Problém s motorem 2.5tdi 128kw
Moderátor: Mára_VR6
Pravidla fóra
Moji milí příznivci všech Touaregů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případně použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Touaregů vkládejte do podsekce Můj Touareg a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mì obracejte v SZ.
Mára_VR6
Moji milí příznivci všech Touaregů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případně použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Touaregů vkládejte do podsekce Můj Touareg a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mì obracejte v SZ.
Mára_VR6
- teekey
- VWexpert
- Příspěvky: 3840
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s motorem 2.5tdi 128kw
ke komu jezdite? Jestli vam tam visi po tom nouzaku chyba "regulace plniciho tlaku - regulacniho rozsahu nedosazeno" tak opravdu moc veci neni cim by to mohlo byt a zaklad je nacist auto za jizdy, aby bylo videt kolik to skutecne taha oproti tomu co jednotka ocekava. Co to muze byt: turbo, hadice, filtr na sani, cidlo podtlaku, rj. motoru, egr ventil...? Proste to auto ma min tlaku nez potrebuje
VW Passat B6@103kw (BMP) | Range Rover V8 | eGolf
-
- Řidič
- Příspěvky: 70
- Registrován: 21.01.2013 15:23
Re: Problém s motorem 2.5tdi 128kw
Máme ten samí problém. Není to každá jízda ,ale tak po mělpůika stovkách /tisíců km. Nahozeno na diagnostiku a :
Nafta (BAC - Diagnostika - MT/AT)
DTC (chybový
kód)
Popis
P0299 - Kapacita plnicího turbo/kompresoru nedostatecná
- Prerušovaný/nesouvislý
P1653 - Chybové kódy v rídicí jednotce ABS
- Prerušovaný/nesouvislý
P0571 - Obvod tempomatu/brzdového spínace A - chybná funkce
- Prerušovaný/nesouvislý
Chybové kódy
Vozidlo: Volkswagen - Touareg I [07-10] - 2008
Takže projít hadice ?
Nafta (BAC - Diagnostika - MT/AT)
DTC (chybový
kód)
Popis
P0299 - Kapacita plnicího turbo/kompresoru nedostatecná
- Prerušovaný/nesouvislý
P1653 - Chybové kódy v rídicí jednotce ABS
- Prerušovaný/nesouvislý
P0571 - Obvod tempomatu/brzdového spínace A - chybná funkce
- Prerušovaný/nesouvislý
Chybové kódy
Vozidlo: Volkswagen - Touareg I [07-10] - 2008
Takže projít hadice ?
- LUKHA
- Řidič
- Příspěvky: 181
- Registrován: 04.05.2015 21:01
- Bydliště: Plzeň
Re: Problém s motorem 2.5tdi 128kw
Hadice určitě projít můžeš, ale "menší" netěsnost při "prázdném" systému se blbě hledá... úplně stejně to může být těsnění ve spojích, variant je x... jak už bylo zmíněno nahoře, osobně bych též začal diagnostikou při jízdě... ptát se na to, co to asi může být, by se mohlo skoro rovnat tomu, že vyměníš vše.. např. i zdánlivě funkční regulace nemusí fungovat v plném rozsahu (zažil jsem), zkrátka v prvé řadě někoho s diag, který bude vědět na co se dívat a pak pokračovat...
VW Touareg 5.0 V10 - chip - 413hp, 990 Nm tel.: 727 924 839 (v případě potřeby SMS)
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 11.08.2015 12:36
Re: Problém s motorem 2.5tdi 128kw
Ahoj všem,
chci se Vás zde na fóru zeptat na Váš názor ohledně sedřenýho nikasilu ve všech válcích. Motor je 2.5 tdi R5 r.v. 2005, 170000 km.
Mám ho ve VW servisu. Dal jsem tam Turka kvůli ztrátě kapaliny a oleji v ní. Přišlo se na vodní pumpu ale nešla ven, tak musel i motor ven. Když už byl venku tak se rozebral, protože cvakal a řechtal. Teď ho skládají zpátky, protože prý vyvložkování není úplně košér a na nový motor nebo nový blok momentálně nemám. Potřebuji jen by oko vědět, jak dlouho lze takový motor provozovat než klekne. Na nový blok nebo motor potřebuji cca. 1 až 2 roky. Motor jinak startuje a jezdí/jezdil v poho, jen ten zvuk. Cvaká cca rok a řechtá 2 roky (už od koupě). Paradox je, že kdyby šla pumpa v poho vyměnit, tak nic nevím a nic bych neřešil. Cvakání jsem přikládál hydroštelům a řechtání malým rozvodům. Ty jsou ale v ok. Za 2 roky jsem najel 50 tis. km.
Díky všem za názor.
chci se Vás zde na fóru zeptat na Váš názor ohledně sedřenýho nikasilu ve všech válcích. Motor je 2.5 tdi R5 r.v. 2005, 170000 km.
Mám ho ve VW servisu. Dal jsem tam Turka kvůli ztrátě kapaliny a oleji v ní. Přišlo se na vodní pumpu ale nešla ven, tak musel i motor ven. Když už byl venku tak se rozebral, protože cvakal a řechtal. Teď ho skládají zpátky, protože prý vyvložkování není úplně košér a na nový motor nebo nový blok momentálně nemám. Potřebuji jen by oko vědět, jak dlouho lze takový motor provozovat než klekne. Na nový blok nebo motor potřebuji cca. 1 až 2 roky. Motor jinak startuje a jezdí/jezdil v poho, jen ten zvuk. Cvaká cca rok a řechtá 2 roky (už od koupě). Paradox je, že kdyby šla pumpa v poho vyměnit, tak nic nevím a nic bych neřešil. Cvakání jsem přikládál hydroštelům a řechtání malým rozvodům. Ty jsou ale v ok. Za 2 roky jsem najel 50 tis. km.
Díky všem za názor.