Stránka 1 z 1

Rozdily v motorech v10 5.0tdi

Napsal: 17.07.2016 13:01
od mafioso91
Zdravim Chlapci.Dokazete mi nekdo co nejdukladneji popsat rozdily ve vsech verzich 5.0tdi?je treba v10 z roku 2005 v necem vychytanejsi treba oproti roku 2003?Pokud vim tak v tech poslednich byly DPF.Co treba rozvody?Uz na tom byly lepe?Budu rad za kazde info.Zajimalo by me jestli uz ke konci byly ty motory zbaveny alespon trochu tech predeslych problemu atd...Diky moc.

Re: Rozdily v motorech v10 5.0tdi

Napsal: 18.07.2016 04:13
od Jurasch
Co mas na mysli těma rozvodama?

Mam druhou V10 (první 2004 a druhá 2007) a rozvody jsem neřešil ani u jedné ... jen napínaky jsem měnil.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Rozdily v motorech v10 5.0tdi

Napsal: 18.07.2016 09:27
od breh
Rozvody se u V10 stejně jako u R5 neřeši neboť jsou řešeny soustavou ozubenych kol.Tedy ani řemenem ani řetězem-nemá se co vytahat.

Jurasch -Jake napinaky jsi měnil?

Re: Rozdily v motorech v10 5.0tdi

Napsal: 18.07.2016 13:29
od mafioso91
Mam namysli prave ty ozubeny kola.Vycetl jsem tu ze prave s nima byli problemy.nekomu ty kola nejakym zpusobem preskocily,ohoblovaly se..U tech prvnich prej rozhodne nebyli dozivotni.Znamej by si chtel koupit prave 5.0 konkretne 2005 a tak se ptam na neduhy.Nasel fakt peknyho 2.majitel,serviska jen vw ale vsichni ho od toho odrazujou ze temer pri vsem musi motor ven,a ze prej kdyz odejde turbo tak musi vymenit obe.Je to pravda?Ma s tim autem nekdo zkusenost treba po 100 000 km?kdo s tim jezdi a muze treba rict ze by ten motor doporucil?Ze prej je to tezky jako krava a dava to prednim mechum zahul jako prase...Dik za veskere info

Re: Rozdily v motorech v10 5.0tdi

Napsal: 18.07.2016 15:31
od michal29
Vše, co jsi napsal je pravda, nešel bych do toho. Kolem motoru je málo místa a tak se musí často vyhodit ven. Turba jsou tam dvě. Těžkej jako kráva je taky, měchům a pohyblivým částem to dělat dobře určitě nebude. Z dieselu jedině 3.0TDI, možná s velkým sebezapřením tu 2,5 r5.

Re: Rozdily v motorech v10 5.0tdi

Napsal: 18.07.2016 19:35
od Jurasch
Souhlas s tím, ze motor musí opravdu při těchto zásazích ven, chce to dobrého servisaka ... napr. ten můj už motor vycukne za necelé 3hod ;-) a to není špatné ...
turba jsme teď měnil, nemusel jsem, ale měl jsem úplně nové, tak jsem je tam dal. A jestli měněnit obě to je otázka, kdyz budou mít obě shodne nastavení / odchylky a budou dávat tlak v mezích tak to není potřeba.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Rozdily v motorech v10 5.0tdi

Napsal: 21.07.2016 12:47
od LUKHA
Ahoj vsem,
take se musim pridat do teto debaty. Ja osobne v10 prosazuji a sam v ni jezdim. Svezl jsem se snad ve vsech ostatnich motorizacich a uprimne nechapu, proc volit jiny motor (pomer vykon a spotreba). Co se tyce servisu je to samozrejme otazka jina, ale ja za sve kusy nemohu rici, ze by byl problem. Menil jsem pouze na jednom svody a to bych mozna i trochu prisoudil chipu, ktery mam. Vymenu jsem jako hobista provadel sam u znameho na zdvizi a cele mi to zabralo cca 10 hod. Samozrejme se da narazit na kus, se kterym vudou starosti kazdou chvilku, ale to uz je i otazka pri koupi daneho kusu. Zminuji zde motory AYH. Za me jednoznacne touareg se vzduchem a nejlepe v10.

Re: Rozdily v motorech v10 5.0tdi

Napsal: 21.07.2016 19:23
od Jurasch
Já mám teď BLE a jako s takovým motorem jsem nikdy problém neměl (musím zaklepat) ...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Rozdily v motorech v10 5.0tdi

Napsal: 21.07.2016 20:35
od mafioso91
Celkem by me zajimalo jaky jsou tam v tech notorech rozdily.ten kod BLE by mel byt novejsi.AYH byli prvni 5.0tdi pokud vim...DPF byli asi az v tech poslednich ne?nebo je tam mate chlapi?

Re: Rozdily v motorech v10 5.0tdi

Napsal: 21.07.2016 21:47
od Jurasch
Já mám DPF


Sent from my iPhone using Tapatalk