Info o Touaregu 3,2

2002 - 20..

Moderátor: Mára_VR6

Pravidla fóra
Moji milí příznivci všech Touaregů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případně použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Touaregů vkládejte do podsekce Můj Touareg a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mì obracejte v SZ.
Mára_VR6
gagarin_cccp
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 16
Registrován: 14.06.2011 14:03
Bydliště: česká třebová
Kontaktovat uživatele:

Info o Touaregu 3,2

Příspěvek od gagarin_cccp »

Ahoj vsichni,zdravim Vas.
Chtel bych ziskat par informaci ohledne Turka 3,2 benzin. Temata fora jsem prosel dukladne,ale o tomto motoru jsem toho moc nenasel. Chci to auto pro zenu,potrebujeme 4x4 (bydliste) a nechci naftu, protoze zena najede minimum, chceme automat a benzin a na perech. V8 je pro zenu zbytecnost a ja sam jezdim s Jeepem GCH 5,2(bez lpg) ,takze spotreba kolem 15/100 me nijak nerozhodi. Zavodit nepotrebujeme, vykon nam chybet nebude a hadam,ze uplnej chcipak to nebude. Jde mi o spolehlivost motoru. Ma nejake chronicke bolesti? Jakou maji realnou zivotnost retezove rozvody v tomto motoru? Pri vymene nemusi motor ven? Jak je na tom automaticka prevodovka? ..za predpokladu,ze vyberu kus,ktery radi,tak jak ma ve vsech rezimech? Samozrejme jako prvni by byla kompletni olejova vymena ve vsem.
Ma tu nekdo nekdo s touto kombinaci realne zkusenosti ohledne kazdodenniho provozovani a spolehlivosti? Pripadne v kombinaci s lpg,kteremu bych se take nebranil(ale nemam s nim zadne zkusenosti).

Moc dekuji za pripadne odpovedi a preji krasny den. Kubajz
Passat Variant r.v. 1998 AFN 1.9 TDI 81kW, EGR OFF
Dělám tempomaty pro Passaty a Ochcáfky TDI 66/81 kw....bližší info na dotaz

Uživatelský avatar
bauer
Pilot
Pilot
Příspěvky: 705
Registrován: 19.07.2012 18:11
Bydliště: Ostrava

Re: Info o Touaregu 3,2

Příspěvek od bauer »

Dovolím si drobný poznatek - pokud by to měl být benzín, tak za mě 4.2 V8. Ta 3.2 není vysloveně špatná, ale to auto je opravdu těžké a v podstatě za podobnou spotřebu máš dva válce navíc a trochu svižnější svezení. A jak říkáš - 3.2 řetěz ze zadu, motor ven při rozvodech. U 4.2 motor ven nemusí, má rozvody zepředu. Ta 4.2 je klasické V, ta 3.2 má jednu hlavu, tuším označení VR.
A pak je otázka, kolik chceš za něj dát. Předpoklad je, že ta 3.2 co by původní základní motorizace, bude nejspíš levnější, už i proto, že bude v mání s pružinama a popř. i s manuálem.
ex Passat B5.5 sedan 2.3V5 125kW 4motion
ex Touareg 7LA 3.0V6 165kW+chip
ex Rapid Spaceback 1.2TSI 66kW
Touareg 7P6 3.0V6 193kW
Octavia Combi 5E 1.5 110kW

gagarin_cccp
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 16
Registrován: 14.06.2011 14:03
Bydliště: česká třebová
Kontaktovat uživatele:

Re: Info o Touaregu 3,2

Příspěvek od gagarin_cccp »

bauer píše:Dovolím si drobný poznatek - pokud by to měl být benzín, tak za mě 4.2 V8. Ta 3.2 není vysloveně špatná, ale to auto je opravdu těžké a v podstatě za podobnou spotřebu máš dva válce navíc a trochu svižnější svezení. A jak říkáš - 3.2 řetěz ze zadu, motor ven při rozvodech. U 4.2 motor ven nemusí, má rozvody zepředu. Ta 4.2 je klasické V, ta 3.2 má jednu hlavu, tuším označení VR.
A pak je otázka, kolik chceš za něj dát. Předpoklad je, že ta 3.2 co by původní základní motorizace, bude nejspíš levnější, už i proto, že bude v mání s pružinama a popř. i s manuálem.
Ahoj,moc dekuji za odpoved. Hele v podatate se jedna o to,ze chci v ramci moznosti co nejspolehlivejsi motorizaci. Jak jsem psal,jeden osmihrnec mam doma. Rikal jsem si,jestli ta R6 tka nebude servisne jednodussi a spolehlivejsi? Nechci resit turbo,vstrikovace ,ranni starty, podfoukly PD a zkratka takovy ty briketovy problemy...Radeji zaplatim vic na palivu a budu s minimem starosti. Samozrejme jde i o cenu, ty R6 jsou nejlevnejsi,ne ze by jsme byli chudi, ale bude s tim jezdit vetsinou jen zena a vis, jak je to se zenskejma...moje vymazleny grandcheero ji pujcim jen prilezitostne. A samozrejme nechci ani vzduch-dalsi problem a hadam,ze V8 je jen se vzduchem. Nehlede na to,ze ceny R6 a V8 jsou od sebe uplne nekde jinde.
Kdyz to shrnu,nehlede na vykon,tak ta R6 ma zasadni nevyhodu jen v tech rozvodech na zadni strane? Teoreticky vzato...kolik toho ty rozvody vydrzi? Treba na mem jeep V8 mam klasika OHV s retezem na spodni vacku, retez je jak na motorku,takze jsou da se rict vecny. Ale tady budou napinaky a takovy kraviny...?
Passat Variant r.v. 1998 AFN 1.9 TDI 81kW, EGR OFF
Dělám tempomaty pro Passaty a Ochcáfky TDI 66/81 kw....bližší info na dotaz

Uživatelský avatar
bauer
Pilot
Pilot
Příspěvky: 705
Registrován: 19.07.2012 18:11
Bydliště: Ostrava

Re: Info o Touaregu 3,2

Příspěvek od bauer »

Jasne, co tam není, nemůže se posrat :-)
Ta 3.2 má tedy dvě vačkové hřídele, každá obsluhuje šest ventilů. Vačkové hřídele jsou poháněny jedním řetězem, který má jednu kluznou a jednu napínací lištu. Tento řetěz je poháněn přes rozvodové kolo druhým řetězem, který má taktéž dvě lišty - napínací a kluznou (vodící). V podstatě jednoduchý systém, nic složitého jako třeba u 3.0 TDI - tam jsou čtyři řetězy.
Myslím, že ty rozvody i kdyby se ve finále měli dělat, nebudou nic strašného. S tím si lepší mechanik poradí. Životnost těžko říct. Já na svém 3.0 TDI jsem je dělal ve 250tkm - začlo to, že zarachtali po startu a pak už rachtali furt. Jak jsi stál na místě, tak to bylo fest slyšet, jak by si štěrkal s krabičkou šrubku :-)
ex Passat B5.5 sedan 2.3V5 125kW 4motion
ex Touareg 7LA 3.0V6 165kW+chip
ex Rapid Spaceback 1.2TSI 66kW
Touareg 7P6 3.0V6 193kW
Octavia Combi 5E 1.5 110kW

gagarin_cccp
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 16
Registrován: 14.06.2011 14:03
Bydliště: česká třebová
Kontaktovat uživatele:

Re: Info o Touaregu 3,2

Příspěvek od gagarin_cccp »

bauer píše:Jasne, co tam není, nemůže se posrat :-)
Ta 3.2 má tedy dvě vačkové hřídele, každá obsluhuje šest ventilů. Vačkové hřídele jsou poháněny jedním řetězem, který má jednu kluznou a jednu napínací lištu. Tento řetěz je poháněn přes rozvodové kolo druhým řetězem, který má taktéž dvě lišty - napínací a kluznou (vodící). V podstatě jednoduchý systém, nic složitého jako třeba u 3.0 TDI - tam jsou čtyři řetězy.
Myslím, že ty rozvody i kdyby se ve finále měli dělat, nebudou nic strašného. S tím si lepší mechanik poradí. Životnost těžko říct. Já na svém 3.0 TDI jsem je dělal ve 250tkm - začlo to, že zarachtali po startu a pak už rachtali furt. Jak jsi stál na místě, tak to bylo fest slyšet, jak by si štěrkal s krabičkou šrubku :-)
Ano co tam neni,to se neposere :) jde mi fakt o co nejjednodussi kombinaci benzinu a nejlepe automaticke prevodovky. O vykon tu nejde a zas se mi nechce kupovat nic zbytecne drahyho, klidne to muze mit nejakej skrabanec,nebo tak, hlavne aby bylo technicky a vybavove funkcni. Jak jsem psal,je to pro manzelku, jezdi defenzivne a kdyz s tim vyjedem na vejlet,tak dve decka,kocarba psa to snad uveze :)
Co se tyce te R6 ,predpokladam,ze si retez zarachta jen pri startu,nez se napinaky naplnej olejem. Pak by mel byt klid. Jestli vyberu neozyvajici kus tak ty rozvody snad nejakou chvilu vydrzej.
Passat Variant r.v. 1998 AFN 1.9 TDI 81kW, EGR OFF
Dělám tempomaty pro Passaty a Ochcáfky TDI 66/81 kw....bližší info na dotaz

Uživatelský avatar
hrvat
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 39
Registrován: 16.10.2017 21:22
Bydliště: KH kraj

Re: Info o Touaregu 3,2

Příspěvek od hrvat »

Čau, já tu 3.2 mám a jsem max spokojenej, jasně, není to 4.2 V8, ale ten jsem nemohl za rozumnej peníz sehnat. Hlavně nemusím řešit egr, dpf, turbo a taky nemusím řešit naftu, tu už doma nechci!
Co se týče výkonu, podle mě to stačí bohatě a když si dáš režim sport, jede to neskutečně krásně a pružně a má to i lepší zvuk!
Já tam mám ethanol, tak ještě nco málo ušetřím.
Řazení i výkon, stejně tak pohodlí, je pro mě milé překvapení už proto, že jsem byl zvyklej na příšerný vlastnosti Jeepu Grand Cerokee, měl jsem tři WJ a automaty děs, výkon motoru (snad jen kromě 4,7 V8) úplně žalostnej, auto se naklání, zatáčky o život, a v terénu to podle mě o tolik víc než Turek neumí, leda bys to měl na extra gumách a vyliftovaný.
Jinak Turka mám na měchách a jsem za to rád, změny světlé výšky (ať už automaticky či sám manuálně) je parádní věc a kdyby se něco posralo? Opravitelný je vše, měchy jeden kolem 3 tis., to není nic strašnýho, možná jen kompresor by mohl bejt dražší, ale nějak to neřeším.
Za mě 3.2 zcela určitě ano!!! S jeepem se Turek vůbec nedá srovnávat, vlastnostma, výkonem, výbavou, dílama, pohodlím...
Mimochodem, borci ve WJ Jeep Gr. Cherokee s 4.7 V8 natrhnu pr**l i já s mojí 3.2!!! Kdo neuvidí, neuvěří...
Touran 1.4 TSi - 103 kw-2006
Octavia III 1.2 TSI - 81 kw-2016
Fabia I 1.4 16V - 59 kw-2007
* * * *
ex Touareg 3.2 V6
ex Passat B5.5 1.8T
ex Golf III Variant 1.8
[Stream][/Stream]

Uživatelský avatar
breh
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 497
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Pod Čantoryji

Re: Info o Touaregu 3,2

Příspěvek od breh »

hrvat píše:Co se týče výkonu, podle mě to stačí bohatě a když si dáš režim sport, jede to neskutečně krásně a pružně a má to i lepší zvuk!
Režim sport žadny zvuk motoru rozhodně neměni ani žadné jiné vlastnosti motoru.To sis asi poplet auta.

Uživatelský avatar
hrvat
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 39
Registrován: 16.10.2017 21:22
Bydliště: KH kraj

Re: Info o Touaregu 3,2

Příspěvek od hrvat »

Já jsem si auta nepoplet, ani jsem nepsal, že to mění vlastnosti motoru. Jen to jinak řadí, tzn. motor se víc vytáčí než přeřadí na vyšší stupeň a dolů to řadí zase pozdějc, čili jede to ve vyšších otáčkách a tudíž má ten motor prostě jinej zvuk. Nevím, jestli jsem to popsal logicky nebo srozumitelně i třeba pro někoho jako jsi ty, ale myslím, že je jasný, o co jde. Takže asi tak...
:-)
Touran 1.4 TSi - 103 kw-2006
Octavia III 1.2 TSI - 81 kw-2016
Fabia I 1.4 16V - 59 kw-2007
* * * *
ex Touareg 3.2 V6
ex Passat B5.5 1.8T
ex Golf III Variant 1.8
[Stream][/Stream]

Uživatelský avatar
breh
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 497
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Pod Čantoryji

Re: Info o Touaregu 3,2

Příspěvek od breh »

O takhle ,tak to máš pravdu,omlouvam se.
Režim S v řazeni.
Viděl jsem sport a bral jsem to jako sport na podvozku.
Děkuji i takový jako já to teď pochopil.

Uživatelský avatar
hrvat
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 39
Registrován: 16.10.2017 21:22
Bydliště: KH kraj

Re: Info o Touaregu 3,2

Příspěvek od hrvat »

Já to nemyslel zle, pokud to tak vyznělo, omlouvám se...:-)
Touran 1.4 TSi - 103 kw-2006
Octavia III 1.2 TSI - 81 kw-2016
Fabia I 1.4 16V - 59 kw-2007
* * * *
ex Touareg 3.2 V6
ex Passat B5.5 1.8T
ex Golf III Variant 1.8
[Stream][/Stream]

gagarin_cccp
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 16
Registrován: 14.06.2011 14:03
Bydliště: česká třebová
Kontaktovat uživatele:

Re: Info o Touaregu 3,2

Příspěvek od gagarin_cccp »

hrvat píše:Čau, já tu 3.2 mám a jsem max spokojenej, jasně, není to 4.2 V8, ale ten jsem nemohl za rozumnej peníz sehnat. Hlavně nemusím řešit egr, dpf, turbo a taky nemusím řešit naftu, tu už doma nechci!
Co se týče výkonu, podle mě to stačí bohatě a když si dáš režim sport, jede to neskutečně krásně a pružně a má to i lepší zvuk!
Já tam mám ethanol, tak ještě nco málo ušetřím.
Řazení i výkon, stejně tak pohodlí, je pro mě milé překvapení už proto, že jsem byl zvyklej na příšerný vlastnosti Jeepu Grand Cerokee, měl jsem tři WJ a automaty děs, výkon motoru (snad jen kromě 4,7 V8) úplně žalostnej, auto se naklání, zatáčky o život, a v terénu to podle mě o tolik víc než Turek neumí, leda bys to měl na extra gumách a vyliftovaný.
Jinak Turka mám na měchách a jsem za to rád, změny světlé výšky (ať už automaticky či sám manuálně) je parádní věc a kdyby se něco posralo? Opravitelný je vše, měchy jeden kolem 3 tis., to není nic strašnýho, možná jen kompresor by mohl bejt dražší, ale nějak to neřeším.
Za mě 3.2 zcela určitě ano!!! S jeepem se Turek vůbec nedá srovnávat, vlastnostma, výkonem, výbavou, dílama, pohodlím...
Mimochodem, borci ve WJ Jeep Gr. Cherokee s 4.7 V8 natrhnu pr**l i já s mojí 3.2!!! Kdo neuvidí, neuvěří...
Ahoj,moc dikes za vecny prispevek, uz jsem si ani nemysel, ze nekdo s vlastnima zkusenostma odepise. Moc dekuji!
Jeepa mam ZJ 5,2 r.v. 95. Je to stara rachotina,ale mam ji v nadhernym origo stavu, vcetne interieru. Po jednom majiteli z deutchlandu, mel ji od 95tyho a az ja ho koupil jako druhej. Dnesnima meritkama moderniho auta nelze na nej pohlizet, nicmene, zivej je az az, zadna lenora to rozhodne neni , v terenu ho netrapim (tam jsem trapil starsiho 4.0 a ten toho vyjel sakra dost).
Mam ho spis takovou lestenku, mam ho proste rad a ma sve kouzlo..ktere uz z prominutim treba WJ nema..
Cose tyce Turka, byl by hlavne pro menzelku a pro obcasne vylety. Ona najezdi nulanula prd, mechy fakt nepotrebuje. Proste cim jednodussi,tim lepsi,akorat to chceme s automatem. Spotrebu neresime. Taky si myslim,ze to zas zdechlina nebude a kdyz s tim pojedu ja,tak zavodni ambice urcite nemam.
Jak pises jde hlavne o to,ze se nemusi resit egr,turbo,vstriky a vydreny pisty ...a spoustu jinyho.
Zeptam se, jak jsi na tom s rozvodama? Menil jsi je uz? Co automat, funguje ok za predpokladu,ze se pravidelne muni olej i filtr? Samozrejme bych vymenil olej i v difech,jak je na tom pridavna prevodovka (rozvodovka) hadam,ze ma take svou napln?

Moc diky kubajz
Passat Variant r.v. 1998 AFN 1.9 TDI 81kW, EGR OFF
Dělám tempomaty pro Passaty a Ochcáfky TDI 66/81 kw....bližší info na dotaz

gagarin_cccp
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 16
Registrován: 14.06.2011 14:03
Bydliště: česká třebová
Kontaktovat uživatele:

Re: Info o Touaregu 3,2

Příspěvek od gagarin_cccp »

Jen pridam fotku grandcheera
Přílohy
IMG_20170912_145522.jpg
IMG_20170912_145340.jpg
IMG_20170912_145410.jpg
Passat Variant r.v. 1998 AFN 1.9 TDI 81kW, EGR OFF
Dělám tempomaty pro Passaty a Ochcáfky TDI 66/81 kw....bližší info na dotaz

Uživatelský avatar
hrvat
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 39
Registrován: 16.10.2017 21:22
Bydliště: KH kraj

Re: Info o Touaregu 3,2

Příspěvek od hrvat »

Čus, rozvody mám udělaný těsně před koupí,takže fakt nevím. Náplně jsem si nechal vyměnit všechny. S automatem nemám problém a řadí fakt pěkně, oproti WJ v jeepu je to o dost kultivovanější, mám tiptronic, mně to vyhovuje teda maximálně. Jenže jde o to, že jsem měl zkušenost jen z toho jeepu a tam ty automaty můžou bejt sice spolehlivý, ale prostě takový humpolácký, stojíš na brzdě, dáš z P na D a celý auto cukne, manželka z toho šílela, když jsem jí to udělal při nastupování, tohle u Turka vůbec není! Jediný, co mě trošku vadí je, že ti na maxidotu ukáže už jiný rychl. stupeň a přitom cejtíš, že ho tam převodovka teprve o vteřinu později fakticky zařadila... No a spořeba, zas ve srovnání s tím jeepem, je úplně někde jinde, dá se jezdit v klidu za 13-14 benzínu a s ethanolem je to ještě o něco míň, v ZJ 5.2, který jsem chvíli měl, nebyl problém jezdit kolem 20 l!!!
Touran 1.4 TSi - 103 kw-2006
Octavia III 1.2 TSI - 81 kw-2016
Fabia I 1.4 16V - 59 kw-2007
* * * *
ex Touareg 3.2 V6
ex Passat B5.5 1.8T
ex Golf III Variant 1.8
[Stream][/Stream]

Carl C. Carlson
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 22.02.2018 14:03

Re: Info o Touaregu 3,2

Příspěvek od Carl C. Carlson »

Zdravim všechny příznivce tohoto vozidla,
již více než rok pročítám průběžně fórum a plánuji taky nákup vozidla. Vyhlídnuté nemám konrétně zatím žádné, ale silně uvažuji o 3,2 V6, ale s rozhodováním je to se mnou jako na vlnách rozbouřeného moře. Dají se sehnat kousky do 150 tis Kč, občas se najde nějaký zachovalejší, ale je to asi o štěstí a o rychlosti při koupi.

Nicméně k věci... jsem smířen s tím, že po koupi vozidla do toho spadne za servis dalších pár peněz - počítám s kilem, ale většinu věcí jsem schopen si udělat sám (pravděpodobně i vč. vyndání motoru), takže to možná nebude tak finančně strašný. Svoji vlhkou představu mám asi takovou, že koupím auto u kterýho se budu posléze snažit vyměnit naráz co nejvíce poruchových dílů (zvlášť u V10 a velikosti motoru). Ideálně vyndat v každým případě motor vyčistit jak to jen půjde (možná i něco rozebrat), dále náplně, brzdy atd, prostě si s tím tak trochu vyhrát s vidinou, že to na nějaký čas vydrží.

Na 3,2 V6 se mi líbí jednoduchost - atmosféra, kde se nemá narozdíl od TDI moc co podělat. Bral bych raději V8, ale tu za podobnou pořizovací hodnotu do cca 150tis neseženu a náklady na servis po koupi odhaduji na velmi podobné. Jenomže co mě trochu hlodá je spotřeba, bude to sice napůl firemní auto, takže mě ani tak nejde o peníze za benzín, ale přecejenom budou náklady vyšší a zbyde tak méně banánů na případné poruchy nebo na jiné - mimo vozidlové aktivity. Roční nájezd mám tak kolem 15tis. km, dálnice ani tak nehltám, spíš takovýto denní ježdění po Praze, občas na návštěvu nebo dovolenou cca 200km tam i zpět.
LPG asi nechci, nevadí mi ani tolik zákaz vjezdu do garáží, ale po předchozích zkušenostech co mám, tak bez rezervy ani ránu. Sice jsem za těch cca 15 let co jezdím píchnul asi 2x (z toho jednou moje stará, když mi prorazila gumu o obrubák, ale to jsme měli kliku, že byl za rohem pneuservis), se sadou na lepení a poskakování kolem, kde se i nedaleký dlaždič styděl, mi to jednou stačilo. Další věcí je, že s toroidem budu na pumpě štamgast a na 100 litrovou bombu do kufru nemám místo, jelikož často jezdíme s kočárem nebo mám v kufru hromadu nepotřebných krámů. Takže to asi ne, byť náklady na PHM by byly se zavřenýma očima poloviční.

Jenomže! v současné době se dá za velmi podobné, ne-li stejné či kolikrát dokonce nižší peníze sehnat i obří V10 v dieselu. Tyto káry bývají také většinou lépe vybaveny a někdy i v mnohem méně vyžilém stavu interiéru a to vč. přídavného topení v dnešních ranních mrazíkách, bezklíčkového startování a další opičky, dále také s trochu přijatelnější spotřebou a tím i větším dojezdem na jednu nádrž. Prostě trochu lepší vůz - a ne, nepotřebuji si zvedat sebevědomí, s velikostí mého pyje je má žena spokojena ;) Vím, že náklady na údržbu budou asi větší, ale může mi někdo odhadnout o kolik? Konkrétně porovnat stav: koupím 3,2 V6 a servis mě bude stát např. 80 tis. vydrží mi to na dalších 100tis. km, koupím 5,0 V10 a servis mě bude stát 150 tis. Kč na 100 tis. km.

Další věcí je zde již několikrát doporučovaný 3.0 TDI, tam to s pořizovací cenou bývá na vyšších částkách, ale údržba bude stejně jako V10 nebo někde mezi? O naftovém pětiválci nepřemýšlím, byť s dynamikou na tom bude asi srovnatelně s 3,2 V6.

Samozřejmě se snažím chápat věci kolem, jako že záleží na konkrétním kusu, stylu jízdy, ale lze nějak alespoň odhadem určit, když vyměním všechny důležité věci, na jak dlouho to cca při slušném zacházení vydrží? (kilometry/roky) Jak je na tom elektronika, všechny možné spínače, kabely (hnijou?) ?

Kolega má X5 3.0i, koupil ji za nějakých 150tis. Kč vč. LPG, ale za 2 roky už do toho nasypal dalších 300tis, takže si iluze moc nedělám. A nebo vyplatí se místo nadměrného počátečního servisu koupit o chlup dražší auto, třeba už po FL? Mám taky krátkodobou zkušenost s Q7, ale to už spadá mimo plánované finance a o servisu ani nemluvě. Prostě Touareg.

Děkuji za názory.

Uživatelský avatar
hrvat
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 39
Registrován: 16.10.2017 21:22
Bydliště: KH kraj

Re: Info o Touaregu 3,2

Příspěvek od hrvat »

Čau, předně bych si vyjasnil, co chci, myslím motorizaci - ropu nebo benzín. Jak jsi trefně poznamenal, benzín, resp. konkrétně 3.2 V6, je neuvěřitelně jednoduchej, absence turba, žhavících svíček a dalších kurvítek, co nepotřebuju. Po zkušenostech s dieslem už prostě nikdy, ale nikomu to nevymlouvám. Benzíny má x let a mám klid! Jinak o spotřebě se podívej, co píšu jinde. Polovičatým řešením by mohlo bejt namontovat jednotku na Ethanol, oproti LPG to sice tolik nešetří, ale je s tím míň práce, míň komplikací i míň nákladů. A co se týče výkonu u 3.2, jasně, že V8 je V8, stále to mám v plánu, ale výkon tohodle V6 je pro mě fakt dostačující, a v režimu Sport to jede opravdu skvěle, na závodění ale kašlu. A k té atmosféře ještě, reakci na plynový pedál je oproti turbu něco úžasnýho...
Touran 1.4 TSi - 103 kw-2006
Octavia III 1.2 TSI - 81 kw-2016
Fabia I 1.4 16V - 59 kw-2007
* * * *
ex Touareg 3.2 V6
ex Passat B5.5 1.8T
ex Golf III Variant 1.8
[Stream][/Stream]

Odpovědět

Zpět na „Touareg“