Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Škubání B4
PříspěvekNapsal: 04.12.2006 12:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

18

Bydliště:

Praha 4

Neporadí někdo, mám Passata B4 tdi 66kW
od 3ky do5ky při jemném přidání plynu auto poškubává, při razantnějším přidání plynu ne a dělá to v rozmezí
1500 - 2000ot/min v podstatě by to znamenalo jezdit po Praze jen na 3ku


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04.12.2006 17:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

839

Bydliště:

CL,Lbc,Uranový doly a pak různě

Může to být ledasco - palivový filtr (bordel v naftě), jestli máš už elektrický plyn, může být problém v něm.
V rozmezí 1500-2000 najíždí turbo - může blbnout N75 ventil, nebo taky řízený vstřik a nebo je všechno jinak a máš někde nakousané kabely k ŘJ od kuny, nebo tchoře.

_________________
Velký lidi potřebujou velký auta - a jezdit v nich sami:-)

_________________
Passat B4 Variant 1.9TDi 90HP (Engine Type 1Z - zatím seriovwka) jen leží o 3cm níž :-) Již je ve světě, nyní OII FL 1.9TDi 77kW DSG


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04.12.2006 17:54 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

949

Bydliště:

Pelhřimov

vsechny b4 tdi meli el. plyn :wink:

_________________
na zetora jsem se vy... a koupil velkej NEW HOLLAND

farmařina=tvrdá dřina :-)

Upozorňujeme družstevníky,že již třetí den je na návsi fůra hnoje.Nebude-li odstraněna,vloží se do toho národní výbor.

_________________
Passat B3 1.8i, g2 1.6D (dědeček uctyhodných 650tis km už je na večnej dalnici.) octavka1.8T4x4, octavka 1,9 SDI (lenochod) audi A4 2,5tdi quattro


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04.12.2006 18:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

839

Bydliště:

CL,Lbc,Uranový doly a pak různě

martas01 píše:
vsechny b4 tdi meli el. plyn :wink:


Fajn, další věc, kterou jsem nevěděl a pořád si to motám s TD/55kW. :wink:

_________________
Velký lidi potřebujou velký auta - a jezdit v nich sami:-)

_________________
Passat B4 Variant 1.9TDi 90HP (Engine Type 1Z - zatím seriovwka) jen leží o 3cm níž :-) Již je ve světě, nyní OII FL 1.9TDi 77kW DSG


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání B4
PříspěvekNapsal: 26.11.2011 21:48 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.11.2011

Příspěvky:

3

Mám ten samý problém. Čím to tedy je?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání B4
PříspěvekNapsal: 10.12.2011 00:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.03.2010

Příspěvky:

29

Bydliště:

HavWířov

Já už to řeším rok a je to čím dál horší.

_________________
VW Passat B4 1.9TDi 66 kW ATS CUP ET 15 trysky 150P520


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání B4
PříspěvekNapsal: 10.12.2011 19:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.12.2010

Příspěvky:

309

Bydliště:

okolí Slušovic a Zlína.

Mi to dělala el.hlava na čerpadle....


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání B4
PříspěvekNapsal: 10.12.2011 21:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.03.2010

Příspěvky:

29

Bydliště:

HavWířov

Trysky nové, EGR zaslepený, turbo tlačí perfektně i omezuje - žádné úniky ani padání do nouzáku, zvýšená spotřeba 6l/100 km,když je v tahu a momentálně neškube tak táhne jako bl.ec, jakmile uberu a znovu přidám tak hned začne škubat, VEGem žádné chyby,¨akorát blok hodnot 013 odchylka 4-3 válec 0,0-0,2mg; 2-3 válec -5,0 mg; 1-3 válec -5,0 mg, povolená odchylka je +-1,5 mg, motor chytne ať teplý nebo studený na drc, když neškube tak můžu přidávat i ubírat a auto jede bez problému jen nesmím uvolnit pedál na 0 polohu, když škube tak vyřadím rychlost trošku přidám plyn a hned zařadím a přidám plyn tak na půl a zase je OK, přeřazovat musím rychle a hned přidat plyn.

_________________
VW Passat B4 1.9TDi 66 kW ATS CUP ET 15 trysky 150P520


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání B4
PříspěvekNapsal: 25.12.2011 22:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.11.2011

Příspěvky:

3

spotřebu mám taky větší. Po výměně paliváku výrazné zlepšení. Při plné nádrži celkem bez větších problémů. Teď mám cca čtvrt nádrže a auto zase škube. dokonce i kolem 3000ot/min škubne hodně (jako by na moment došla nafta) dělá to na všechny kvalty, pokud mám čtvrt nádrže.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání B4
PříspěvekNapsal: 25.12.2011 23:12 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

11.06.2010

Příspěvky:

109

Bydliště:

Tanvald

nejspíš budu za blbce ale co lamda sonda?

_________________
inv. důchodce


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání B4
PříspěvekNapsal: 26.12.2011 00:34 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9882

Na tak starým dieslu? :mrgreen: To maj až ty nový krámy s DPF atd...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání B4
PříspěvekNapsal: 26.12.2011 02:07 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

11.06.2010

Příspěvky:

109

Bydliště:

Tanvald

já diesela nemám,mám B4 ale benzín

_________________
inv. důchodce


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání B4
PříspěvekNapsal: 26.12.2011 03:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.03.2010

Příspěvky:

29

Bydliště:

HavWířov

Jo a celé palivové potrubí od nádrže až k filtru včetně hadiček je nové a dost často se mi rožne kontrolka žhavení a zhasne motor. 5x až 20x vypnout zapnout klíček zapalování a znovu naskočí. PAMĚŤ ZÁVAD BEZ CHYBY!!!!!

_________________
VW Passat B4 1.9TDi 66 kW ATS CUP ET 15 trysky 150P520


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání B4
PříspěvekNapsal: 27.12.2011 14:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

839

Bydliště:

CL,Lbc,Uranový doly a pak různě

nekkor píše:
Jo a celé palivové potrubí od nádrže až k filtru včetně hadiček je nové a dost často se mi rožne kontrolka žhavení a zhasne motor. 5x až 20x vypnout zapnout klíček zapalování a znovu naskočí. PAMĚŤ ZÁVAD BEZ CHYBY!!!!!


Tohle může být problém v imobilizeru, nebo se ti sype relé 109
Taky mi vždycky bliklo žhavení a motor zhasnul a nešel natočit - měnil jsem relé

_________________
Velký lidi potřebujou velký auta - a jezdit v nich sami:-)

_________________
Passat B4 Variant 1.9TDi 90HP (Engine Type 1Z - zatím seriovwka) jen leží o 3cm níž :-) Již je ve světě, nyní OII FL 1.9TDi 77kW DSG


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání B4
PříspěvekNapsal: 27.12.2011 19:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.12.2010

Příspěvky:

309

Bydliště:

okolí Slušovic a Zlína.

Taky bych zkusil vyměnit relé 109.Podobné psí kusy mi dělala v práci oktávka.Kdyby dělal paseku immo tak by blikala kontrolkaod žhavení ne?A nevíc by motor alespoň chytl a chcípl.


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group