Help Passat Variant 1992 tdi nejde nahodit

Nafta a benzín - opravy, úpravy, servis,

Moderátoři: Bastard, gregi

Odpovědět
Uživatelský avatar
kopec
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 18
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Zlín

Help Passat Variant 1992 tdi nejde nahodit

Příspěvek od kopec »

Prosím pomoc Nejde nastartovat,baterie je v pořádku, k přívodu nafty vede nějaký elektroventil nebo tak něco.Když do něj pustím z baterky 12 V, tak nastartuje v pohodě.Měnil jsem pojistku osvětlení palubky a od té doby to nejde.Dal jsem všechny pojistky nové a nic.Není tam někde nějaké relé,nebo tak něco?

Uživatelský avatar
Nafta
Řidič
Řidič
Příspěvky: 91
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nafta »

Tak ho vyhoď

Uživatelský avatar
kopec
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 18
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Zlín

Příspěvek od kopec »

Vždyť je skoro novej. Co je pro VW 14 let ?

Uživatelský avatar
Nafta
Řidič
Řidič
Příspěvky: 91
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nafta »

Nemyslim auto ale ten ventil.A nebo si nato udělej tajnej vypínač.Nebo jesli ho tam nemáš a omylem nepřepnul.Třeba ho tam dal nějakej majitel před tebou.Máš nějakej alarm může bejt kaput.Já mam tří okruhovej imobilizer u alarmu.

Uživatelský avatar
hodys
Pilot
Pilot
Příspěvky: 809
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hodys »

V přívodu nafty elektroventil?? tak to bych viděl na nějakej tajnej vypínač nebo dodělávanej immobilizér.. jdi po drátech co vedou k tomu elektroventilu
Passat B8, Passat B7

BMW R1150 GS http://www.mvautoservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
marky
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 361
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: sever čech jílovwé
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marky »

asi immo domo
powered by TDI
KONTAKT: 732964162

Uživatelský avatar
kopec
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 18
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Zlín

Příspěvek od kopec »

Ten ventil je u vstřikovacího čerpadla a přes něj se to asi vypíná,když otočím klíčkem.Když tam přivedu 12 V,tak motor běží i po vytažení klíčku.Kabel k němu má 1 žílu a vede v originál svazku,takže to tam asi má být.Mám ho teprve 2 měsíce, ale nedám na něj dopustit.Jak je vlastně vyřešené vypínání u dieselu?Když má naftu,jede pořád.

Uživatelský avatar
Nafta
Řidič
Řidič
Příspěvky: 91
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nafta »

U nafťáka máš na čerpadle El.ventil a jde do něj 12V od spínačky a jak Vypneš klíček tak vypneš proud a zavře to naftu.Ale nikdy jsem neviděl ventil na hadicích před čerpadlem.To se dává když montujou imobilizer.

Uživatelský avatar
JonatanCl
Pilot
Pilot
Příspěvky: 839
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: CL,Lbc,Uranový doly a pak různě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JonatanCl »

Když jsi měnil pojistku, mohlo se ti stát, že jsi zahýbal paticí pojistek a mohl se uvolnit kontakt na pojistkovce zezadu. Pokud máš TDi, tak má řídící jednotku a ten solenoid u čerpadla je aktivovaný z ní - takže zkoukni kabel až k řídící jednotce, jukni, jestli je O.K. - taky změř, při zapnutém zapalování , kolik je na konektoru napětí - jestli pouští jednotka. Pokud ne, jdi do pojistkovky a projeď konektory k pojistkám a relatům. Odtamtud až ke spínačce. Pokud to bude O.K., tak možná bude v průšvihu řídící jednotka
Velký lidi potřebujou velký auta - a jezdit v nich sami:-)

Uživatelský avatar
martas01
Profík
Profík
Příspěvky: 949
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od martas01 »

no jestli mas rok 92 a auto nejni nijak prekopane tak tam mas motor 1.9td nebo 1.6TD ale urcite ne TDi :wink: ovsem jestli do toho nekdo to tdi uz daval tak to je jina a kdo vi kcemu to tam je :wink: jeste bych zkusil tohle na stalo bych k tomu pripojil proud by to slo nastartoval a chcipnul jestli to chcipne takto bud to vyhod nebo tam neved 12v :)
na zetora jsem se vy... a koupil velkej NEW HOLLAND

farmařina=tvrdá dřina :-)

Upozorňujeme družstevníky,že již třetí den je na návsi fůra hnoje.Nebude-li odstraněna,vloží se do toho národní výbor.

Uživatelský avatar
JonatanCl
Pilot
Pilot
Příspěvky: 839
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: CL,Lbc,Uranový doly a pak různě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JonatanCl »

martas01 píše:no jestli mas rok 92 a auto nejni nijak prekopane tak tam mas motor 1.9td nebo 1.6TD ale urcite ne TDi :wink: ovsem jestli do toho nekdo to tdi uz daval tak to je jina a kdo vi kcemu to tam je :wink: jeste bych zkusil tohle na stalo bych k tomu pripojil proud by to slo nastartoval a chcipnul jestli to chcipne takto bud to vyhod nebo tam neved 12v :)
Tedy podle Apm-Tecu -už v '92 paštíkách byl první TDi sestava 1991-1993 typ 1Z - ofiko byl montovanej od 11.93 do 9.96 (nebo AHU od 94), ale mohl to být prototyp. - otázka, jestli nekecaj :lol:

Podle AutoData tam ale byl opravdu jen typ AAZ - což je 1.9TD/55kW - tam by potom platilo - solenoid je spínanej přes pojistkovku ke spínačce a tím pádem platí moje návrhy typu pojistkovka a dráty :lol:
Velký lidi potřebujou velký auta - a jezdit v nich sami:-)

Uživatelský avatar
martas01
Profík
Profík
Příspěvky: 949
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od martas01 »

JonatanCl píše:
martas01 píše:no jestli mas rok 92 a auto nejni nijak prekopane tak tam mas motor 1.9td nebo 1.6TD ale urcite ne TDi :wink: ovsem jestli do toho nekdo to tdi uz daval tak to je jina a kdo vi kcemu to tam je :wink: jeste bych zkusil tohle na stalo bych k tomu pripojil proud by to slo nastartoval a chcipnul jestli to chcipne takto bud to vyhod nebo tam neved 12v :)
Tedy podle Apm-Tecu -už v '92 paštíkách byl první TDi sestava 1991-1993 typ 1Z - ofiko byl montovanej od 11.93 do 9.96 (nebo AHU od 94), ale mohl to být prototyp. - otázka, jestli nekecaj :lol:

Podle AutoData tam ale byl opravdu jen typ AAZ - což je 1.9TD/55kW - tam by potom platilo - solenoid je spínanej přes pojistkovku ke spínačce a tím pádem platí moje návrhy typu pojistkovka a dráty :lol:
podle me ta bude ten AAZ prototyp a jezdi po cechach tomu neverim :D
na zetora jsem se vy... a koupil velkej NEW HOLLAND

farmařina=tvrdá dřina :-)

Upozorňujeme družstevníky,že již třetí den je na návsi fůra hnoje.Nebude-li odstraněna,vloží se do toho národní výbor.

Uživatelský avatar
kopec
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 18
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Zlín

Příspěvek od kopec »

Takže děkuju za rady,je to td a ne tdi,měli jste pravdu.Natáhl jsem z pojistky nový drát a je to ok.Z pojistkové lišty asi vytažený není, nebo jsem ho tam nenašel.Teď jede z pojistky palivového čerpadla a jde klíčkem nahodit i vypnout. :D

Odpovědět

Zpět na „Motory“