No je teda pravda, že co nemám Fronteru jezdím ve starý Laguně I a docela jsem si zvykl na to pohodlíčko a axceleraci, ale tak doufám že vzduchovej podvozek u Touarega to dožene taky
Prostě velký auto je velký auto
Po zkušenostech s naftou. Repase vstřik. čerpadla, pořád dolejvat aditiva, bát se kde natankuju, vědět jak ubližuju motoru když sním jen popojedu pár km, a věčný dobíjení baterky páč jsme jí vysosnul na zeávislým topení. Nevím no pořád tak nějak kalkuluju zda fakt není lepší přidat za palivo, než pak brečet nad vstřikama a DPF a každý dva roky kupovat novou baterku.
je to těžký rozhodnutí. Někde bych si fakt potřeboval půjčit 3,2ku a 3,0 na delší test.
Nevím který kluk z vás, ale jeden mi vše na 3,2 ukázal a svezl mě (ještě jednou děkuji, nevím jméno) A fakt to bylo super. A pak jsme si ale 3,2 zkoušel v bazaru a ta naprosto netáhla totálně líný auto, ta v bazaru byla určitě ta slabší, jestli měl on tu 177 Kw nevím, ale že by to byl až takový rozdíl ? Fakt nechci aby mě předjížděla Koktávka s 1,9 tdi. Plyn do auta 100% nechci spíš to dát třeba na Ethanol, fakt těžký rozhodnutí. Až budu mít čas hodím sem tabulku Touarega co jsem si dělal, kde jsem vytahal z návodů veškerá porovnání. Typ motoru, výkon,zrychlení, průměrná spotřeba, hmotnost.
A ktomu 5.0 když jsem viděl tohle video trochu jsem se toho fakt vyděsil a to je jen motor, žádný sání výfuky, turba.
http://www.youtube.com/watch?v=YfuNppz1GVc" onclick="window.open(this.href);return false;