakoby nic. Začíná to být častější (2-3x do týdne)
Už jsem si nechal vyměnit komplet olej v převodovce i s čištěním nějakou mašinkou a výměna filtru a to dokonce na dvakrát (byl tam poprvé neskutečný bordel, tak jsme to opakovali po 2tis a pak teprve vyměnili filtr), efekt to trochu mělo, ale krátkodobý.
VAG prý na převodovce nehlásí vůbec nic.
Nechal jsem i prověřit motor, diagnostika, zkouška podávacího čerpadla, tlak nafty, váha vzduchu, nic, žádný efekt, motorem to na 99% nebude
No takže nevím co dál, někde mne straší, že je v hájí hydroněco v převodovce a je nutné udělat repasi za 40tis. Jinde mi zase řekli, což dá rozum, že dokud jim to auto nedám, tak nebudou věštit z koule, ale že hydroněco není úplně jistý, páč turek má zase ty hejblátka a převody na pohon 4x4 a HIG A LOW režim a může být problém i v tom a vůbec ne v převodovce.
Na palubním počítači to žádné závady nehlásí, ale děsím se, kdy mně to nechá někde stát.
Nesetkal jste se s tím někdo? Díky za každou stopu k vyřešení problému.
1) při rozjezdu za studena do prudkého kopce (z garáže na silnici), sešlápnu plyn, ale auto nic, stojí, poomalu se přidává plyn a pooomalu se auto rozjíždí, prakticky stojí na místě, popojede tak metr - dva a trochu v tom hrkne a pak se to rozjede, jakmile se to zahřeje, funguje to normálně.
2) za jízdy, většinou v kopci, najednou auto přestane jet, převodovka řadí (skáčou čísla na počítači) ale nemá to efekt, auto jede minimální rychlostí šneku. Když vypnu motor a nastartuji, jede to dál jakoby nic. Začíná to být častější (2-3x do týdne)
Už jsem si nechal vyměnit komplet olej v převodovce i s čištěním nějakou mašinkou a výměna filtru a to dokonce na dvakrát (byl tam poprvé neskutečný bordel, tak jsme to opakovali po 2tis a pak teprve vyměnili filtr), efekt to trochu mělo, ale krátkodobý.
VAG prý na převodovce nehlásí vůbec nic.
Nechal jsem i prověřit motor, diagnostika, zkouška podávacího čerpadla, tlak nafty, váha vzduchu, nic, žádný efekt, motorem to na 99% nebude
No takže nevím co dál, někde mne straší, že je v hájí hydroněco v převodovce a je nutné udělat repasi za 40tis. Jinde mi zase řekli, což dá rozum, že dokud jim to auto nedám, tak nebudou věštit z koule, ale že hydroněco není úplně jistý, páč turek má zase ty hejblátka a převody na pohon 4x4 a HIG A LOW režim a může být problém i v tom a vůbec ne v převodovce.
Na palubním počítači to žádné závady nehlásí, ale děsím se, kdy mně to nechá někde stát.
Nesetkal jste se s tím někdo? Díky za každou stopu k vyřešení problému.
- Baodai
- Řidič
- Příspěvky: 77
- Registrován: 15.07.2011 13:30
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: R5 problém s převodovkou (6-ti stupňový automat), R5 2,5 TDI 128 KW
Zařídil jsem se jak píšeš, dík. Na podrobné diagnostice prý ukazuje rozdíl otáček na vstupu do převodovky a na výstupu, takže to tam prokluzuje. Už jsem objednaný na opravu, dají mi rozpočet, asi se pěkně prohnu.
- Baodai
- Řidič
- Příspěvky: 77
- Registrován: 15.07.2011 13:30
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: R5 problém s převodovkou (6-ti stupňový automat), R5 2,5 TDI 128 KW
Jen aktualizace stavu: tak jsem auto svěřil jedné firmě u Brna, pán se tím projel a prohlásil, že to auto nejede jak má a má něco s motorem, dokud se nevyřeší motor, tak nemá smysl řešit převodovku. Auto doporučil dát k jeho doporučené firmě, tak odhalili, že celou tu dobu co auto mám (4 roky), tak prostě jsou špatně nastavené rozvody a mám v háji vačkovou hřídel. Tak jsem zvědavý, jak toto dopadne.
- breh
- Jezdec
- Příspěvky: 497
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Pod Čantoryji
Re: R5 problém s převodovkou (6-ti stupňový automat), R5 2,5 TDI 128 KW
To sem fakt zvědavy.
Ten motor ma rozvody pohaněne ozubenými koly a tedy natvrdo,tam nemá co uhnout natož přeskočit.Jedine kdy muže něco odejit je vačka obrusem ať již špatně zvolenym mot. olejem nebo najezdem.Je to jeden z mala motoru kde se na rozvody nešaha.
Ten motor ma rozvody pohaněne ozubenými koly a tedy natvrdo,tam nemá co uhnout natož přeskočit.Jedine kdy muže něco odejit je vačka obrusem ať již špatně zvolenym mot. olejem nebo najezdem.Je to jeden z mala motoru kde se na rozvody nešaha.
- Baodai
- Řidič
- Příspěvky: 77
- Registrován: 15.07.2011 13:30
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: R5 problém s převodovkou (6-ti stupňový automat), R5 2,5 TDI 128 KW
No dělali tam dříve výměnu hlavy motoru a také alternátoru, jestli u toho povyndali motor a odpojili rozvody, tak to asi mohli blbě nasadit zpět, ale to se jen dohaduji, nevyznám se v tom. Prý tam byl předvstřik o 2 zuby mimo.
- Radek2311
- Řidič
- Příspěvky: 109
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Roznov pod Radhostem
- Kontaktovat uživatele:
Re: R5 problém s převodovkou (6-ti stupňový automat), R5 2,5 TDI 128 KW
Blbost,pokud by to bylo špatně nastavené tak ti garantuji že čtyři roky by jsi s tím nejezdil.Bylo by to dávno mrtvé.U těchto motorů je nejslabší místo vodní pumpa pokud se včas nevymění pustí vodu do oleje a tohle mohla byt přičina proč měl předchozí majitel motor rozdělaný.
Radek
tel +420604111999
radek@auto-chiptuning.eu
http://www.auto-chiptuning.eu/" onclick="window.open(this.href);return false;
tel +420604111999
radek@auto-chiptuning.eu
http://www.auto-chiptuning.eu/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 10.09.2014 21:36
Re: R5 problém s převodovkou (6-ti stupňový automat), R5 2,5 TDI 128 KW
ANO,Radek2311 má pravdu dva zuby na oběhu motoru je celkem dost auto by kouřilo nejelo a také i špatně startovalo.stím autem by se absolutně nedalo jezdit.a taky tyto motory mají synchronizaci kol a a ohledně počtu otáček vačky vůči klice by to rozpoznal a svítila by to kontrolka motoru.Takže nesmysl.to ti někdo jen něco nabulíkoval
- Baodai
- Řidič
- Příspěvky: 77
- Registrován: 15.07.2011 13:30
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: R5 problém s převodovkou (6-ti stupňový automat), R5 2,5 TDI 128 KW
To jste mně hoši nepotěšili. Jen upřesním, že prý ten rozvod byl špatně u předstihu, měl jsem problémy s tím, že se mi to za studena nechtělo rozjet. Sice mi řekli, že to bylo špatně o 1,5 zubu, což mi přijde divný ta půlka zubu, tak jsem si to zaokrouhlil na dva.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 10.09.2014 21:36
Re: R5 problém s převodovkou (6-ti stupňový automat), R5 2,5 TDI 128 KW
nastavení rozvodu nemá nic společného stím,že by se to mělo špatně rozjíždět.já bych to spíše viděl na čerpadlo nebo na měnič.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 06.10.2014 15:39
Re: R5 problém s převodovkou (6-ti stupňový automat), R5 2,5 TDI 128 KW
Zdravím , chlapy občas mi ukazuje Running gear něco že mam sním zajít do servisu Ale než tam zajdu zajímalo by mě co to je Running gear
- tornado1
- Člen klubu
- Příspěvky: 14723
- Registrován: 04.11.2009 13:31
- Bydliště: Humpolec
- Kontaktovat uživatele:
Re: R5 problém s převodovkou (6-ti stupňový automat), R5 2,5 TDI 128 KW
Podvozek
DENIK MONTAZI zde k náhlednutí - podívejte se na fotodokumentaci mé práce - TEL. 776200941
- breh
- Jezdec
- Příspěvky: 497
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Pod Čantoryji
Re: R5 problém s převodovkou (6-ti stupňový automat), R5 2,5 TDI 128 KW
vily767 píše:Zdravím , chlapy občas mi ukazuje Running gear něco že mam sním zajít do servisu Ale než tam zajdu zajímalo by mě co to je Running gear
Projeď si to tady : http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=200&t=177456" onclick="window.open(this.href);return false;
Muže to být jen baterka.
- Baodai
- Řidič
- Příspěvky: 77
- Registrován: 15.07.2011 13:30
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: R5 problém s převodovkou (6-ti stupňový automat), R5 2,5 TDI 128 KW
Tak mám auto doma, pánové, mám ho 4 roky a teď vím, že fakt nikdy nejelo dobře. Jezdí jako blázen, s převodovkou nic nebylo. Problém byl opravdu v tom, že motor neměl od spodu výkon, byly nastavené ty rozvody špatně, vůči přípravku se zamčenou klikou to bylo dle fotky opravdu o dost, navíc v háji vačková hřídel (ošoupané ty palce), navíc nějaký mezikroužek byl daný obráceně. U toho mi vyměnili hydroštely a nějaký misky, šrouby a hafo těsnění, no celé dno velké krabice materiálu. Preventivně i vodní pumpa. Vzhledem k tomu, že mám novou i hlavu a svody, tak motor si přede jako kocour a jezdí to fakt svižně a rozjezdy do kopce za studena už nejsou žádný problém. Až na ty prachy no
- ojik
- Řidič
- Příspěvky: 190
- Registrován: 09.04.2011 15:37
- Bydliště: Ostrava