Nazdar chlapy
Prechodil som vaše fórum ale podobný problem som nenašiel . Teda možno ani nie problem možno iba radu.
Mam Turka 2006 3.0 bks motor cca 260 tis km.
Asi rok do zadu mi vyhododil žhavenie a kontrolka motora ... diag ... plne DPF ako na potvoru to bolo 31.12. ale to je jedno ..
Zhodilo sa DPF dal som ho vyčisťiť .. DPF malo perfektné hodnoty ale ten čo ho čistil hovoril že nebolo v tak zlom stave aby sa nedokázal sám zregernerovať . že bude potrebné vymeniť daky snimač či ventil .. Myslim niečo ako diferencialneho tlaku.. ale nie som si istý .. udajne je to niekde pred DPF. Mechani kotvrdil ze tam bola hlavna chyba.. no nevadi.. Dalo sa to do kopy na diag zadalo sa že je tam nové DPF. Od tedy kadždych cca 2500 km hodi do nudzového režimu( chyba DPF). Pridem na diga mechanik spusťi nutenu regeneráciu, auto zregenruje ,ide brutalne ... toto sa opakovalo asi 4x. Hladala sa chyba ... elektrikar neprišiel na žiadnu závadu akurat ze pri Štartovani zisťil ze pada nafta so vstrekov tak zaver bol že koli vstrekom nepušta regenráciu .. Dal som vstreky na Diag .. 5 ich bolo vadných .. a ten jeden som vymenil hned po kúpe čize všetkých 6 je nových .Tým sa mal problem vyriešiť . ale zasa cca po 2500 km zasa ten istý problem. Mechanik mi to vyriešil tým že mi vypol DPF filter a že ho mam každých cca 1000km prehnať nad 3000 otačiek.
tým je problem "Vyriešený"
No mne sa celkom nezdá...
Otazka je či niekto nevie kde by mohol byt problém prečo auto samo neregeneruje DPF ale az po vyžiadaní cez PC ... ( zabudol som že hned po dovoze na slovensko pisalo chybu motora a boli to vadné výrivé klapky .. tie som dal vypnúť... auto potom cca rok jazdilo bez problemov )
A druha otazka je či ma niekto skusenosťi z takým stavom DPF mám ale vypnuté čo mám očakávať do budúcna .. nie som s tým celkom stotožnený mechanik mi povedal že ked auto bude moc dusiť 8mička vtrák a jedna diera .. viac nie .. Prečo ničiť fuknčné DPF keramika očividne fuguje a vypaluje.
Na aute jazdim asi 1000 km ale niečo mi hovori že to nie je vhodné riešenie .
Dakujem za každy nazor ktorý sa zakladá na zdravom Rozume
Pomoc z DPF
Moderátor: Mára_VR6
Pravidla fóra
Moji milí příznivci všech Touaregů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případně použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Touaregů vkládejte do podsekce Můj Touareg a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mì obracejte v SZ.
Mára_VR6
Moji milí příznivci všech Touaregů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případně použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Touaregů vkládejte do podsekce Můj Touareg a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mì obracejte v SZ.
Mára_VR6
- bauer
- Pilot
- Příspěvky: 705
- Registrován: 19.07.2012 18:11
- Bydliště: Ostrava
Re: Pomoc z DPF
Taky mám BKS - a něco málo jsem s mojím DPF a věcmi okolo taky podnikl. Měl jsem DPF provrtané a softwarově vypnuté, tedy prý to tak bylo. Skutečný stav byl, že DPF bylo provrtané, nějaké čidla měly natvrdo zadanou hodnotu, ale regenerace stejně probíhala, takže mi po čase vždycky přibyla nafta v oleji. Prostě soft, který měl vypnout úplně DPF a s tím spojenou regeneraci stál za dvě věci - bohužel takhle jsem to koupil a už bych to nikdy neudělal - koupit auto s kuchlým DPF, ale to je můj problém.
Takže jsem sehnal jeté, ale funkční DPF, uvedl SW do původního stavu, zkontroloval/vyměnil čidla/snímače co souvisí s DPF a od té doby o něm nevím.
Asi bych ti doporučil uvést vše do původního stavu - přehrát rj motoru tak, aby vše fungovalo jak má a následně opravit to co bude potřeba - v tvém případě klapky jak píšeš a pak vše co bude třeba. Na 99% tam bude totiž nějaká chyba něčeho, co zabraňuje tomu, aby se klasicky spustila regenerace - musí nastat několik různých podmínek a stavů, aby se regenerace spustila a není to jen teplota spalin a zanesení filtru.
Nevýhoda tohoto řešení je, že tě to bude stát nějakou kačku...
Takže jsem sehnal jeté, ale funkční DPF, uvedl SW do původního stavu, zkontroloval/vyměnil čidla/snímače co souvisí s DPF a od té doby o něm nevím.
Asi bych ti doporučil uvést vše do původního stavu - přehrát rj motoru tak, aby vše fungovalo jak má a následně opravit to co bude potřeba - v tvém případě klapky jak píšeš a pak vše co bude třeba. Na 99% tam bude totiž nějaká chyba něčeho, co zabraňuje tomu, aby se klasicky spustila regenerace - musí nastat několik různých podmínek a stavů, aby se regenerace spustila a není to jen teplota spalin a zanesení filtru.
Nevýhoda tohoto řešení je, že tě to bude stát nějakou kačku...
ex Passat B5.5 sedan 2.3V5 125kW 4motion
ex Touareg 7LA 3.0V6 165kW+chip
ex Rapid Spaceback 1.2TSI 66kW
Touareg 7P6 3.0V6 193kW
Octavia Combi 5E 1.5 110kW
ex Touareg 7LA 3.0V6 165kW+chip
ex Rapid Spaceback 1.2TSI 66kW
Touareg 7P6 3.0V6 193kW
Octavia Combi 5E 1.5 110kW
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 09.01.2021 18:23
Re: Pomoc z DPF
Ahoj vyřešil jsi už nějak problém s DPF filtrem? Mám podobnou závadu auto hlásí ucpaný filtr bliká kontrolka zhaveni a nelze udělat nucenou regeneraci z důvodu nízké teploty před DPF filtrem, pouze max 217°C. Majitel si už nechal vyndat a odborně vyčistit DPF filtr (nebyl úplně ucpaný asi 60%), zapsat přes diagnostiku výměnu a poté vše fungovalo cca měsíc a poté znovu závada přeplněny DPF filtr. Přehodil z jiného funkčního Tuarega oxi kat, DPF filtr a všechny snímače a stejně nelze udělat regeneraci z důvodu nízké teploty před DPF filtrem. Přemýšlím nad přehráním software za novější. Díky za Info.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 12.01.2021 22:05
Re: Pomoc z DPF
Může to bejt víc veci, snímač rozdílového tlaku, váha vzduchu, vstřiky, netěsnost. Umíme opravit PrahaMirekpce píše: ↑09.01.2021 18:36Ahoj vyřešil jsi už nějak problém s DPF filtrem? Mám podobnou závadu auto hlásí ucpaný filtr bliká kontrolka zhaveni a nelze udělat nucenou regeneraci z důvodu nízké teploty před DPF filtrem, pouze max 217°C. Majitel si už nechal vyndat a odborně vyčistit DPF filtr (nebyl úplně ucpaný asi 60%), zapsat přes diagnostiku výměnu a poté vše fungovalo cca měsíc a poté znovu závada přeplněny DPF filtr. Přehodil z jiného funkčního Tuarega oxi kat, DPF filtr a všechny snímače a stejně nelze udělat regeneraci z důvodu nízké teploty před DPF filtrem. Přemýšlím nad přehráním software za novější. Díky za Info.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 21.01.2022 19:56
Re: Pomoc z DPF
Ahoj mám také problém s dpf ..... Nucená regenerace proběhla znečištění je nyní 5g takže další regenerace není možná ale když vymažu chybu tak tam po deseti vteřinách vyskočí znovu a nevím co s tím mám dělat neví někdo něco ?