Zaseknutý podvozek vzduchu + diagnostika

2002 - 20..

Moderátor: Mára_VR6

Pravidla fóra
Moji milí příznivci všech Touaregů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případně použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Touaregů vkládejte do podsekce Můj Touareg a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mì obracejte v SZ.
Mára_VR6
Odpovědět
B_artt
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 02.09.2010 19:05

Zaseknutý podvozek vzduchu + diagnostika

Příspěvek od B_artt »

Zdravím všechny,
už dva dny se snažím vyčíst nějakou radu, ale nakonec o radu musím poprosit tímto způsobem.

- Shořel mi kompresor vzduchu - píst nebyl poškozen, ale cívka v kompresoru byla vypálená.
- Koupil jsem nový kompresor, namontoval, nastartoval a auto jezdilo cca 14 dní naprosto bez problému. Vše funkční.
- Pak se za jízdy zapnul kompresor a běžel cca 10 minut, zastavil jsem a protože to už běželo moc dlouho, tak jsem rychle rozdělal kryt u kompresoru a kompresor rozpojil zásuvkami. Kompresor vypnul. Kompresur nafoukal tolik, až praskla trubička do rozdělovače tlaku a byl rozžhavený.
- Vyskočila chyba zvedání podvozku (stop fehler fahrwerk) a hned na to chyba (reserverad befüllung)
- Kompresor jsem vymontoval, vyzkoušel a stále funguje bez problému.
- Namontoval jsem ho zpět do auta, dle rad vyměnil relé (btw, nemá někdo nějaké přesnější schéma, kde všechny relé a pojistky najít a hlavně jejich popis, která na co je? Byl bych vděčný i za návod, jak se k relém dostat, protože to je šílenost)
- Od té doby vyskočí jenom zmíněné chyby a podvozek ani neklesá ani nestoupá, nedělá nic.
- Jak to zase rozhýbat ? :D

Prosím, neporadí někdo, kde nejlépe koupit kompatibilní diagnostiku (hlavně jakou verzi a jaké kabely), abych mohl kouknout na chyby a případně vyzkoušet ventily a jiné vlastnosti a funkčnost?

Touareg 3.0 tdi r.v. 2006

Děkuju moc všem za ochotu i čas !

Uživatelský avatar
Peterka72
Člen klubu
Příspěvky: 283
Registrován: 24.12.2010 20:15
Bydliště: Díra u Hanušovic

Re: Zaseknutý podvozek vzduchu + diagnostika

Příspěvek od Peterka72 »

8) Když mě odešel kompresor , tak jsem měnil relátko pod volantem a musel jsem vyměnit i tu kostku co rozděluje tlak k měchům a do zásobníku .

Uživatelský avatar
Benik
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 481
Registrován: 29.09.2010 14:46

Příspěvek od Benik »

diag koupit vcds...

Odesláno z mého SM-G900F pomocí Tapatalk

Uživatelský avatar
bauer
Pilot
Pilot
Příspěvky: 705
Registrován: 19.07.2012 18:11
Bydliště: Ostrava

Re: Zaseknutý podvozek vzduchu + diagnostika

Příspěvek od bauer »

Ja mam diag od uzivatele Sami z vw-club.sk
Pro nekoho se muze zdat drazsi nez cina, ale max. spokojenost. Za tech par kacek navic to stalo.
Samozrejme nenutim, vyber zalezi na tobe.
ex Passat B5.5 sedan 2.3V5 125kW 4motion
ex Touareg 7LA 3.0V6 165kW+chip
ex Rapid Spaceback 1.2TSI 66kW
Touareg 7P6 3.0V6 193kW
Octavia Combi 5E 1.5 110kW

losgrandosl
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 10.01.2016 20:49

Příspěvek od losgrandosl »

Vyměnil jsem relé pod volstem (cca pět relatek pohromadě) blíž k brzdovemu pedálu. Relatko 350kc

Odesláno z mého G620S-L01 pomocí Tapatalk

B_artt
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 02.09.2010 19:05

Re: Zaseknutý podvozek vzduchu + diagnostika

Příspěvek od B_artt »

Děkuji za všechny odpovědi.
Bohužel jsem takhle narychlo, ještě před vaší odpovědí, sehnal diagnostiku delphi ds150e, ale ještě se mi nepodařilo najít v ní něco víc než aktuální teplotu motoru :D ... Takže mě čeká asi ještě dost učení.
Nicméně - jak se pozná, že je špatný ten rozdělovač vzduchu?

Další vývoj problému:
- do kompresoru jsme přivedli proud na tvrdo z baterky a vrčel - našeli jsme ještě jednou prasklou pojistku 15A.Tentokrát u spolujezdce.
- kompresor vrčel - ale nevypínal, respektive vypnul, ale vypadalo to, že ho vypla teleplná pojistka a ne nějaký signál, protože jakmile vypl, už nezapl, zapl třeba až za 2-4 hodiny po vychladnutí a po několika nastartování auta. A vždy, když konečně vypl, okamžitě vyskočila chyba podvozku.
- po cca 5 dnech vypl navždy :D ... shořel
- vymontovali jsme ho, rozebrali - roztavil se rotor a cívky .... nicméně ze staráho kompresoru (původního) jsme vzali tělo a rotor a z tohoto úplně nového, ale opět shořelého jsme vzaly uhlíky a ostatní věci... vypadalo to hrozně, oba opálený, ale po smontování to fungovalo :D ...
- namontovali jsme kompresor do auta a hurá ... vrčí a funguje ...
- JENŽE - zapíná po úplně každym startu ... auto se nám zdá tvrdší a docela výš než bývalo a nyní to dělá následující:
nastartuje se - nafouká ... jede se a dofukuje jednou - dvakrát a vyskočí chyba podvozku. Zastaví se, vypne se motor, nastartuje se a znova funguje někdy s bez chyby podvozku někdy i s chybou podvozku. Zajímavý je, že někdy vrčí, vyskočí chyba podvozku, kompresor vypne a za cca 5 - 10 vteřin zapne ale chyba podvozku je stále.

- nechce se mi kupovat znovu nový kompresor, aby opět neshořel. Nejdřív najít nějakou závadu.

Peterka72:
Jak jsi přišel na to, že je špatný rozdělovač tlaku, ta kostka?

Děkuju za odpovědi, až budu umět a vědět něco z diagnostiky, tak napíšu, co píše.

B_artt
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 02.09.2010 19:05

Re: Zaseknutý podvozek vzduchu + diagnostika

Příspěvek od B_artt »

Ještě jedna věc.
Až se mi podaří někde něco zjistit z diagnostiky, vítě kolik by měl foukat kompresor cca tlaku?
Případně kde kolik by mělo být tlaku?
Jak jsem psal - teď je auto po nafoukání dost tvrdý a dofukuje dost často.

Děkuji

texo
Řidič
Řidič
Příspěvky: 71
Registrován: 08.03.2014 17:08

Re: Zaseknutý podvozek vzduchu + diagnostika

Příspěvek od texo »

Chce to opravdu vyčíst chyby z diagnostiky, bez toho je to jen hokus pokus s následkem odvařených drahých dílů :-(

Odpovědět

Zpět na „Touareg“