podtlaky B3
- Petisbest
- Řidič
- Příspěvky: 69
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
podtlaky B3
Ahoj klubáci. Mám tu další problémek s pasátkem. Jedná se o B3 1.8 RP 66kw. Měnil jsem olej a po výměně mám velký otáčky na volnoběh a od 2000 padaj dolu hrozně pomalu. Předpokládal jsem, že si motor někde přisává vzduch, páč nevim o žádnym štelování. Koukal jsem teda na podtlaky a vyměnil hadičky. Problém sice trvá stejně, ale narazil jsem na jeden volnej vývod, kterej je za vstřikovačem (viz. foto). Dokážete mi někdo poradit, co by tam mělo bejt připojený? Zatim dík za rady.
- splouchy
- VWexpert
- Příspěvky: 4798
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: jižní morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: podtlaky B3
hadicka??? hledej ktera neni zapojena a jestli to je jednobod tak jestli neni dira v ty gume pod vstrikem...
- Petisbest
- Řidič
- Příspěvky: 69
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: podtlaky B3
Hadička ??? Ne dělám si pr**l. To je mi jasný že hadička, lae kam by měla vést Já tam odtud žádnou nesundaval a ani mi žádná nepřebejvá Jinak na gumu sem koukal a tváří se OK. Dokonce když s ní hejbu, tak se otáčky neměněj, takže ta je nejspíš OK. Napadlo mě spíš nějaký čidlo. Teploty?
- splouchy
- VWexpert
- Příspěvky: 4798
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: jižní morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: podtlaky B3
jo skus ho odpojit a uvidis ja s tim mel problemy porad....tak sem to po pul roce radsi prodal...Petisbest píše:Hadička ??? Ne dělám si pr**l. To je mi jasný že hadička, lae kam by měla vést Já tam odtud žádnou nesundaval a ani mi žádná nepřebejvá Jinak na gumu sem koukal a tváří se OK. Dokonce když s ní hejbu, tak se otáčky neměněj, takže ta je nejspíš OK. Napadlo mě spíš nějaký čidlo. Teploty?
- gregi
- Moderátor
- Příspěvky: 1623
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
Re: podtlaky B3
Je to elektromagnetický ovládácí ventil na podtlak a měl by být připojen na vývod ze vstřikovače a pak k rozdělovači , tebou vyfotografovaný vývod je jen oddych , schází tam čepička .
Možnost opravdu třeba netěsnosti na vstřikovači , co vše si dělal při výměně oleje , výměna oleje samotná na to mít vliv nebude .
Možnost opravdu třeba netěsnosti na vstřikovači , co vše si dělal při výměně oleje , výměna oleje samotná na to mít vliv nebude .
B3 Variant - láska na první pohled !!!!
- splouchy
- VWexpert
- Příspěvky: 4798
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: jižní morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: podtlaky B3
respect!!gregi píše:Je to elektromagnetický ovládácí ventil na podtlak a měl by být připojen na vývod ze vstřikovače a pak k rozdělovači , tebou vyfotografovaný vývod je jen oddych , schází tam čepička .
Možnost opravdu třeba netěsnosti na vstřikovači , co vše si dělal při výměně oleje , výměna oleje samotná na to mít vliv nebude .
- gregi
- Moderátor
- Příspěvky: 1623
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Petisbest
- Řidič
- Příspěvky: 69
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: podtlaky B3
Tak to je dobrý, že tam nic nechybí Jinýho sem nedělal nic, ale je fakt že ten olej už měl hooodně dost Po výměně jsem s tim ujel 200km v kuse a pak se to srovnalo, ale teď jsem dělal ty podtlaky a blbne to zas, tak si řikám, že bych s tim něco rád udělal. Je možný, že když to třeba natočim bez toho plastovýho sání, tak si na to ŘJ zvykne a pak jí chvíli trvá než se vrátí do "starejch kolejí"
- gregi
- Moderátor
- Příspěvky: 1623
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
Re: podtlaky B3
Když nastartuješ auto bez sacího kanálu nad vstřikovačem , tak se vůbec nic neděje a jednotka nemá co načíst , neboť vyhodnocuje na základě teplotního čidla , které je nad vstřikem , teda zůstává na svém místě a to že saje vzduch bez filtrace přes vzduchový filtr mepozná . To by musel měřák hmotnosti nasávaného vzduchu v sacím kanálu , to "RP" nemá .
Vydržel by jsem opravdu do demontáže a přetěsnění sacího potrubí motoru , pak budeš vidět i více . Může být opravdu střelené těsnění sacího potrubí motoru , uvidíš i léoe na přírubu pod vstřikovačem . Pokud to běží ve vyšších , nebo vysokých otáčkách , tak by to vypadlo na těsnost pod vstřikovačem . Těsnění sacího potrubí nebo podtlakové koleno k posilovači brzd by se spíše projevovalo nerovnoměrným chodem , ale může to být také . Tam záleží na velikosti otvoru .
Držím palečky , ať vše dobře dopadne a ať Tě nic nepřekvapí
Vydržel by jsem opravdu do demontáže a přetěsnění sacího potrubí motoru , pak budeš vidět i více . Může být opravdu střelené těsnění sacího potrubí motoru , uvidíš i léoe na přírubu pod vstřikovačem . Pokud to běží ve vyšších , nebo vysokých otáčkách , tak by to vypadlo na těsnost pod vstřikovačem . Těsnění sacího potrubí nebo podtlakové koleno k posilovači brzd by se spíše projevovalo nerovnoměrným chodem , ale může to být také . Tam záleží na velikosti otvoru .
Držím palečky , ať vše dobře dopadne a ať Tě nic nepřekvapí
B3 Variant - láska na první pohled !!!!