Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Automat v nouzovém režimu zmatená jednotka
PříspěvekNapsal: 13.05.2018 21:01 
Offline
Řidič
Řidič

Hodnost:

Řidič

Registrován:

13.05.2018

Příspěvky:

2

Touareg 3.0 V6 2008 Předem děkuji za radu při nastartování padne automat do nouzaku zůstává trojka.
Vypnu zapnu klíček naskočí do normálu diagnostika zůstane chyba P0864 po čase zmizí.
Někdy nejde nastartovat hlásí šlápnout na brzdu nebo praskla žárovky nechunkčni světlomety a podobně blbosti.
Baterie nové.
Máte s tím někdo zkušenost?


Přílohy:
286E9020-4D1B-42E0-8FF2-DAB92FA42415.jpeg
286E9020-4D1B-42E0-8FF2-DAB92FA42415.jpeg (322.48 KiB) Zobrazeno 707 krát

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Automat v nouzovém režimu zmatená jednotka
PříspěvekNapsal: 16.05.2018 18:44 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

31.07.2015

Příspěvky:

123

Bydliště:

Vychod ČR

podivej se na kabely pod plastem v prahu (řidičova strana),byvaji tam schnile a to pak dela cirkus na přistrojovce a blokuje paku převodovky

_________________
Touareg 3.0 tdi BKS


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Automat v nouzovém režimu zmatená jednotka
PříspěvekNapsal: 16.05.2018 19:15 
Offline
Řidič
Řidič

Hodnost:

Řidič

Registrován:

13.05.2018

Příspěvky:

2

Děkuji za odpověď ale to byla první věc kterou jsem udělal. Nějaký tip kde jsou řidiči jednotky schované prošel bych to komplet.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Automat v nouzovém režimu zmatená jednotka
PříspěvekNapsal: 17.05.2018 19:35 
Offline
Řidič
Řidič

Hodnost:

Řidič

Registrován:

04.05.2018

Příspěvky:

1

Zdravím, já mám podobný problém na Touaregu 2005 3,0. Auto také hůře startuje. Baterie je nová. Po ujetí několika km jde do nouzového režimu, Diagnostika ukazuje závady 17224 obvod tlaku snímače A( obě čidla v převodovce jsem nechal již vyměnit včetně oleje) a P1625 can sběrnice info mezi motorem a převodovkou nevěrohodné. Když jsem přejel nějaké výmoly tak převodovka začala špatně řadit směrem dolů, jela jen na 3 a 5 převodový stupeň. Auto pak spadne do nouzového režimu a nejde do otáček. Dopředu a dozadu jede jen na volnoběh. Na přidání plynu nereaguje. Po opětovném nastartování jede zase bez problému cca 6-15 km a pak znovu. Chyba je možná v can kabeláži,ale tu jsem nechal klukama v servisu přeměřit a zkontrolovat, ale chybu na kabeláži nenašli.
Problém, který má kolega se tváří velmi podobně. Pokud by měl někdo pro nás radu nebo měl podobnou zkušenost a vyřešil ji, poprosím o sdělení. Děkuji


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Originál a repas turbo Volkswagen
Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group