Ok dík zkusím to, šlo mi hlavně o systém, aby se nějak nepoškodil motor, jsou dost rozporuplné názory na to co LPG motoru všeobecně dělá (podpálené ventily atd.) všeobecně doporučují spíše holandské než italské ty prý pracují na podtlaku ve válcích kdežto Holandské na vstřiku a chtěl jsem právě něco aby to šlo jen na LPG protože mi tvrdili že benzínu tam jde až 40% záleží jak tomu šlapeš na krk
Jestli můžeš a máš chuť pošli na sebe tel nějaké věci bych probral osobně dík Majkl
ps tohle mi poslali z
http://www.fedorauto.cz/prestavby-vozidel-fsi-a-tfsi" onclick="window.open(this.href);return false; hlavní je že firma musí mýt program na konkrétní tip a označení motoru a výrobci LPG jsou oproti výrobcům motoru nějak pozadu.
tohle pak psali z jiné firmy to jen pro upřesnění: Prestavba na LPG 6V motoru s primym vstrikovanim zatím není mozna. Ale uz existuje 6V ridici jednotka a prave probiha testovani na motoru VW 3.2FSi. Takze je to jen otazkou casu.
Dobrý článek zde:
http://www.auto.cz/lpg-neni-system-jako-system-1143" onclick="window.open(this.href);return false;
Jsou nějaké technické rozdíly mezi systémy holandskými, italskými či českými? Je to možné takto porovnávat?
Podle našich zkušeností ano. Zatímco italské systémy pracují se vstřikovacím tlakem asi 0,8 bar, systémy holandské, například Prince používá vstřikovací tlak od dvou do tři a půl baru. Dalším rozdílem je, že italské systémy sledují podtlak a na základě naměřené hodnoty regulují množství plynu, zatímco holandské systémy podtlak vůbec nesledují a dodávají plyn na základě času vstřiku.
Co rozdíly způsobují?
Rozdíl se projevuje hlavně u silných motorů s velikým objemem. Ty jsou velmi citlivé na množství plynu, u systémů sledujících podtlak nemají často dostatek paliva a běží na chudou směs, s čímž souvisí řada problémů. Vyšší teplota spalování negativně působí na výfukové potrubí, těsnění, katalyzátor a další.
To zní v neprospěch italských systémů. Proč tedy mají v České republice převahu?
Důvod je jednoduchý. Mezi společnosti zabývající se montáží systémů LPG ještě donedávna převládalo přesvědčení a u některých stále převládá, že italské systémy jsou levnější, zatímco holandské lepší, ale výrazně dražší. Rozdíly mezi jednotlivými systémy se navíc prohlubovaly s tím, jak automobilky zdokonalovaly motory a elektronické systémy.