Passat B4 1,9TDI 66kw Pro a Proti

Nafta a benzín - opravy, úpravy, servis,

Moderátoři: Bastard, gregi

Uživatelský avatar
JonatanCl
Pilot
Pilot
Příspěvky: 839
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: CL,Lbc,Uranový doly a pak různě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JonatanCl »

Jeanette píše:
JonatanCl píše:Tak tak, já právě koupil od jakéhosi Helmuta z Wolfsburgu B4 66kW TDi :D
A za dobu, co s ním lítám - cca 1500 km :lol: tak jsem podle tankování a kilometrů spočítal 4,55 l/100 průměr
66kW na B4 stačí v klidu, u B5 bych si už tak jistý nebyl, přeci jen je těžší.
Nejsem žádný závodník, byl jsem schopný svojí bývalou B2 1.8i 66kW
držet v pohodě na 6.5 l/100 průměrné spotřeby.

Ten můj má sice už něco nalítnuto, ale byl servisovaný ve VW, jsem tím pádem v pohodě, takže pokud máš možnost takovéhle voňavky, tak absolutně neváhej
No neke, nový fáro! Tak to gratulluju. :wink:
Kujůůů :wink:
Však jsem na něj čekal půl roku a mezitím mi můj starej paštíček skoro umřel - a teď odešel do domova důchodců :lol:
Velký lidi potřebujou velký auta - a jezdit v nich sami:-)

Uživatelský avatar
Sajmon
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Passat B4 rulezz!!!

Příspěvek od Sajmon »

Taktéž vlastním jednoho takovýho kouska cca půl roku a MAX. SPOKOJENOST :!:
Jezdím na čistej topňák z PL a za 1500,- najedu 1200km/město, 1300km/dálka...
žjééééé a jak si pašík chrochtá 8)
Zdarr jag swiňa

Uživatelský avatar
zrno
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 20
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zrno »

koupil jem před 14 dnima b4 tdi 81kw v kombiku a max spokojenost spotřeba do 7mi litru po městě a hlavně ten nadhernej kufr :-)

Uživatelský avatar
Chudej student
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4438
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Chudej student »

zrno píše:koupil jem před 14 dnima b4 tdi 81kw v kombiku a max spokojenost spotřeba do 7mi litru po městě a hlavně ten nadhernej kufr :-)
Mi to rikal v sobotu Cooper tak sem docela cumel...ja si ale taky koupil kombika a vystrelil RSo do prd*le :D
http://www.escape6.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
JonatanCl
Pilot
Pilot
Příspěvky: 839
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: CL,Lbc,Uranový doly a pak různě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JonatanCl »

zrno píše:koupil jem před 14 dnima b4 tdi 81kw v kombiku a max spokojenost spotřeba do 7mi litru po městě a hlavně ten nadhernej kufr :-)
Hihihi, o kufru něco povídej - jezdím 14 dní a už mám půlku kufru zabranou vercajkem na silniční generálku a mycíma potřebama na glancování:lol:
Za těch 14 dní jsem pašíka už 5x myl a 2x růčo voskoval tvrdým voskem - asi mě Chuďas infikoval :wink:
Ale je to fakt oooobrovskej kufr, kam se hrabou B5-káři
A kombinovanou průměrnou spotřebu držím zatím na 4,8 litru - uvidím, jak dopadnou zimní průměry, teď mi ještě občas spíná klima, aby dochladila, tak zvedá spotřebu 8)
Velký lidi potřebujou velký auta - a jezdit v nich sami:-)

Uživatelský avatar
Pablo
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Nový Jičín

Můj názor - koupit

Příspěvek od Pablo »

Mám to samé v sedanu, jsem s tím max. spokojený, vychytal jsem pár drobnosti a je to v pohodě. Jinak, nepřijde mi, že by to auto bylo nějak zdechle, zdá se mi, že jede dokonce líp než Golf II 1.8i. Jasně, musí se to sem tam víc vytočit, ale jak se to dostane do těch svých správných toček, tak jedeš. A navíc, jde o tu spotřebu, prostor, spolehlivost atd... za ty peníze co jsem si ho pořídil bych nic lepšího nesehnal. 8)

Uživatelský avatar
Slim
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 226
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Slim »

Tak po viac ako dvojrocnych skusenostiach s tymto autom, by som ho aj doporucil, ale aj nedoporucil. Zalezi na tom na co ho chces samozrejme, a ako s nim budes jazdit. Takze pekne po poriadku sa ti pokusim napisat moje postrehy, a nejake nedostatky tohto Passatu. Mam sedana z roku 94, kupil som ho s nejakymi 170-180 tisicmi, po druhej majitelke, srevisovane do 140k km vo VW Porsche Praha 5. Auto bolo vyhlasene za neburane, ale niektore hlasy sa ozvali ze bolo minimalne tuknute, neviem, neposudim, na klempiarske oci by som sa musel narodit druhykrat, na kontrole geometrie nenasli ziadny zavadzajuci bod ktory by to potvrdzoval. Motor 66kW je dostacujuci do istej miery. Ak chces jazdit dialky sviznejsie, popremyslaj minimalne o tryskach zo 110PS verzie. Prevody su pre niekoho idealne, pre niekoho dlhe, ja by som povedal ze dizel nie je sportiak, kludne mohli 4-ku a 5-ku predlzit, pri 140-150km/h je v aute uz dost rusno od motoru, a to mam vsetky tesniace molitany a plasty a kryty vsade kde maju byt, motor servisujem da sa povedat viac nez zdravo. Momentalne mam natocenych necelych 270 tisic, takze som tam dal zhruba 100k km, ktore ma potvrdili v tom ze auto to nie je zle, ale ani dokonale. Problem dizlov obecne je to, ze musia byt riesene tak ako su, blbe cerpadla, vstrekovace, vysokotlake trysky a spol. Palivove cerpadlo je velmi velka bolest tohto auta, ak bolo tankovane vsade mozne. Osobne som zistil ze byvala majitelka mojho Passata tam davala snad aj bionaftu, a hodne to skurvilo cerpadlo, cele zvnutra zhrdzavelo, bola v nom voda, ktora asi dostala aj trysky, na ich vymenu sa chystam. A take cerpadlo nie je lacna zalezitost. Jednou z velmi znamych zavad B4-iek je, ze u 90% z nich z nezistenych dovodov odchadzaju ziarovky, hlavne predne, ci su to stretavacie, alebo dialkove. Vyrabali sa tusim H4-kove a H1-kove verzie. Ja mam H1, menim ich minimalne 4x za rok, bratranec ma H4, je na tom podobne. Ak si tam das lepsie ziarovky, lebo klasicke su svietivostou fakt nic moc, tak to tiez nie je najlacnejsia zalezitost menit to 4x do roka... zda sa to malo, ale invseticii je na aute dost :lol: dostavame sa k dalsej velkej slabine, a to brzdam. Ci su to kotuce, alebo bubny, su poddimenzovane vzhladom na vahu auta. Siel som v TDickach s kotucmi, s kombom kotuc/bubon, ani jedno ma neoslovilo, dokonca aj VR6 mi pride slaba. Pani vo VW este nevideli brzdy v tej dobe asi... toho sa tyka dalsia investicia, desticky, a u mna kazdorocne aj kotuce, a zadne oblozenie, lebo vzadu mam bubny. Skusil som kotuce Ferrodo s dostickami Ferrodo DS a Ate, potom som si dal kotuce Ate PowerDisc a desticky Ferrodo DS, Ate, Jurid, vsetko som odjazdil kurevsky rychlo. Neviem si pomoct, za toto by si zasluzili pani facku, a to nejazdim stylom brzda-plyn, rocne dam tych 50, max. 60 tisic km. Teraz skusim kotuce Brembo a dosticky Texar, neskor mozem poreferovat, ci to bude uz konecne ta spravna volba :wink: Ked uz sme u brzd, podme na kola. Original 14" je ubohe, jednak na tom auto vyzera divne, ako chlap meriaci 207cm, vaziaci 135kg a majuci nozicky velkosti 5.5 EU. Smiesne, a tiez, autu skoro dojde na tych kolesach dych. Idealne by bolo pre toto auto 16", osobne tam mam 15" na leto a 14" na zimu, kvoli cenam pneumatik, ktore dam za 2 sezony max., kvoli tomu kolko na auto najazdim. Dalsia slabota auta je hrozne blbe riesenie pristupu v motorovom priestore, ci uz k airboxu, alebo ziarovkam. U ziaroviek som tolko nenadaval v zivote, nikdy. Dalsia vec ktora mne osobne nesedi, ale to je tym ze je to dizel, je ze to proste nie je benzin, ktory nastartujes 5min. pred odchodom do prace a pojdes vyhriatym motorom. Tuna sadnes a ides, musis ist aby sa auto zahrialo, v mojom pripade to je velka strata casu, chodim 12 km za Prahu do prace, takze tak 30 minut mi to v pohode zaberie. Slo by to rychlejsie, ale kurvil by som motor na studeno. Trva dost dlho kym sa zahreje, pritom mam komplet nove kable a zhavicky origo BOSCH. Mozno posledna vec ktoru by som zmienil je, ze diele na VW obecne mi pridu prehnane drahe, ale na druhu stranu to riesi trosku jeden clen z fora, ktory dodava diele so zlavou cca. 20% oproti MOC. A tiez, je vela druhovyrobcov, nie vsetci su ale kvalitni, pozor na to. Tak som snad na nic nezabudol, keby ta nieco este zaujimalo, pytaj sa.

P.S.: spotreba je pekna vec, ale osobne mam dojem, ze i ked mam na detaily auto vo velmi peknom stave (bodaj by nie, zozralo vela penazi, vacsinu len preventivne, ked som menil toto, menil som aj tamto...), stoji to docela dost, hlavne malickosti ako vymena oleja cca. 4x do roka, s filtrami vsetkymi, rozvody pri mojom style 1x za 2 roky... az ho predam, dizla uz nebudem chciet ani za boha, nech si zere aj 3 litre a ma 150 koni 8)

Odpovědět

Zpět na „Motory“