Zvýšení výkonu Touareg R5
Napsal: 19.02.2015 19:37
Ahoj kluci nez se rozepisu o tom co jsem dnes provedl tak chci upozornit ze dobre vim o vsech moznych rizikach a niceni motoru (je to moje auto muj motor) a nikomu tuto upravu nenutim ani to neberte jako navod.
Takze porad u meho Turina rozciloval turbo-efect a hlavne bylo znat ze ta 2.5 a 128Kw je fakt pro pohodovou jizdu, na zavodeni to neni ale to me az tak nevadilo ale kdyz chtel clovek predjet musel jsem si to rozmyslet a tak me v hlave hlodal Chip no a pak jsem jeste objevil slavnou krabicku PowerBox.
A tak jsem procital zkoumal a hledal co to vlastne dela a predela a je to fakt uplne jednoduche v krabici je debilni odpor v hodnote 1kc a nebo kdyz mate tzv programovatelnou tak je tam trimer za 10kc.No a cely zazrak u PD systemu spociva v tom ze tento nesmysl se zapoji mezi konektor cidla od teploty nafty,funguje to tak ze kdyz se da vyssi hodnota (misto cidla odpor 150 ohm) tak ridici jednotce se rekne ze nafta ma teplotu 120 stupnu jednotka si pak mysli ze nafta je diky teplote ridka a tak prodlouzi dobu vstriku.Tak jsem presne toto udelal a ono svete div se fakt to melo neco do sebe od spodni otacek nadherny nastup pri kazdem prerazeni se motor ukazkove chytal hodne se me tento zpusob libil.Najednou Vam pripadne ze Touareg zhubnul o 400kg a je z neho takove hrave auticko.
Ted urcite prijde odsouzeni v podobe toho ze oblbuju jednotku a nicim si tak motor,ale vemte si ze muze opravdu nastat situace kdy palivo opravdu muze mit teplotu 120 stupnu takze doba vstriku a dokonce i tlak na turbu se zmeni, s tim vyrobce musel prece pocitat, musel mapy v jednotce udelat tak aby v kazdych rezimech a podminkach motor mel hladky a bezpecny chod.Ano ale ted me reknete ze to palivo tech 120 stupnu nema,ale ja osobne neverim tomu ze ten narust vstriknuti paliva je tak markantni aby poskodil motor stylem propaleni pistu.Nechci to hajit ale asi to budu chvili pouzivat a uvidim motor mam cely po go tak bud vydrzi a nebo se v tom budu zase hrabat uz zacinam mit taky nemoc z Touareg ozareni
Tak zdar klucani a ne ze me za tento text sezerete
Takze porad u meho Turina rozciloval turbo-efect a hlavne bylo znat ze ta 2.5 a 128Kw je fakt pro pohodovou jizdu, na zavodeni to neni ale to me az tak nevadilo ale kdyz chtel clovek predjet musel jsem si to rozmyslet a tak me v hlave hlodal Chip no a pak jsem jeste objevil slavnou krabicku PowerBox.
A tak jsem procital zkoumal a hledal co to vlastne dela a predela a je to fakt uplne jednoduche v krabici je debilni odpor v hodnote 1kc a nebo kdyz mate tzv programovatelnou tak je tam trimer za 10kc.No a cely zazrak u PD systemu spociva v tom ze tento nesmysl se zapoji mezi konektor cidla od teploty nafty,funguje to tak ze kdyz se da vyssi hodnota (misto cidla odpor 150 ohm) tak ridici jednotce se rekne ze nafta ma teplotu 120 stupnu jednotka si pak mysli ze nafta je diky teplote ridka a tak prodlouzi dobu vstriku.Tak jsem presne toto udelal a ono svete div se fakt to melo neco do sebe od spodni otacek nadherny nastup pri kazdem prerazeni se motor ukazkove chytal hodne se me tento zpusob libil.Najednou Vam pripadne ze Touareg zhubnul o 400kg a je z neho takove hrave auticko.
Ted urcite prijde odsouzeni v podobe toho ze oblbuju jednotku a nicim si tak motor,ale vemte si ze muze opravdu nastat situace kdy palivo opravdu muze mit teplotu 120 stupnu takze doba vstriku a dokonce i tlak na turbu se zmeni, s tim vyrobce musel prece pocitat, musel mapy v jednotce udelat tak aby v kazdych rezimech a podminkach motor mel hladky a bezpecny chod.Ano ale ted me reknete ze to palivo tech 120 stupnu nema,ale ja osobne neverim tomu ze ten narust vstriknuti paliva je tak markantni aby poskodil motor stylem propaleni pistu.Nechci to hajit ale asi to budu chvili pouzivat a uvidim motor mam cely po go tak bud vydrzi a nebo se v tom budu zase hrabat uz zacinam mit taky nemoc z Touareg ozareni
Tak zdar klucani a ne ze me za tento text sezerete