Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: dotaz 3.6 V6 FSI/206 kW předělání na LPG ?
PříspěvekNapsal: 06.12.2014 15:40 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

26.11.2014

Příspěvky:

16

Ahoj :drinks: má zde někdo tento motor s přestavbou na LPG? Nemůže nikde nikoho najít a co jsem četl na netu je prý to problém? dík za každé info. Majkl
Ps. poř. jakékoli info k této motorové jednotce myslím tím hlavně negativní zkušenosti samo :D :good:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: dotaz 3.6 V6 FSI/206 kW předělání na LPG ?
PříspěvekNapsal: 09.12.2014 08:23 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

5890

Bydliště:

Železný Brod, okr. Jablonec nad Nisou

Přestavba v pohodě, jak dělali plyn mě, tak říkali, že tohle už taky dělali.

Motor snad Ok, dávájí to i do T2

Jinak tenhle motor tady nikdo nemá.

_________________
Moje Touaregy 2.5TDI a 4.2 V8 FSI
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla

_________________
VW Touareg facelift 2.5 TDI chip + Touareg 4.2 V8 FSI Individual


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: dotaz 3.6 V6 FSI/206 kW předělání na LPG ?
PříspěvekNapsal: 09.12.2014 20:43 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

26.11.2014

Příspěvky:

16

Tak teď mi psali :
Vážený pane,
do vašeho vozu bych doporučoval zařízení ICOM JTG HP ,
cena přestavby na LPG s nádrží místo rezervy je 110 000 Kč
doba montáže 5 dní
Tak to je masáž :sorry: :sorry:
To snad raději naftalína :idea:
Fakt tu nikdo ten motor nemá jo ??


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: dotaz 3.6 V6 FSI/206 kW předělání na LPG ?
PříspěvekNapsal: 19.12.2014 07:42 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

5890

Bydliště:

Železný Brod, okr. Jablonec nad Nisou

Tohle ti cpali hned to nejdražší, je to cena za kapalný vstřik LPG, nesmysl, tohle se ti nikdy nevrátí.
Zavolej si do Elpigas Zábřeh na Moravě, tam jsem si to nechal dělat já, protože to jsou profíci. ISO, školící centrum, brzda, atd. Žádnej garážník.
Mě tam 8mi vál vyšel na 40t.
A tenhle motor tam už v Touaregu dělali.

Je to klasický vstřik plynného LPG + přívstřik benzínu, cca 5 procent, systém komunikuje online přes OBD, takže se tále adaptuje.
Funguje to na jedničku.

_________________
Moje Touaregy 2.5TDI a 4.2 V8 FSI
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla

_________________
VW Touareg facelift 2.5 TDI chip + Touareg 4.2 V8 FSI Individual


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: dotaz 3.6 V6 FSI/206 kW předělání na LPG ?
PříspěvekNapsal: 19.12.2014 10:37 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

26.11.2014

Příspěvky:

16

Ok dík zkusím to, šlo mi hlavně o systém, aby se nějak nepoškodil motor, jsou dost rozporuplné názory na to co LPG motoru všeobecně dělá (podpálené ventily atd.) všeobecně doporučují spíše holandské než italské ty prý pracují na podtlaku ve válcích kdežto Holandské na vstřiku a chtěl jsem právě něco aby to šlo jen na LPG protože mi tvrdili že benzínu tam jde až 40% záleží jak tomu šlapeš na krk :D
Jestli můžeš a máš chuť pošli na sebe tel nějaké věci bych probral osobně dík Majkl
ps tohle mi poslali z http://www.fedorauto.cz/prestavby-vozidel-fsi-a-tfsi hlavní je že firma musí mýt program na konkrétní tip a označení motoru a výrobci LPG jsou oproti výrobcům motoru nějak pozadu.
tohle pak psali z jiné firmy to jen pro upřesnění: Prestavba na LPG 6V motoru s primym vstrikovanim zatím není mozna. Ale uz existuje 6V ridici jednotka a prave probiha testovani na motoru VW 3.2FSi. Takze je to jen otazkou casu.
Dobrý článek zde: http://www.auto.cz/lpg-neni-system-jako-system-1143

Jsou nějaké technické rozdíly mezi systémy holandskými, italskými či českými? Je to možné takto porovnávat?
Podle našich zkušeností ano. Zatímco italské systémy pracují se vstřikovacím tlakem asi 0,8 bar, systémy holandské, například Prince používá vstřikovací tlak od dvou do tři a půl baru. Dalším rozdílem je, že italské systémy sledují podtlak a na základě naměřené hodnoty regulují množství plynu, zatímco holandské systémy podtlak vůbec nesledují a dodávají plyn na základě času vstřiku.
Co rozdíly způsobují?
Rozdíl se projevuje hlavně u silných motorů s velikým objemem. Ty jsou velmi citlivé na množství plynu, u systémů sledujících podtlak nemají často dostatek paliva a běží na chudou směs, s čímž souvisí řada problémů. Vyšší teplota spalování negativně působí na výfukové potrubí, těsnění, katalyzátor a další.
To zní v neprospěch italských systémů. Proč tedy mají v České republice převahu?
Důvod je jednoduchý. Mezi společnosti zabývající se montáží systémů LPG ještě donedávna převládalo přesvědčení a u některých stále převládá, že italské systémy jsou levnější, zatímco holandské lepší, ale výrazně dražší. Rozdíly mezi jednotlivými systémy se navíc prohlubovaly s tím, jak automobilky zdokonalovaly motory a elektronické systémy.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: dotaz 3.6 V6 FSI/206 kW předělání na LPG ?
PříspěvekNapsal: 20.12.2014 08:21 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

5890

Bydliště:

Železný Brod, okr. Jablonec nad Nisou

Hlavně v klidu, tady spíš jde o to, na co tě kdo přesvědčí a čemu uvěříš.
Já mám v autě plyn, Všechno funguje super, systém je odladěný a víc mě nezajímá.
Teda vlastně zajímá...
Mám 350 koní, 2.5 tuny a jezdím za 3kc na kilometr.

A asi jako vždycky, když budeš moc spekulovat, tak z toho budeš mít jen těžkou hlavu a oktavku tdi v garáži :laugh:

_________________
Moje Touaregy 2.5TDI a 4.2 V8 FSI
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla

_________________
VW Touareg facelift 2.5 TDI chip + Touareg 4.2 V8 FSI Individual


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group