Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Tlak v railu
PříspěvekNapsal: 30.10.2015 13:00 
Offline
Profík
Profík

Hodnost:

Profík

Registrován:

25.10.2015

Příspěvky:

5

Zdravím,
koupil jsem koncem srpna vysněného Touarega u kterého bylo potřeba vyměnit čerpadlo a vstřiky. Kluk z VW mi to vyčistil namontoval čerpadlo i vstřky a já vyjel. Asi týden po tom, se mi rozsvítila kontrolka žhavení a auto přešlo do nouzáku. Dovezl jsem to zpět, zkontroloval, řekl že tam byla asi ještě někde bublina vzduchu a já opět jezdil. Za 14 dní znova. Celý kolotoč se opakoval.Teď už to tam zůstalo na opravě celý den a od opravy byl klid, až do minulého týdne. Jel jsem do lázní u Liberce a po večeři, když jsem nastartoval se rozvítilo žhavení. Po telefonátu jsem vypnul motor a znovu nastartoval. Opět kontrolka žhavení. Vypnutí motoru, nastartování znovu žhavení a přidala se kontrolka motoru (ponorka). V nouzáku jsem dojel do lázní, sehnal chlapíka s Vagem, ten říká 2x nízký tlak paliva v railu a potřetí vysoký tlak v railu. Vše vymazal, nastartoval a závady nikde. Druhý den, spokojenej že je to opraveno nastartuji a opět závady. Znovu pán, znovu stejné závady, smazání. Den to vydrželo a závady jsou tam zase. Chtěl jsem s tím dnes někam zajet, nastartuji a závady nikde. Tak nevím co s tím.

Neměl jste někdo podobný problém - 2x po sobě hlášení o nízkém tlaku paliva v railu a poté hlášení o vysokém tlaku v railu? Poradíte? Děkuji


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Tlak v railu
PříspěvekNapsal: 10.11.2015 20:33 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

783

Bude asi v háji regulační ventil v railu,nebo odchází čerpadlo.Jukni na sítko nahoře u čerpadla,jestli tam nejsou piliny :D

_________________
Oprava vyvažovacích modulů na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group.www.vyvazovaky.cz,tel. 604543482


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Tlak v railu
PříspěvekNapsal: 10.11.2015 20:52 
Offline
Profík
Profík

Hodnost:

Profík

Registrován:

25.10.2015

Příspěvky:

5

ok, děkuji, zkusím. čerpadlo je nové, tak snad to nebude ono, ale ten ventil


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Tlak v railu
PříspěvekNapsal: 12.11.2015 21:38 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.09.2010

Příspěvky:

379

co treba napsat jaký je treg rok vyroby, motor jakej... jake presne chyby??? vagem se nikdy nic neopravi, tim ze se smazou chyby! mozna cidlo na railu, pokud je to 3.0...byly pyliny ve filtru palivovem? nove jakoze uplne nove nebo z neceho vytahnute?? vstriky nove? /použité? filtr paliva predpokladam vymenen... zasadni informace chybí!
pouzito stejne označení čerpadla? otazka, jestli auto nema naftu a tim i tlak a nebo je špatně sniman tlak...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Tlak v railu
PříspěvekNapsal: 12.11.2015 22:56 
Offline
Profík
Profík

Hodnost:

Profík

Registrován:

25.10.2015

Příspěvky:

5

Benik píše:
co treba napsat jaký je treg rok vyroby, motor jakej... jake presne chyby??? vagem se nikdy nic neopravi, tim ze se smazou chyby! mozna cidlo na railu, pokud je to 3.0...byly pyliny ve filtru palivovem? nove jakoze uplne nove nebo z neceho vytahnute?? vstriky nove? /použité? filtr paliva predpokladam vymenen... zasadni informace chybí!
pouzito stejne označení čerpadla? otazka, jestli auto nema naftu a tim i tlak a nebo je špatně sniman tlak...


Touareg 3.0 V6 TDI 176kw rok 2009 modelový 2010. Čerpadlo nové dle katalogu Bosch. Přesně to samé číslo se již nevyrábí, pouze jeho náhrady. Konzultoval jsem přímo s Bosch a ti mi na základě jejich katalogu našli číslo, které nahrazuje předešlé čerpadlo. Vstřikovače nové. Systém vyčištěn. Filtr vyměněn. Podruhé měněn při vyjetí nádrže, potřetí při vyjetí 2nádrží. Teď čekám na vyjetí 3tí nádrže , abych mohl vyměnit znova. Žádné pyliny při výměnách filtrů nenalezeny. Chod motoru je absolutně klidný. Chyba se objevuje pouze při nastartování motoru. Při jízdě se mi to stalo snad 1x. Chyby jsou 2x nízký a potom vysoký tlak na railu. Ještě nechám zkusit vynulovat učební hodnoty regulačního ventilu, protože si nejsem jistý jestli to při výměně čerpadla udělali. Trochu se tím uklidňuji, že by tady mohl být zakopaný pes.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14.11.2015 20:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.09.2010

Příspěvky:

379

tak to vsechno vypada spravne... tak zkusit cidlo na railu... zajel bych nekam, kde umi promerit jen samotné cidla railu. mohu ti půjčit to co je vpredu na prave strane kdyz stojim pred autem... pokud budes mit stejne cislo tedy. aby to nakonec nebyla nějaká blbost jen...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re:
PříspěvekNapsal: 15.11.2015 19:08 
Offline
Profík
Profík

Hodnost:

Profík

Registrován:

25.10.2015

Příspěvky:

5

Benik píše:
tak to vsechno vypada spravne... tak zkusit cidlo na railu... zajel bych nekam, kde umi promerit jen samotné cidla railu. mohu ti půjčit to co je vpredu na prave strane kdyz stojim pred autem... pokud budes mit stejne cislo tedy. aby to nakonec nebyla nějaká blbost jen...


díky za nabídku, v pátek mi došlo nové čidlo a nový regulátor tlaku. Jen u něj chybí O-kroužek, ten se objednává zvlášť. Ještě objednám klíče na děmontáž vysokotlakého vedení a pár plochých klíčů k momenťáku a pustím se do toho :-). Toby v tom byl čert, aby se to nepodařilo spravit. A pokud to nebude ono, tak bude následovat zpětné hadice s regulátorem, chladič paliva, komplet hadičky v motorovém prostoru a nakonec čerpadlo u motoru.

Ještě mě napadájí čerpadla v nádrži, kouknu jestli je vůbec vyčistili. Snad ano.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Tlak v railu
PříspěvekNapsal: 09.01.2016 16:16 
Offline
Profík
Profík

Hodnost:

Profík

Registrován:

25.10.2015

Příspěvky:

5

Tak vyřešeno, nakonec jsem rozdělal celou palivovou soustavu v motorovém prostoru a prohlídl jak to bylo vyčištěno. No, popravdě jen trochu. Někomu se nechtělo pořádně propláchnout raily a tak jsem tam našel trochu něčeho co tam nemělo být. Vše jsem znovu vyčistil pořádně propláchl, hlavně pořádně zkontroloval vysokotlaké čerpadlo, dokoupil zpětné vedení, nové hadice s takovým pidifiltrem, chladič paliva a vše opatrně složil. Dnes nastartoval. Nikde žádné hlášení ohledně tlaku v railech, diagnostika čistá jak slóvo Boží.
Uff, ten tak nádherně jede :yahoo: :pleasantry: :taunt:


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group