Servis, turbo, svody, zadní uložení, řízení.

2002 - 20..

Moderátor: Mára_VR6

Pravidla fóra
Moji milí příznivci všech Touaregů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případně použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Touaregů vkládejte do podsekce Můj Touareg a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mì obracejte v SZ.
Mára_VR6
Odpovědět
antoninrais
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 08.03.2015 12:09

Servis, turbo, svody, zadní uložení, řízení.

Příspěvek od antoninrais »

Zdravím, chci Vás požádat o rady. Chystám se na velký servis Touarega 2004 2,5l. 128 kw. Tach. 245 000 km. Vzduchový podvozek.

1. Chystám se měnit zadní silentbloky ramen, takže ramena musí ven.
2. Odešlo mi turbo a mám prasklé svody, takže taky musí ven.
3. Potřebuji repasovat hřebenové řízení, takže řízení musí taky ven.
4. nefunguje mi zástrčka k tažnému zařízení, nevím co by to mohlo být, jde tam menší napětí, než tam má jít.

Moje otázka tedy zní, je něco na co si mám při demontážích a montážích těchto věcí dávat pozor? Případně nějaké postupy?
Četl jsem, že při demontáži turba se musí vyvěsit motor, je to pravda? Celý servis se chystám dělat v garáži v domácích podmínkách, tudíž bez velkého zvedáku.

Děkuju za všechny rady. :)

Uživatelský avatar
PavelSv
Závodník
Závodník
Příspěvky: 535
Registrován: 22.01.2010 17:50
Bydliště: Deblín 30km od Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Servis, turbo, svody, zadní uložení, řízení.

Příspěvek od PavelSv »

Zadní silenbloky předních ramen si docela užiješ:
1. šrouby byvají na tvrdo zarezle musí se řezat.
2.na lisování silenbloku je potřeba specialní přípravek.

Turbo ano musí se svěšovat motor.

Zastrčka začni kontrolou jestli neni zaoxidovaná. Řj tažného je brutálně akorátní takže stačí někde přechoďak a...

Honzík VW
Řidič
Řidič
Příspěvky: 108
Registrován: 18.12.2013 02:26

Re: Servis, turbo, svody, zadní uložení, řízení.

Příspěvek od Honzík VW »

Na co si dávat pozor?? Hlavně na peněženku :-D :-D :-D.
Já mám to stejné jako ty 2.5 TDI 128 kw vzduch. Ted to mám v servise a dělají se nové svody, altík, ABS jednotka, a střiky a to budu doufat že to neudělalo velkej bordel v motoru protože auto přestalo jet a začalo cukat jako blázen

Odpovědět

Zpět na „Touareg“