Zdravím vas,
U touarega mi sotva drží kufr :-/ v zimě budu muset vozit v autě klacek :-/ Resil tu nekdo uz vymenu vzper? Poradi nekdo jak na demontaz? Origo vzpery stoji 2500kc a jsou tam 4kusy , ale na http://www.gorcak.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; vzpery repasuji, tak bych rad je poslal tam. Diky za pomoc.
Demontáž vzpěr víka kufru
Moderátor: Mára_VR6
Pravidla fóra
Moji milí příznivci všech Touaregů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případně použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Touaregů vkládejte do podsekce Můj Touareg a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mì obracejte v SZ.
Mára_VR6
Moji milí příznivci všech Touaregů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případně použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Touaregů vkládejte do podsekce Můj Touareg a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mì obracejte v SZ.
Mára_VR6
- pospaaaa
- Řidič
- Příspěvky: 65
- Registrován: 13.11.2010 23:22
- Bydliště: Kadaň
- Benik
- Jezdec
- Příspěvky: 481
- Registrován: 29.09.2010 14:46
Re: Demontáž vzpěr víka kufru
snad každý majitel resil vzpery...
ty hlavní tam jsou 2ks a dve další jsou na vyklopne zadni okno, ty stojí cca 300,-ks. ty hlavni cca 2500,- ks... urcite bych je nerepasoval! musi se sundat tapec střechy nebo alespon vyklopit dolu.
Odesláno z mého SM-G900F pomocí Tapatalk
ty hlavní tam jsou 2ks a dve další jsou na vyklopne zadni okno, ty stojí cca 300,-ks. ty hlavni cca 2500,- ks... urcite bych je nerepasoval! musi se sundat tapec střechy nebo alespon vyklopit dolu.
Odesláno z mého SM-G900F pomocí Tapatalk
-
- Řidič
- Příspěvky: 67
- Registrován: 04.10.2016 16:04
- Bydliště: Rožnov
- Benik
- Jezdec
- Příspěvky: 481
- Registrován: 29.09.2010 14:46
Re: Demontáž vzpěr víka kufru
origo jedině... jsou tam presne Nm podle vin...
Odesláno z mého SM-G935F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G935F pomocí Tapatalk
-
- Řidič
- Příspěvky: 67
- Registrován: 04.10.2016 16:04
- Bydliště: Rožnov
Re: Demontáž vzpěr víka kufru
Tak dneska jsem měnil vzpěry zadních dvěří. K tomu pár postřehů:
- koukal jsem na youtube, jak to tam mají borci za 3minuty hotový. Dělal jsem to celé odpoledne a nadávek padlo docela dost. Nejsem ovšem od fochu, to je třeba říct. Ale ani úplně levej, spíš mi to trvá déle, neb nemám v ruce ty správné chvaty borce na dílně.
- sundání panelů ze sloupků docela v poho, , spuštění zadní části stropu na zadní opěrky taky
- černýma zaklopkama mi na jedné straně vede drát k zadní mlhovce a na druhé straně kablík k dodělávaným neorigo parkovacím senzorům. Ta mlhovka je tam asi už z výroby, ale takhle naprasáka dodělaný kabel, to jsem se divil. Žádná gum průchodka skrz černou záklopku ve stropě a v sloupku 5tých dvěří byl ten šedý kablík podsunut pod gum průchodkou, ne skrz ní, takže prostě na hranu plechu.
- kablík od senzorů tam někdo v historii zatěsnil šedým silikonem, ten silikon zdá se trochu sežral těsnění té černé záklopky.
- povysunutí aretačních pérek (nebo mě opravte, jak to nazvat) na koncích vzpěr šlo, baterku doporučuju
- jenže nešly vzpěry vyndat ven, protože prostě byly o pár mm delší, než je potřeba. Akce "ježek v kleci" sice měla nakonec úspěch a při vhodném napolohování se dají "vytrhnout" rukou, ale nadávek u toho bylo dost. Něčím to páčit jsme chtěli, ale protože má na sobě ta vzpěra napsání 550N (=55kg), tak se to ani nehne a není se tam hlavně o co opřít.
- ty "nový" vzpěry, které daroval jeden dárce orgánů byly dlouhý stejně a šly tam do toho otvoru ve střeše zasunout podobně blbě. Nasunutí pérek na klouby je pak už proti tomu lahoda.
- nasazení všech černých plast dílů, co jsou na pantu dveří chvilku koumání a páskování dá, ale dá se to seskládat a spasovat tak, aby to bylo jak nový.
- koukal jsem na youtube, jak to tam mají borci za 3minuty hotový. Dělal jsem to celé odpoledne a nadávek padlo docela dost. Nejsem ovšem od fochu, to je třeba říct. Ale ani úplně levej, spíš mi to trvá déle, neb nemám v ruce ty správné chvaty borce na dílně.
- sundání panelů ze sloupků docela v poho, , spuštění zadní části stropu na zadní opěrky taky
- černýma zaklopkama mi na jedné straně vede drát k zadní mlhovce a na druhé straně kablík k dodělávaným neorigo parkovacím senzorům. Ta mlhovka je tam asi už z výroby, ale takhle naprasáka dodělaný kabel, to jsem se divil. Žádná gum průchodka skrz černou záklopku ve stropě a v sloupku 5tých dvěří byl ten šedý kablík podsunut pod gum průchodkou, ne skrz ní, takže prostě na hranu plechu.
- kablík od senzorů tam někdo v historii zatěsnil šedým silikonem, ten silikon zdá se trochu sežral těsnění té černé záklopky.
- povysunutí aretačních pérek (nebo mě opravte, jak to nazvat) na koncích vzpěr šlo, baterku doporučuju
- jenže nešly vzpěry vyndat ven, protože prostě byly o pár mm delší, než je potřeba. Akce "ježek v kleci" sice měla nakonec úspěch a při vhodném napolohování se dají "vytrhnout" rukou, ale nadávek u toho bylo dost. Něčím to páčit jsme chtěli, ale protože má na sobě ta vzpěra napsání 550N (=55kg), tak se to ani nehne a není se tam hlavně o co opřít.
- ty "nový" vzpěry, které daroval jeden dárce orgánů byly dlouhý stejně a šly tam do toho otvoru ve střeše zasunout podobně blbě. Nasunutí pérek na klouby je pak už proti tomu lahoda.
- nasazení všech černých plast dílů, co jsou na pantu dveří chvilku koumání a páskování dá, ale dá se to seskládat a spasovat tak, aby to bylo jak nový.
2004 4.2 V8 AXQ v benálu, bez LPG