Passat B4 1,9TDI 66kw Pro a Proti
- MajklS
- Řidič
- Příspěvky: 58
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
Passat B4 1,9TDI 66kw Pro a Proti
Napište mi,jaké slabiny má toto auto.Motor je nesmrtelnej, ale co zbytek? Není to slabej motor na varianta?Spotřeba?Prostě všechno,co vás napadne,dík
- Brasil10
- Jezdec
- Příspěvky: 477
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
heh, no tak tedy nevim.... Kamarádka má tenhle motor v Golfu IV a je to strašný jak to nejede... Ale zas čumim jak pátek, když JEDE a má na PC 4,5 litru spotřebu... Ale svezení na hov... Jo.. zlatá 2,5 TDi V6.. to je jiný kafíčko... Pod 85Kw bych rozhodně nešel.... Ale to je věc jak se chceš povozit a taky kolik chceš platit...
- slamak
- Řidič
- Příspěvky: 138
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: LIPŮVKA
auto da se rict bez problemu . motor mam ciplej a kdyz chcu tak si smlsnu skoro na kazdym aute nejen na rovince ale aji do kopca . samo ze se numuzu rovnat s dvaapulkama ale pri spotrebe max . 6 litru pri ceresu to skousnu kdyz me obcas nejaky takovy natre . a v te cene v jake se pohybuji si myslim ze je to dobry svezeni .
SLAMAK
- MajklS
- Řidič
- Příspěvky: 58
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
No situace je nasledovna: Mam moznost mit od kamarada B4 variant 1,9 Tdi 66Kw. Je to po jeho tchanovi garazovana lestenka ma najeto poctivych 60 tisic. Mam ne priliz dobrou zkusenost s Oplem omegou 2,0 16V s LPG, kdy provozni naklady sou sice stejne /PHM/ ale sem pernamentne v servisu
Mam obavy abych nesel z blata do louze. Jinak zavodnik nejsem jizdni dynami ka je mi volna chcel bych jezdit po meste za co nejmin. Jezdim rocne 25 tisic
Mam obavy abych nesel z blata do louze. Jinak zavodnik nejsem jizdni dynami ka je mi volna chcel bych jezdit po meste za co nejmin. Jezdim rocne 25 tisic
- Luca_69
- Řidič
- Příspěvky: 199
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha - Milevsko
- Kontaktovat uživatele:
Páša
No fidíš.. já vozím rodinu + dva psy a nebo ve 4ech jezdíme na paragliding. takže divokou jízdu neprovozuju. A jsem fakt spokojenej.. jen jsem pro lepší průchodnost na nezpevněných cestách dal na auto místo 14" plechů 15" el. a jsem fakt happy.
http://WWW.MAJESTYCLUB.CZ" onclick="window.open(this.href);return false;
- Luca_69
- Řidič
- Příspěvky: 199
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha - Milevsko
- Kontaktovat uživatele:
p.s.
Jo a fakt ti závidím tu možnost vyvoněnky.... já to koupil v poměrně špatným stavu a pomalu to dávám dohromady.
http://WWW.MAJESTYCLUB.CZ" onclick="window.open(this.href);return false;
- MajklS
- Řidič
- Příspěvky: 58
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
Re: p.s.
To mi povidej ja sem koupil omegu od ted jiz byvaleho kamarada, sprasil na ni co mohl a dal sem za rok vse do provozuschopneho stavu abych se nemusel kupujicimu stydet podivat do oci! Me na tom passatu laka hlavne ten motor, pac mi tvrdi ten kamos ze pri rozumne jizde po meste kolem 6 litru coz by me strasne vyhovovalo protoze jezdim 60% mesto 30% mimo a 10% dalnice. Taky me laka ta velikost nadrze protoze na LPG mam nadrz 35 litru a pri spotrebe 12 po meste je dojezd vice nez zalostny!Luca_69 píše:Jo a fakt ti závidím tu možnost vyvoněnky.... já to koupil v poměrně špatným stavu a pomalu to dávám dohromady.
- Ivo
- Řidič
- Příspěvky: 57
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vranovice
- Kontaktovat uživatele:
Mam ten motor v B5 a jsem spokojenej. Ale mam to cipnuty, coz ted neni problem a asi bych to byt tebou udelal. Zavidim trochu tem co tu pisi o tak male spotrebe, ale protoze si pisu kolik tankuji, kolik najezdim od te doby co to auto mam, tak muzu s klidnym srdcem rict, ze za 40tis. km co jsem s tim najezdil mam prumernou spotrebu 6.37l/100km. To je skutecna podle tankovani, nikolik dle PC, ktere vykazuje 5.51l/100km. Ale u me je cestovani tak 70% dalnice a mesto a zbytek normalni silnice.
Jinak si v servisu zjisti kdy to majit na rozvody, tusim mi rikali, ze tyto starsi motory chodi v 60tis. km, coz tam mas zrovna najeto, takze by to asi melo jit.
Jinak si v servisu zjisti kdy to majit na rozvody, tusim mi rikali, ze tyto starsi motory chodi v 60tis. km, coz tam mas zrovna najeto, takze by to asi melo jit.
Ivo
- slamak
- Řidič
- Příspěvky: 138
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: LIPŮVKA
jestli to ma najetejch 60 tisic tak je to pro auto z koncernu VW skoro funglovka . ja jsem to koupil taky od kamosa a byl od neho docela vybydlenej . spravoval jen co mu branilo v okamzite jizde . za ten rok co ho mam jsem ho uvedl do odpovidajiciho stavu a jsu s nim max spokojenej . somtacky jezdim pri spotrebe 6 l a jinak Chorvatsko spotreba 5 l podle kilometu a toho co jem natankoval . jestli za to bude chtit rozumny penize tak budes stopro spokojenej .
Naposledy upravil(a) slamak dne 18.10.2006 05:49, celkem upraveno 1 x.
SLAMAK
- Buresmil
- Závodník
- Příspěvky: 697
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: JZ od Brna
- Kontaktovat uživatele:
motor je vykonej dot, ale v kopcich poznaz ze by se jeste par koniku uzivilo, ale 81kW ti zase extreme neujede maximalne na rozjezd. jinak spotreba do 6l i kdyz tomu budes slapat za krk. a cca 5l chorvatsko v 5 lidech a nalozeni tak ze skejraji zasterky. (jizda ale s lehkou nohou do 140kmn/h ale pokud je to takova vonavka s poctivejma 60tis km tak bych nevahal ani minutu za ty prachy lepsi pohldlnejsi a spolehlivejsi auto nesezenes
- JonatanCl
- Pilot
- Příspěvky: 839
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: CL,Lbc,Uranový doly a pak různě
- Kontaktovat uživatele:
Tak tak, já právě koupil od jakéhosi Helmuta z Wolfsburgu B4 66kW TDi
A za dobu, co s ním lítám - cca 1500 km tak jsem podle tankování a kilometrů spočítal 4,55 l/100 průměr
66kW na B4 stačí v klidu, u B5 bych si už tak jistý nebyl, přeci jen je těžší.
Nejsem žádný závodník, byl jsem schopný svojí bývalou B2 1.8i 66kW
držet v pohodě na 6.5 l/100 průměrné spotřeby.
Ten můj má sice už něco nalítnuto, ale byl servisovaný ve VW, jsem tím pádem v pohodě, takže pokud máš možnost takovéhle voňavky, tak absolutně neváhej
A za dobu, co s ním lítám - cca 1500 km tak jsem podle tankování a kilometrů spočítal 4,55 l/100 průměr
66kW na B4 stačí v klidu, u B5 bych si už tak jistý nebyl, přeci jen je těžší.
Nejsem žádný závodník, byl jsem schopný svojí bývalou B2 1.8i 66kW
držet v pohodě na 6.5 l/100 průměrné spotřeby.
Ten můj má sice už něco nalítnuto, ale byl servisovaný ve VW, jsem tím pádem v pohodě, takže pokud máš možnost takovéhle voňavky, tak absolutně neváhej
Velký lidi potřebujou velký auta - a jezdit v nich sami:-)
- Jeanette
- Řidič
- Příspěvky: 143
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: KáVé
- Kontaktovat uživatele:
No neke, nový fáro! Tak to gratulluju.JonatanCl píše:Tak tak, já právě koupil od jakéhosi Helmuta z Wolfsburgu B4 66kW TDi
A za dobu, co s ním lítám - cca 1500 km tak jsem podle tankování a kilometrů spočítal 4,55 l/100 průměr
66kW na B4 stačí v klidu, u B5 bych si už tak jistý nebyl, přeci jen je těžší.
Nejsem žádný závodník, byl jsem schopný svojí bývalou B2 1.8i 66kW
držet v pohodě na 6.5 l/100 průměrné spotřeby.
Ten můj má sice už něco nalítnuto, ale byl servisovaný ve VW, jsem tím pádem v pohodě, takže pokud máš možnost takovéhle voňavky, tak absolutně neváhej