Auto netopí a kolísá teplota
Moderátor: Mára_VR6
Pravidla fóra
Moji milí příznivci všech Touaregů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případně použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Touaregů vkládejte do podsekce Můj Touareg a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mì obracejte v SZ.
Mára_VR6
Moji milí příznivci všech Touaregů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případně použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Touaregů vkládejte do podsekce Můj Touareg a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mì obracejte v SZ.
Mára_VR6
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 04.06.2015 12:09
Auto netopí a kolísá teplota
Dobrý den ve spolek.
Před položením konkrétního dotazu ujišťuji, že jsem všechny vlákna na toto téma pečlivě pročetl a to i na jiných stránkách - odpověď jsme nenalezl.
Mám Touarega(2010-) 3l diesel. Auto netopí a kolísá teplota: ráno dlouho trvá po nastartování, než se zahřeje alespoň na 70c, když se na to šlape, tak se vyšplhá teplota klidně i na 90c (nikdy ne přes), tam ale nevydrží a prakticky teplota kolísá dle stylu jízdy a terénu 70-90c.
Na autě měněn velký termostat i malý termostat, topení odvzdušněno, klapky, ventily....atd atd. Výsledek: teplota stále kolísá a auto stále netopí.
Poradí někdo? Údajně jsem slyšel, že na okruhu je ještě jeden termostat/ventil, který by to mohl vyřešit. ETKa a ani mechanik ale nevědí kde. Navíc by se mohlo ukázat, že je tam i 4 termostat - což by stejně jako třetí mohlo být jen dobrým vtipem
Před položením konkrétního dotazu ujišťuji, že jsem všechny vlákna na toto téma pečlivě pročetl a to i na jiných stránkách - odpověď jsme nenalezl.
Mám Touarega(2010-) 3l diesel. Auto netopí a kolísá teplota: ráno dlouho trvá po nastartování, než se zahřeje alespoň na 70c, když se na to šlape, tak se vyšplhá teplota klidně i na 90c (nikdy ne přes), tam ale nevydrží a prakticky teplota kolísá dle stylu jízdy a terénu 70-90c.
Na autě měněn velký termostat i malý termostat, topení odvzdušněno, klapky, ventily....atd atd. Výsledek: teplota stále kolísá a auto stále netopí.
Poradí někdo? Údajně jsem slyšel, že na okruhu je ještě jeden termostat/ventil, který by to mohl vyřešit. ETKa a ani mechanik ale nevědí kde. Navíc by se mohlo ukázat, že je tam i 4 termostat - což by stejně jako třetí mohlo být jen dobrým vtipem
- parizek_ltm
- VWexpert
- Příspěvky: 2659
- Registrován: 01.10.2008 22:01
- Bydliště: Praga
Re: Auto netopí a kolísá teplota
Hloupej dotaz, vody mas dost ?
Tohle mi delalo, kdyz jsem mel foukly tesneni pod hlavou a ztracela se voda + se zavzdusnoval okruh.
p
Tohle mi delalo, kdyz jsem mel foukly tesneni pod hlavou a ztracela se voda + se zavzdusnoval okruh.
p
- bauer
- Pilot
- Příspěvky: 705
- Registrován: 19.07.2012 18:11
- Bydliště: Ostrava
Re: Auto netopí a kolísá teplota
Ztraci se ti voda? Kdyz cuchnes k nadobce s vodou, nesmrdi po spalinach? Je porad stejne cista? Neni mastna?
ex Passat B5.5 sedan 2.3V5 125kW 4motion
ex Touareg 7LA 3.0V6 165kW+chip
ex Rapid Spaceback 1.2TSI 66kW
Touareg 7P6 3.0V6 193kW
Octavia Combi 5E 1.5 110kW
ex Touareg 7LA 3.0V6 165kW+chip
ex Rapid Spaceback 1.2TSI 66kW
Touareg 7P6 3.0V6 193kW
Octavia Combi 5E 1.5 110kW
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 04.06.2015 12:09
Re: Auto netopí a kolísá teplota
Chápu kam tím míříte, ale toto je ok. Vody je dost - je to fakt záhada. Po napojení žádná chyba, hadice taky jak mají být teplá/studená...dnes zkusíme odpojit čidlo, jestli není třeba nějak k.o. a uvidíme...jinak fakt nevím...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 04.06.2015 12:09
Re: Auto netopí a kolísá teplota
...ještě doplním, že vodní pumpa se také tváří ok...kdyby byla v pr..li, tak by to zas vařilo......prostě rébus....
-
- Nový člen
- Příspěvky: 42
- Registrován: 07.05.2014 11:34
- Bydliště: Letovice
Re: Auto netopí a kolísá teplota
Zdarec existuje takovy tester na to jestli v chladici kapaline spaliny jsou ci ne,odsroubuje se nadobka od hclad.kapaliny a na to se prilozi nadobka s tou kapalinou a pokud se zbarvi tak je to jasne.
Bud praskla hlava v horsim pripade, nebo jen tesneni,kazdopadne pokud auto netopi je to z 90% procent ta hlava.
Bud praskla hlava v horsim pripade, nebo jen tesneni,kazdopadne pokud auto netopi je to z 90% procent ta hlava.
- Peterka72
- Člen klubu
- Příspěvky: 283
- Registrován: 24.12.2010 20:15
- Bydliště: Díra u Hanušovic
Re: Auto netopí a kolísá teplota
To by se mu ale ztrácela chladící kapalina ale píše že vody je dost ?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 04.06.2015 12:09
Re: Auto netopí a kolísá teplota
jasný, vody je dost a po každé výměně jednoho z termostatu, jsem s tím najel minimálně 500km + něco před tím, tak že ,,závada,, je tam už cca 1500km.....a vody je dost, samozřejmě je to to první, po čem mechanik šel....
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 04.06.2015 12:09
Re: Auto netopí a kolísá teplota
Tak to zatím vypadá, že to někde do okruhu přisává vzduch. Chvilku to začalo topit po ,,vyčištění,, a pak zas bubliny....tak že to bude asi detektivka, kudy se to tam dostává....
- parizek_ltm
- VWexpert
- Příspěvky: 2659
- Registrován: 01.10.2008 22:01
- Bydliště: Praga
Re: Auto netopí a kolísá teplota
Drzim palce, at je to nejaka blbost.
Nicmene me to delalo dost podobne. Auto netopilo, pak se zacla ztracet voda a nakonec se zacal prehrivat pri jizde do kopce apod. Ale najezdil jsem s tim takhle skoro 10tkm...
Tim nechci strasit a snad to bude neco jineho. U 5 let stareho turka bych to nerek...
Nicmene me to delalo dost podobne. Auto netopilo, pak se zacla ztracet voda a nakonec se zacal prehrivat pri jizde do kopce apod. Ale najezdil jsem s tim takhle skoro 10tkm...
Tim nechci strasit a snad to bude neco jineho. U 5 let stareho turka bych to nerek...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 42
- Registrován: 07.05.2014 11:34
- Bydliště: Letovice
Re: Auto netopí a kolísá teplota
Nikde neni napsano ze kdyz je pryc tesnini pod hlavou nebo prakla hlava ze se musi ztrace voda,komprese v motoru tlaci vzduch do okruhu vody a je prave problem,vzhledem k tomu ze popisuje ze se to za 500km projevi znovu tak si porad mysli ze to bude problem co popisuju.Staci mikroskopicka trhlinka,tlak v chlad.soustave neni tak vysoky jako kompresni tlak tak potom se pretlaci vzduch do vody a nemusi se ztracet voda do spalovaciho prostoru.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 04.06.2015 12:09
Re: Auto netopí a kolísá teplota
Jen upřesním, že ne že by se to vždy po 500km objevilo znovu, ale že vlastně během 1500km vyměněny oba termostaty a problém přetrvává. Každopádně tam vzduch 100% někudy přisává, toť dnešní zjištění......hlava snad ne, ta voda je fakt v pahodě.....
- breh
- Jezdec
- Příspěvky: 497
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Pod Čantoryji
Re: Auto netopí a kolísá teplota
Moc si neumím představit jak a kde by to mohlo přisávat,byť v okruhu není velký tlak přesto tam nějaký je podle teploty motoru.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 42
- Registrován: 07.05.2014 11:34
- Bydliště: Letovice
Re: Auto netopí a kolísá teplota
Souhlasim taky me trosku udivuje to prisavani v chladicim okruhu
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 04.06.2015 12:09
Re: Auto netopí a kolísá teplota
Sám jsem z toho jelen. Údajně při nové vodě v okruhu je vše chvíli ok (auto začne topit, teplota motoru nekolísá), pak se to ,,projede,, a když se voda ,,vypouští,, , tak je plná vzduchových bublin....já zas nejsem úplně odborník, ale tak jsem to dle výkladu pochopil. Vodní pumpa je ok.