B4 TDI 81 KW - ZTRÁCÍ VÝKON

Nafta a benzín - opravy, úpravy, servis,

Moderátoři: Bastard, gregi

Odpovědět
Uživatelský avatar
maik
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: PELHŘIMOV
Kontaktovat uživatele:

B4 TDI 81 KW - ZTRÁCÍ VÝKON

Příspěvek od maik »

Zdravím všechny. Před půl rokem jsem si koupil toto auto a z počátku bylo vše OK, ale po čase prestával táhnout kolem 3 tis. otáček , jako kdyby přestalo jít turbo.Teď jakmile motor v tahu vytočím nad 3 tis. otáček,tak přestane táhnout až do té doby, než auto zhasnu a znovu nastartuji. V čem je chyba? Za odpovědi děkuji.

Uživatelský avatar
PasoVWec
Řidič
Řidič
Příspěvky: 87
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Velké Losiny

Re: B4 TDI 81 KW - ZTRÁCÍ VÝKON

Příspěvek od PasoVWec »

maik píše:Zdravím všechny. Před půl rokem jsem si koupil toto auto a z počátku bylo vše OK, ale po čase prestával táhnout kolem 3 tis. otáček , jako kdyby přestalo jít turbo.Teď jakmile motor v tahu vytočím nad 3 tis. otáček,tak přestane táhnout až do té doby, než auto zhasnu a znovu nastartuji. V čem je chyba? Za odpovědi děkuji.
Zakarbonovanej ventil a lopatky turba= hází tě do nouzového režimu. Rozdělat vyčistit a zas frrrrrrrr... :lol:

Uživatelský avatar
radekVW
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 316
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Veřovice-Novy Jicin-RpR-PRAHA 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radekVW »

Nebo muzes zkusit vypustit palivovy filtr..me to taky delalo a bylo to ok..
Rid at jedes lip,myslel jsem rid jako rid ,ne rit jako rit!!!
Obrázek

Uživatelský avatar
milouf
Řidič
Řidič
Příspěvky: 90
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno

Příspěvek od milouf »

spíš to turbo

Uživatelský avatar
maik
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: PELHŘIMOV
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maik »

A nemohla by to dělat váha vzduchu? Že by při určité hodnotě začala posílat špatné údaje do řídící jednotky?

Uživatelský avatar
ptazz
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 356
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Velvary
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ptazz »

A co třeba diagnostika,než to takle všechno prozkoumáš a vyměníš atd tak budeš fousy jak děda Mráz.
Tak si maslim že nejlepší je to nejdřív napíchnout a pak se podle toho řídit ne?
Filtr to asi nebude,takže váha,turbo a ventil n75 (regulace turba)

Odpovědět

Zpět na „Motory“