Help Passat Variant 1992 tdi nejde nahodit
- kopec
- Nový člen
- Příspěvky: 18
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Zlín
Help Passat Variant 1992 tdi nejde nahodit
Prosím pomoc Nejde nastartovat,baterie je v pořádku, k přívodu nafty vede nějaký elektroventil nebo tak něco.Když do něj pustím z baterky 12 V, tak nastartuje v pohodě.Měnil jsem pojistku osvětlení palubky a od té doby to nejde.Dal jsem všechny pojistky nové a nic.Není tam někde nějaké relé,nebo tak něco?
- Nafta
- Řidič
- Příspěvky: 91
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
- Nafta
- Řidič
- Příspěvky: 91
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Nemyslim auto ale ten ventil.A nebo si nato udělej tajnej vypínač.Nebo jesli ho tam nemáš a omylem nepřepnul.Třeba ho tam dal nějakej majitel před tebou.Máš nějakej alarm může bejt kaput.Já mam tří okruhovej imobilizer u alarmu.
http://www.airbrush-jankovsky.com" target="_blank
- hodys
- Pilot
- Příspěvky: 809
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
V přívodu nafty elektroventil?? tak to bych viděl na nějakej tajnej vypínač nebo dodělávanej immobilizér.. jdi po drátech co vedou k tomu elektroventilu
Passat B8, Passat B7
BMW R1150 GS http://www.mvautoservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW R1150 GS http://www.mvautoservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- marky
- Jezdec
- Příspěvky: 361
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: sever čech jílovwé
- Kontaktovat uživatele:
- kopec
- Nový člen
- Příspěvky: 18
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Zlín
Ten ventil je u vstřikovacího čerpadla a přes něj se to asi vypíná,když otočím klíčkem.Když tam přivedu 12 V,tak motor běží i po vytažení klíčku.Kabel k němu má 1 žílu a vede v originál svazku,takže to tam asi má být.Mám ho teprve 2 měsíce, ale nedám na něj dopustit.Jak je vlastně vyřešené vypínání u dieselu?Když má naftu,jede pořád.
- Nafta
- Řidič
- Příspěvky: 91
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
U nafťáka máš na čerpadle El.ventil a jde do něj 12V od spínačky a jak Vypneš klíček tak vypneš proud a zavře to naftu.Ale nikdy jsem neviděl ventil na hadicích před čerpadlem.To se dává když montujou imobilizer.
http://www.airbrush-jankovsky.com" target="_blank
- JonatanCl
- Pilot
- Příspěvky: 839
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: CL,Lbc,Uranový doly a pak různě
- Kontaktovat uživatele:
Když jsi měnil pojistku, mohlo se ti stát, že jsi zahýbal paticí pojistek a mohl se uvolnit kontakt na pojistkovce zezadu. Pokud máš TDi, tak má řídící jednotku a ten solenoid u čerpadla je aktivovaný z ní - takže zkoukni kabel až k řídící jednotce, jukni, jestli je O.K. - taky změř, při zapnutém zapalování , kolik je na konektoru napětí - jestli pouští jednotka. Pokud ne, jdi do pojistkovky a projeď konektory k pojistkám a relatům. Odtamtud až ke spínačce. Pokud to bude O.K., tak možná bude v průšvihu řídící jednotka
Velký lidi potřebujou velký auta - a jezdit v nich sami:-)
- martas01
- Profík
- Příspěvky: 949
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Pelhřimov
no jestli mas rok 92 a auto nejni nijak prekopane tak tam mas motor 1.9td nebo 1.6TD ale urcite ne TDi ovsem jestli do toho nekdo to tdi uz daval tak to je jina a kdo vi kcemu to tam je jeste bych zkusil tohle na stalo bych k tomu pripojil proud by to slo nastartoval a chcipnul jestli to chcipne takto bud to vyhod nebo tam neved 12v
na zetora jsem se vy... a koupil velkej NEW HOLLAND
farmařina=tvrdá dřina
Upozorňujeme družstevníky,že již třetí den je na návsi fůra hnoje.Nebude-li odstraněna,vloží se do toho národní výbor.
farmařina=tvrdá dřina
Upozorňujeme družstevníky,že již třetí den je na návsi fůra hnoje.Nebude-li odstraněna,vloží se do toho národní výbor.
- JonatanCl
- Pilot
- Příspěvky: 839
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: CL,Lbc,Uranový doly a pak různě
- Kontaktovat uživatele:
Tedy podle Apm-Tecu -už v '92 paštíkách byl první TDi sestava 1991-1993 typ 1Z - ofiko byl montovanej od 11.93 do 9.96 (nebo AHU od 94), ale mohl to být prototyp. - otázka, jestli nekecajmartas01 píše:no jestli mas rok 92 a auto nejni nijak prekopane tak tam mas motor 1.9td nebo 1.6TD ale urcite ne TDi ovsem jestli do toho nekdo to tdi uz daval tak to je jina a kdo vi kcemu to tam je jeste bych zkusil tohle na stalo bych k tomu pripojil proud by to slo nastartoval a chcipnul jestli to chcipne takto bud to vyhod nebo tam neved 12v
Podle AutoData tam ale byl opravdu jen typ AAZ - což je 1.9TD/55kW - tam by potom platilo - solenoid je spínanej přes pojistkovku ke spínačce a tím pádem platí moje návrhy typu pojistkovka a dráty
Velký lidi potřebujou velký auta - a jezdit v nich sami:-)
- martas01
- Profík
- Příspěvky: 949
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Pelhřimov
podle me ta bude ten AAZ prototyp a jezdi po cechach tomu neverimJonatanCl píše:Tedy podle Apm-Tecu -už v '92 paštíkách byl první TDi sestava 1991-1993 typ 1Z - ofiko byl montovanej od 11.93 do 9.96 (nebo AHU od 94), ale mohl to být prototyp. - otázka, jestli nekecajmartas01 píše:no jestli mas rok 92 a auto nejni nijak prekopane tak tam mas motor 1.9td nebo 1.6TD ale urcite ne TDi ovsem jestli do toho nekdo to tdi uz daval tak to je jina a kdo vi kcemu to tam je jeste bych zkusil tohle na stalo bych k tomu pripojil proud by to slo nastartoval a chcipnul jestli to chcipne takto bud to vyhod nebo tam neved 12v
Podle AutoData tam ale byl opravdu jen typ AAZ - což je 1.9TD/55kW - tam by potom platilo - solenoid je spínanej přes pojistkovku ke spínačce a tím pádem platí moje návrhy typu pojistkovka a dráty
na zetora jsem se vy... a koupil velkej NEW HOLLAND
farmařina=tvrdá dřina
Upozorňujeme družstevníky,že již třetí den je na návsi fůra hnoje.Nebude-li odstraněna,vloží se do toho národní výbor.
farmařina=tvrdá dřina
Upozorňujeme družstevníky,že již třetí den je na návsi fůra hnoje.Nebude-li odstraněna,vloží se do toho národní výbor.
- kopec
- Nový člen
- Příspěvky: 18
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Zlín