Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: V8 cvakání asi hydroštely?
PříspěvekNapsal: 09.12.2014 07:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.10.2012

Příspěvky:

33

Ahoj, nemáte někdo zkušenosti se cvakáním v motoru? Mám V8 benzín...rok 2004. Když mi auto delší dobu stojí třeba několik dní a potom nastartuji ozve se z motoru na první zhruba 2 sekundy hrozně zarachtání a zarachocení a pak je slyšet několik minut hlasité cvakání...asi hydroštely...než se naplní a natlakují... Cvaká to třeba tak 2-5 minut a když se rozjedu tak to přestane. Pokud ale s autem jezdím každá den, tak to nedělá. Díky za rady...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: V8 cvakání asi hydroštely?
PříspěvekNapsal: 09.12.2014 08:11 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

5892

Bydliště:

Železný Brod, okr. Jablonec nad Nisou

rachocení je od řezezů - než se natlačí napínaky olejem
cvakání od hydroštelů - taky než se natlačí olejem

Obojí je špatně, nemá to dělat, ikdyž to stojí dlouho, už je to zralé na výměnu
A už vůbec NE takhle dlouho po startu!

_________________
Moje Touaregy 2.5TDI a 4.2 V8 FSI
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla

_________________
VW Touareg facelift 2.5 TDI chip + Touareg 4.2 V8 FSI Individual


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: V8 cvakání asi hydroštely?
PříspěvekNapsal: 09.12.2014 08:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.10.2012

Příspěvky:

33

Ahoj, no napínáky a řetězy jsem právě měnit nechal, dal jsem za to 50tis. Rachotilo to právě při každém nastartování a byly vháji, tak sem to teď před půl rokem nechal udělat. Od té doby klid, ale tohle se stává jen když auto stojí třeba 3-4 dny....


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: V8 cvakání asi hydroštely?
PříspěvekNapsal: 09.12.2014 08:21 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

5892

Bydliště:

Železný Brod, okr. Jablonec nad Nisou

ty jo, tak to jsem si nemyslel.

V tom případě nevím :sorry:

_________________
Moje Touaregy 2.5TDI a 4.2 V8 FSI
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla

_________________
VW Touareg facelift 2.5 TDI chip + Touareg 4.2 V8 FSI Individual


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: V8 cvakání asi hydroštely?
PříspěvekNapsal: 09.12.2014 08:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.10.2012

Příspěvky:

33

A nebo je to špatně udělané... fakt nevím....:-( Právě že při nastartování to rachtalo děsně pořád a to při každém startu....rachot,,, jen když sem startoval třeba 2x rychle po sobě tak ne, ale jak klesnul tlak tak to bylo šílený. Tak mi měnili právě oba napínáky a řetězy....
Rachtání přestalo ale udělá to teď vždy jen když stojím tak víc jak ty 3 dny.
Někde jsem slyšel, že snad výrobce udává že je to normílní, než se napnou řetězy, že to ale nesmí rachtat déle jak 2 sekundy, tak nevím...
Ale to cvakání hydroštelů, to dělá taky jen když stojím s autem dlouho, tak zarachtaj řetězy a pak to tam cvaká pár minut.....:-( nebo jestli to můžou cvakat ventily těžko říct...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: V8 cvakání asi hydroštely?
PříspěvekNapsal: 09.12.2014 08:54 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.07.2012

Příspěvky:

525

V sekci Passat B5/motory benzin je taky tema ohledne cvakani a neco naleli do motoru a bylo to O.K. potom. Tak tam koukni, bude asi nejlevnejsi varianta na vyzkouseni.

_________________
ex Passat B5.5 sedan 2.3V5 125kW 4motion
Touareg 7LA 3.0V6 165kW+chip
Rapid Spaceback 1.2TSI 66kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: V8 cvakání asi hydroštely?
PříspěvekNapsal: 12.12.2014 21:08 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

08.03.2014

Příspěvky:

21

Bydliště:

Vysočina

verho.verho píše:
Ahoj, nemáte někdo zkušenosti se cvakáním v motoru? Mám V8 benzín...rok 2004. Když mi auto delší dobu stojí třeba několik dní a potom nastartuji ozve se z motoru na první zhruba 2 sekundy hrozně zarachtání a zarachocení a pak je slyšet několik minut hlasité cvakání...asi hydroštely...než se naplní a natlakují... Cvaká to třeba tak 2-5 minut a když se rozjedu tak to přestane. Pokud ale s autem jezdím každá den, tak to nedělá. Díky za rady...


Ahoj, mám taky 2004 V8, začli se mi taky ozývat hydrošteli, tak jsem koupil asi za 300 kč přísadu do oleje od Liqui Moly a přestalo to, začal bych nejlevnější variantou, ale nedělalo mě to asi tak moc jak píšeš.
http://www.liquimoly.cz/vyrobek/1009-pr ... -zdvihatka


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: V8 cvakání asi hydroštely?
PříspěvekNapsal: 07.01.2015 07:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.10.2010

Příspěvky:

97

To nalití přípravku do motoru myslím že nepomůže......


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: V8
PříspěvekNapsal: 29.04.2016 06:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.10.2010

Příspěvky:

97

Díky za rady.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: V8 cvakání asi hydroštely?
PříspěvekNapsal: 28.06.2016 14:34 
Offline
Jezdec
Jezdec

Hodnost:

Jezdec

Registrován:

24.06.2016

Příspěvky:

8

Ve v8 z roku 2004 jsou rozvody retezem?ja mel za to,ze tam je jeste stara dobra klasika-remen.ty 228kw jeste nejsou fsi..nebo se mylim?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: V8 cvakání asi hydroštely?
PříspěvekNapsal: 28.06.2016 16:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.07.2012

Příspěvky:

525

V8 má zepředu společný rozvodový řemen pohánějící na každé straně motoru jednu vačkovou hřídel. Pod víkem na každé straně jsou potom dvě vačkové hřídele, kdy ta jedna co je poháněna rozvodovým řemenem, tak pohání řetězem druhou vačkovou hřídel. Všechno je to zepředu, čili za mě asi jeden z nejvychytanějších motorů, navíc klasická atmosféra...
Nevím jestli u verze FSI je to stejné, ale předpokládám, že ano, pouze použili systém vrstveného plnění směsi s dalšími úpravami pro zvýšení výkonu, splnění výši euro normy, snížení spotřeby atd...

edit: Ano, 228kW nejsou FSI až ty 257kW

_________________
ex Passat B5.5 sedan 2.3V5 125kW 4motion
Touareg 7LA 3.0V6 165kW+chip
Rapid Spaceback 1.2TSI 66kW


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: LuckyShark a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group