Příběh Touareg R5
Moderátor: Mára_VR6
Pravidla fóra
Moji milí příznivci všech Touaregů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případně použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Touaregů vkládejte do podsekce Můj Touareg a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mì obracejte v SZ.
Mára_VR6
Moji milí příznivci všech Touaregů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případně použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Touaregů vkládejte do podsekce Můj Touareg a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mì obracejte v SZ.
Mára_VR6
-
- Nový člen
- Příspěvky: 42
- Registrován: 07.05.2014 11:34
- Bydliště: Letovice
Příběh Touareg R5
Ahoj Turkovci rád bych se podelil i muj pribeh s R5
Pred cca 4 mesici jsem koupil Turka R5 2005 najeto 258 000km za 115 000 cenu jsem ztahnul ze 150 000 protoze jsem na nem nasel spoustu nedostatku jako spatny vstrik padala nafta hotove brzdy a dalsi.
Dneska po dvou mesicich jsem znovu nastartoval a padl me kamen ze srdce prede jako kote,nakonec moje opravy zkoncili mnohem dal.
Zacnu tedy motorem,vymenil jsem vsechny volnobezky a spojkove gumy na klime utrezena pri te prilezitosti jsem si zrepasoval alternator,potom na druhe strane jsem opravil vyfuk svody a nakonec streva motoru zjistil jsem ze uz nadzvihatka jsou dost nacata takze nova vacka prezila,ulozeni vacky nove.Nakonec slavne ulozeni PD vstriku vymackane vyzkousel jsem 3x gumicky az ty posledni nejvetsi co tam sli narvat tak zabrali a nafta nepada no a nakonec netesnost tandemoveho cerpadla,pretesneno.
Dale na radu prisla zadni naprava zjistil jsem ze turek ma praskli zadni stabilizator takze vymena vcetne tycek dale kompletne vymlacene silentbloky na kostech(jsem si rikal proc to auto tak divne plave:-) )vymeneno a pak brzdy rucni nefunkcni no kotouce na kasi majitel jezdil zelezo na zelezo,takze jsem dal koplet nove brzdy od Febi Bilstein
Dalsi vec co jsem zjistil tak je natrzene lozisko kardanu vymena probehla take.
No a co se tyka predni napravy tak vymlacene predni silentbloky a tycky rizeni,dal jsem vse nove vcetne cepu rizeni no a nove kotouce taktez od Febi Bilstein.
Do auta jsem nacpal cc 40 000 kc myslim si ze to neni az takova hruza vse jsem si udelal sam takze praci nepocitam ale vim ze kdybych napr. dal za Turka 180 000 v lepsi stavu kde mam jistotu ze to nebudu delat za rok to same.
Kdyby jste potrebovali s necim poradit klidne se ptejte nemam problem jak s mechanikou tak s elektrikou.
Uz se tesim az za vama nekdy prijedu na srazek,dalsi projekt co me na Turkovi ceka je zabudovani tabletu do palubovky a Alu kola pozdeji pridam Foto.
Pred cca 4 mesici jsem koupil Turka R5 2005 najeto 258 000km za 115 000 cenu jsem ztahnul ze 150 000 protoze jsem na nem nasel spoustu nedostatku jako spatny vstrik padala nafta hotove brzdy a dalsi.
Dneska po dvou mesicich jsem znovu nastartoval a padl me kamen ze srdce prede jako kote,nakonec moje opravy zkoncili mnohem dal.
Zacnu tedy motorem,vymenil jsem vsechny volnobezky a spojkove gumy na klime utrezena pri te prilezitosti jsem si zrepasoval alternator,potom na druhe strane jsem opravil vyfuk svody a nakonec streva motoru zjistil jsem ze uz nadzvihatka jsou dost nacata takze nova vacka prezila,ulozeni vacky nove.Nakonec slavne ulozeni PD vstriku vymackane vyzkousel jsem 3x gumicky az ty posledni nejvetsi co tam sli narvat tak zabrali a nafta nepada no a nakonec netesnost tandemoveho cerpadla,pretesneno.
Dale na radu prisla zadni naprava zjistil jsem ze turek ma praskli zadni stabilizator takze vymena vcetne tycek dale kompletne vymlacene silentbloky na kostech(jsem si rikal proc to auto tak divne plave:-) )vymeneno a pak brzdy rucni nefunkcni no kotouce na kasi majitel jezdil zelezo na zelezo,takze jsem dal koplet nove brzdy od Febi Bilstein
Dalsi vec co jsem zjistil tak je natrzene lozisko kardanu vymena probehla take.
No a co se tyka predni napravy tak vymlacene predni silentbloky a tycky rizeni,dal jsem vse nove vcetne cepu rizeni no a nove kotouce taktez od Febi Bilstein.
Do auta jsem nacpal cc 40 000 kc myslim si ze to neni az takova hruza vse jsem si udelal sam takze praci nepocitam ale vim ze kdybych napr. dal za Turka 180 000 v lepsi stavu kde mam jistotu ze to nebudu delat za rok to same.
Kdyby jste potrebovali s necim poradit klidne se ptejte nemam problem jak s mechanikou tak s elektrikou.
Uz se tesim az za vama nekdy prijedu na srazek,dalsi projekt co me na Turkovi ceka je zabudovani tabletu do palubovky a Alu kola pozdeji pridam Foto.
- vrbic
- Člen klubu
- Příspěvky: 365
- Registrován: 21.01.2010 22:52
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Příběh Touareg R5
Vítej!!!
Lidí, kteří si sami Touarega opravují tu moc není! Paráda, že tu je konečně někdo další, kdo dokáže pomoci a poradit
Lidí, kteří si sami Touarega opravují tu moc není! Paráda, že tu je konečně někdo další, kdo dokáže pomoci a poradit
-
- Nový člen
- Příspěvky: 42
- Registrován: 07.05.2014 11:34
- Bydliště: Letovice
Re: Příběh Touareg R5
Dekuji za hezke prijeti mezi Vas,jak jsem psal pokud budete mit nekdo nejaky dotaz nevahejte me kontaktovat,auta jsou muj veliky konicek a pokud muzu pomuzu
- PÁJA77
- Řidič
- Příspěvky: 186
- Registrován: 27.10.2011 09:33
- Bydliště: okr.Jindřichův Hradec
Re: Příběh Touareg R5
Za ty prachy je to vcelku dobrá koupě, navíc když si to opravíš sám. Dej vědět odkud jsi!
- breh
- Jezdec
- Příspěvky: 497
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Pod Čantoryji
Re: Příběh Touareg R5
Čiňani už ten tablet vynalezli http://m.aliexpress.com/item/2044866782 ... tedetaiAle" onclick="window.open(this.href);return false; funguje to jen s radiem bez navi.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 42
- Registrován: 07.05.2014 11:34
- Bydliště: Letovice
Re: Příběh Touareg R5
Jsem z Letovic je to na hlavnim tahu mezi Brne a Svitavama
Jinak s tim tabletem mam trosku jinou predstavu radio pujde uplne pryc a misto nej pujde tablet ke ktereme mam uz postaveny korekcni zesilovac 4x45W s radioTunerem a jednim AUX vstupem,na cnc Laser vypalim presny ramecek i s potrebnyma otvorama na potenciometry vstupy spinace a vypinace vse v presnosti 0.2 mm ,jedina nevyhoda co bude ze me nebude fungovat Maxidot,ale za to jsem si sehnal Bluetooth diagnostiku kterou strcim do diag.zasuvky a sparuji s tabletem a mam online veskera data co se tyka auta no a jeste me zbyl GPS modul taktez Bluetooth ktery sparuji a budu mit navigaci protoze jsem si rikal ze kdybych poridil tablet i s GPS a zabudoval do stred.panelu tak nebude mit signal takze takto to bude jednodusi.Nakonec mam taky mobil s androidem takze si myslim ze tyto dve zarizeni sparuji tak ze by se to mohlo chovat jako hansfree to je veskera moje vize,prvne jsem chtel dat RNS 510 ale to skoro nic neumi a je to za nechutny penize no a uplne novy tablet 1800kc a stavba toho zesilovace 500kc a radio tuner 200kc no a par hodin pracicek a piplacek a bude hotovo,vsak se vam prubezne pochlubim.
Jinak s tim tabletem mam trosku jinou predstavu radio pujde uplne pryc a misto nej pujde tablet ke ktereme mam uz postaveny korekcni zesilovac 4x45W s radioTunerem a jednim AUX vstupem,na cnc Laser vypalim presny ramecek i s potrebnyma otvorama na potenciometry vstupy spinace a vypinace vse v presnosti 0.2 mm ,jedina nevyhoda co bude ze me nebude fungovat Maxidot,ale za to jsem si sehnal Bluetooth diagnostiku kterou strcim do diag.zasuvky a sparuji s tabletem a mam online veskera data co se tyka auta no a jeste me zbyl GPS modul taktez Bluetooth ktery sparuji a budu mit navigaci protoze jsem si rikal ze kdybych poridil tablet i s GPS a zabudoval do stred.panelu tak nebude mit signal takze takto to bude jednodusi.Nakonec mam taky mobil s androidem takze si myslim ze tyto dve zarizeni sparuji tak ze by se to mohlo chovat jako hansfree to je veskera moje vize,prvne jsem chtel dat RNS 510 ale to skoro nic neumi a je to za nechutny penize no a uplne novy tablet 1800kc a stavba toho zesilovace 500kc a radio tuner 200kc no a par hodin pracicek a piplacek a bude hotovo,vsak se vam prubezne pochlubim.
- Mára_VR6
- Moderátor
- Příspěvky: 5888
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Železný Brod, okr. Jablonec nad Nisou
Re: Příběh Touareg R5
Tak na to jsem zvědavej
Moje Touaregy 2.5TDI a 4.2 V8 FSI
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla
- breh
- Jezdec
- Příspěvky: 497
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Pod Čantoryji
Re: Příběh Touareg R5
No tak to ja taky.Ale upřimně za sebe,maxidot je jedna z věci ktere by mně chyběla nejvic a to z duvodu navigace,ale každy to mame jinak v prioritach.
- bauer
- Pilot
- Příspěvky: 705
- Registrován: 19.07.2012 18:11
- Bydliště: Ostrava
Re: Příběh Touareg R5
spiker2711 píše:Jsem z Letovic je to na hlavnim tahu mezi Brne a Svitavama
Jinak s tim tabletem mam trosku jinou predstavu radio pujde uplne pryc a misto nej pujde tablet ke ktereme mam uz postaveny korekcni zesilovac 4x45W s radioTunerem a jednim AUX vstupem,na cnc Laser vypalim presny ramecek i s potrebnyma otvorama na potenciometry vstupy spinace a vypinace vse v presnosti 0.2 mm ,jedina nevyhoda co bude ze me nebude fungovat Maxidot,ale za to jsem si sehnal Bluetooth diagnostiku kterou strcim do diag.zasuvky a sparuji s tabletem a mam online veskera data co se tyka auta no a jeste me zbyl GPS modul taktez Bluetooth ktery sparuji a budu mit navigaci protoze jsem si rikal ze kdybych poridil tablet i s GPS a zabudoval do stred.panelu tak nebude mit signal takze takto to bude jednodusi.Nakonec mam taky mobil s androidem takze si myslim ze tyto dve zarizeni sparuji tak ze by se to mohlo chovat jako hansfree to je veskera moje vize,prvne jsem chtel dat RNS 510 ale to skoro nic neumi a je to za nechutny penize no a uplne novy tablet 1800kc a stavba toho zesilovace 500kc a radio tuner 200kc no a par hodin pracicek a piplacek a bude hotovo,vsak se vam prubezne pochlubim.
Čoveče to bude teda zajímavé... Jsem zvědavý! Držím palce ať to klapne
ex Passat B5.5 sedan 2.3V5 125kW 4motion
ex Touareg 7LA 3.0V6 165kW+chip
ex Rapid Spaceback 1.2TSI 66kW
Touareg 7P6 3.0V6 193kW
Octavia Combi 5E 1.5 110kW
ex Touareg 7LA 3.0V6 165kW+chip
ex Rapid Spaceback 1.2TSI 66kW
Touareg 7P6 3.0V6 193kW
Octavia Combi 5E 1.5 110kW
- PÁJA77
- Řidič
- Příspěvky: 186
- Registrován: 27.10.2011 09:33
- Bydliště: okr.Jindřichův Hradec
Re: Příběh Touareg R5
Ještě se tu nenašel nikdo,kdo by přišel s takovouto věcičkou. Tak až to zprovozníš, tak dej foto!
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 19
- Registrován: 07.01.2014 19:15
Re: Příběh Touareg R5
Ahoj spiker.
Zaujal mi tvůj článek,to je úžasné co jsi dokázal sám. Jelikož jsi asi velice fundovaný,chtěl jsem se tě zeptat,jestli není motor R5 více hlučný než ostatní podobné vozy. Už jsem měl více VW vozů ale s tímto hlukem jsem se ještě nesetkal.Hlavně při akceleraci je to patrné. V servisu mi tvrdí,že tato hlučnost u R5 je normální,protože auto má kovový rozvodový řemen. Musím říci,že auto má pravidelný servis a nehledím na to co to stojí.Takže vyměněno a opraveno již bylo snad všechno. Řekl bych tak za 260.000 Kč včetně tuningu,možná i více.Samozřejmě svody a hydroštely také,ale ta hlučnost mně neskonale vadí.Ještě musím podotknout,že auto je kvalitně načipováno v SRN na 152 KW,což mi potvrdila Brněnská firma "X tuning". Auto má kvalitní servis,dalo by se říci domácí ale.....
Já to mám s autama jak se ženskými,když se do něj zamiluju,tak jde vše stranou,takže manželka má pěkné druhé místo hned po autu.
Takže by mi zajímal tvůj názor na motor R5, Budu ti neskonale vděčný za jakýkoli poznatek.
Můžeš mi i sdělit tvoje mob.číslo a já ti zavolám sám.
604512076
petrocha@seznam.cz
Zatím ahoj Petr.
Zaujal mi tvůj článek,to je úžasné co jsi dokázal sám. Jelikož jsi asi velice fundovaný,chtěl jsem se tě zeptat,jestli není motor R5 více hlučný než ostatní podobné vozy. Už jsem měl více VW vozů ale s tímto hlukem jsem se ještě nesetkal.Hlavně při akceleraci je to patrné. V servisu mi tvrdí,že tato hlučnost u R5 je normální,protože auto má kovový rozvodový řemen. Musím říci,že auto má pravidelný servis a nehledím na to co to stojí.Takže vyměněno a opraveno již bylo snad všechno. Řekl bych tak za 260.000 Kč včetně tuningu,možná i více.Samozřejmě svody a hydroštely také,ale ta hlučnost mně neskonale vadí.Ještě musím podotknout,že auto je kvalitně načipováno v SRN na 152 KW,což mi potvrdila Brněnská firma "X tuning". Auto má kvalitní servis,dalo by se říci domácí ale.....
Já to mám s autama jak se ženskými,když se do něj zamiluju,tak jde vše stranou,takže manželka má pěkné druhé místo hned po autu.
Takže by mi zajímal tvůj názor na motor R5, Budu ti neskonale vděčný za jakýkoli poznatek.
Můžeš mi i sdělit tvoje mob.číslo a já ti zavolám sám.
604512076
petrocha@seznam.cz
Zatím ahoj Petr.
- breh
- Jezdec
- Příspěvky: 497
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Pod Čantoryji
Re: Příběh Touareg R5
Nejsem Spiker,tak snad nebude vadit muj poznatek.
R5 v Touaregu žádny kovový řemen ani řetěz nemá z duvodu že má rozvody řešené soustavou kovových soukoli.
Ke zvuku,R5 má svuj zvuk, za sebe -zvuk svého motoru v zátahu miluju ať si říká kdo chce co chce.Řadový pětiválec má svuj specifický zvuk takové grrrrr a umí krásně zařvat,mám motor taky poladěný v De na 150kW.Zvukově je to stejné jako pětiválec v MB E W211 jen je trochu víc slyšet,zaprvé je o pul tuny těžší než MB-E a pak je to PD vs. Coomonrail.Ale mně osobně to rozhodně neobtěžuje.A rozhodně nejde srovnavat zvuk 5avíc válcu se čtyřválcem.
R5 v Touaregu žádny kovový řemen ani řetěz nemá z duvodu že má rozvody řešené soustavou kovových soukoli.
Ke zvuku,R5 má svuj zvuk, za sebe -zvuk svého motoru v zátahu miluju ať si říká kdo chce co chce.Řadový pětiválec má svuj specifický zvuk takové grrrrr a umí krásně zařvat,mám motor taky poladěný v De na 150kW.Zvukově je to stejné jako pětiválec v MB E W211 jen je trochu víc slyšet,zaprvé je o pul tuny těžší než MB-E a pak je to PD vs. Coomonrail.Ale mně osobně to rozhodně neobtěžuje.A rozhodně nejde srovnavat zvuk 5avíc válcu se čtyřválcem.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 19
- Registrován: 07.01.2014 19:15
Re: Příběh Touareg R5
Ahoj.To nevadí,že nejsi Spiker.
Každopádně mi potěšilo,že je tento zvuk normální.Snad si zvyknu.
Díky za poznatek.
Petr.
Každopádně mi potěšilo,že je tento zvuk normální.Snad si zvyknu.
Díky za poznatek.
Petr.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 05.11.2016 22:34
Re: Příběh Touareg R5
Ahoj, měl by jsem prosim dotaz...
koupil jsem si od znameho R5 a on nechaval delat acku, na 4 valci vydrena, no motor jede dobre, nema zadne pazvuky a tak... jen kdyz mu slapnu tak zahuli, znamej rikal ze to pred vymenou nedelalo, s kamaradem mame vzato ze dotycnej co delal vacku pak nenastavil vstriky a tak to chcem udelat. nicmene už projizdím co se da a zaboha nemuzu najit spusob jak si ozacet motorem , je to automat zakze ani kolem nejak nepomuze ... nemas nejakej postup ? dik Jakub
koupil jsem si od znameho R5 a on nechaval delat acku, na 4 valci vydrena, no motor jede dobre, nema zadne pazvuky a tak... jen kdyz mu slapnu tak zahuli, znamej rikal ze to pred vymenou nedelalo, s kamaradem mame vzato ze dotycnej co delal vacku pak nenastavil vstriky a tak to chcem udelat. nicmene už projizdím co se da a zaboha nemuzu najit spusob jak si ozacet motorem , je to automat zakze ani kolem nejak nepomuze ... nemas nejakej postup ? dik Jakub