V6 TDI Kouří jak starý kamna
Napsal: 02.04.2016 01:06
Ahoj vespolek zdravím na fóru!
Snažím se najít Touarega, po přečtení celýho fóra, několika týdnech přemýšlení atd atd.. Tohle auto je asi moje krevní skupina...
Takže vidím to na V6 TDI 3.0/vzduch/2005 - 2006
Skouknul sem dneska, podle mého moc pěknýho kouska: 2006/170tis km/pravidelnej origo servis. Vše cajk, km sedí-doloženo několika zdroji, 1 majitel ČR, interiér netknutej, .. Těžko skoro dneska pohledat. Kluk (servisuje koncernový auta už dost let) co mi to skoukával, všechno důležitý vpohodě, ALE...
Po nastartování cajk- zvuk, chytá, ale z výfuku fakt kouř jak blázen. Pak projížďka. Paráda, tahá pěkně, žádněj problém,převodovka cajk, všechno jak by člověk čekal u takovýho auta. Po zahřátí a zastavení ale zase kouří jak blázen. Když tomu přišlápneš, za autem ani neni vidět. Jeho result vstřiky KO. V servisce je poslední servis před 2 měs. Klasika - autorizovanej jako po celou dobu od novýho. Měněný pravidelně všechno.
Pokud by mi teda mohl poradit někdo ze skušenějsích tady, prej výměna vstřiků cca za 60t s DPH což už je ranec, páč to auto nebylo i tak nejlevnější díky jeho parametrům vs. km. původu vs. stavu. Ale s okamžitou investicí 60, už je to na kkt (rozuměj asi 340K)
Všehno podle diagnostiky cajk, ohledně vstřiků žádný problémy.. Já tomu moc nerozumím, ale on to tam probíral fakt dobu.
Ten kouř byl doběla, jakože asi blbě spálená nafta, i to tak smrdělo..
Jako to vidíte s výměnou vstřiků, resp repas? Zakolik se to dá udělat, nebo o jakých víte možnostech?
Ty vstřiky jsou asi podle toho co sem vypozoroval klasika, která přijde, ale už ve 170 sakra...?
Nebo ještě nějaký jiný možný problémy, ohledně toho kouře?
Snažím se najít Touarega, po přečtení celýho fóra, několika týdnech přemýšlení atd atd.. Tohle auto je asi moje krevní skupina...
Takže vidím to na V6 TDI 3.0/vzduch/2005 - 2006
Skouknul sem dneska, podle mého moc pěknýho kouska: 2006/170tis km/pravidelnej origo servis. Vše cajk, km sedí-doloženo několika zdroji, 1 majitel ČR, interiér netknutej, .. Těžko skoro dneska pohledat. Kluk (servisuje koncernový auta už dost let) co mi to skoukával, všechno důležitý vpohodě, ALE...
Po nastartování cajk- zvuk, chytá, ale z výfuku fakt kouř jak blázen. Pak projížďka. Paráda, tahá pěkně, žádněj problém,převodovka cajk, všechno jak by člověk čekal u takovýho auta. Po zahřátí a zastavení ale zase kouří jak blázen. Když tomu přišlápneš, za autem ani neni vidět. Jeho result vstřiky KO. V servisce je poslední servis před 2 měs. Klasika - autorizovanej jako po celou dobu od novýho. Měněný pravidelně všechno.
Pokud by mi teda mohl poradit někdo ze skušenějsích tady, prej výměna vstřiků cca za 60t s DPH což už je ranec, páč to auto nebylo i tak nejlevnější díky jeho parametrům vs. km. původu vs. stavu. Ale s okamžitou investicí 60, už je to na kkt (rozuměj asi 340K)
Všehno podle diagnostiky cajk, ohledně vstřiků žádný problémy.. Já tomu moc nerozumím, ale on to tam probíral fakt dobu.
Ten kouř byl doběla, jakože asi blbě spálená nafta, i to tak smrdělo..
Jako to vidíte s výměnou vstřiků, resp repas? Zakolik se to dá udělat, nebo o jakých víte možnostech?
Ty vstřiky jsou asi podle toho co sem vypozoroval klasika, která přijde, ale už ve 170 sakra...?
Nebo ještě nějaký jiný možný problémy, ohledně toho kouře?