Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Škubání B4
PříspěvekNapsal: 27.12.2011 23:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.03.2010

Příspěvky:

29

Bydliště:

HavWířov

ŘJ je bez imobilizeru, mám ještě jednu a jako přes kopírák přesně to samé. Rok výroby 1994. Relé 109 měněno jako první za nové. Dozvěděl jsem se z nějakých něměckých stránek, že koncern měl s tímto relé do určitého roku výroby potíže kvůli materiálu plastu. Dnes jsem měřil tlaky a rozdí mezi válci je +-0,5 bar. Tlaky měřeny kvůli škubání a ne kvůli vypínání. Budu tahat čerpadlo ven kvůli rozdílným dávkám paliva mezi jednotlivými válci viz výše a nechám ho překontrolovat na stolici.

_________________
VW Passat B4 1.9TDi 66 kW ATS CUP ET 15 trysky 150P520


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání B4
PříspěvekNapsal: 16.01.2012 17:56 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.08.2010

Příspěvky:

1297

Bydliště:

Sokolov

to bych raději zkusil vyměnit celé vstřikovače za jiné. jaká je volnoběžná dávka? na volnoběh to maká normálně? nekucká to? ty korekční dávky jsi koukal předpokládám na volnoběh za tepla nebo studena? ju a něco podobného mi to dělalo když jsem koupil svoje auto a dělal mi to ventil počátku vstřiku. Když jsem jel v tahu nebo udržoval rychlost tak pohoda a jakmile jsem jen lehce přibrzdil motorem tak to zdechlo. a musel jsem vypnout a zapnout zapalování a jelo to. jezdilo to jako z praku jen jsem nesměl brzdit motorem. Zkus ho proměřit ohmmetrem měl by mít 12-20 ohmu a je to pin 2 a 3 na konektoru. je to ten třípinový konektor co je u čerpadla a je na něj zapojen ještě vntil na odpojení paliva. snímač zdvihu jehly má mít 80-120 ohmu tak ho rovnou taky zkoukni a snímač otáček klikovky 1000-1500 ohmu.

_________________
10 z 10 lidí vyřeší svůj problém po použití tlačítka "HLEDAT". Jestli jej nemůžete najít, tak pak už nepomůže nic ;)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání B4
PříspěvekNapsal: 02.03.2012 21:40 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.03.2010

Příspěvky:

29

Bydliště:

HavWířov

Takže VYŘEŠENO! Vyměnil jsem čerpadlo a to je teďka pojezděníčko. Na starém čerpadle byly vadné dva tlakové ventily a čerpadlo s elektronikou to nestačily dodávkovat. Celé se to rozkmitávalo a bylo to na prd.

_________________
VW Passat B4 1.9TDi 66 kW ATS CUP ET 15 trysky 150P520


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání B4
PříspěvekNapsal: 25.03.2012 20:47 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.11.2011

Příspěvky:

3

Čerpadlo jsem nechal vyměnit za čerpadlo, které v minulém autě neškubalo (š. octavia). Výměna pal. filtru, vzduchového filtru ale auto stále škube kolem 1800-2000 ot/min. Nejvíc je to znát na pětku. prosím o radu co dál...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání B4
PříspěvekNapsal: 25.03.2012 21:52 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9882

Zkontrolovat vstřiky, turbo, váhu vzduchu.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání B4
PříspěvekNapsal: 06.04.2012 17:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.07.2011

Příspěvky:

7

Bydliště:

olomouc

Tak chlapi kolik řešení je k tomu škubání uspěšných???podtlaky-el.ventily-váha-agr vyměněny,palivový systém k čerpadlu ok(neměnil jsem čerpadlo)trysky vyměněny a pořád se to třepe do 2000 ot.při zábírání motoru pak už v poho nesmím do nulové polohy plynu a lehce přidat.Ve městě otřesná jizda a niko neví čím to je Vag. nepíše žádnou závadu.Prosím kdo mněl tuto závadu jak se mu povedla vyřešit.Diky za reakci na dotaz.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání B4
PříspěvekNapsal: 13.05.2012 18:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.05.2012

Příspěvky:

1

skubani jak popisujete dela vetsinou ridici jednotka nejlepe vymenit za jednotku z 94roku nema imobilizer tak se s tim nemusi na diagnostiku.pokud jde o chcipani s tim ze se rozsviti zluta kontrolka to vetsinou dela rele 109 vypinani privodu paliva na cerpadle ,ja mam rele dobry ale nejde mi na nej spinaci proud kdyz ho sepnu rucne tak jede .dle navodu jde ovladaci proud z r.jednotky.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání B4
PříspěvekNapsal: 14.05.2012 13:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

839

Bydliště:

CL,Lbc,Uranový doly a pak různě

Mně se škubání - ztráta výkonu na 5 kvalt - odstranilo v momentě, kdy jsem vyměnil svojí ŘJ za jednotku údajně z Golfa III z roku 1997, která má větší paměti, zkontrolované patice a je přešvábovaná na momentálně cca 74kW - nechtěl jsem žádný šílený výkony, tak mi kluk přerovnal mapy trochu jinak - turbo bere od 1500, zkonsolidoval mi poměr vzduch a nafty, aby to chodilo rovně. Od té doby ani jedno škubnutí v celém rozsahu kvaltů a otáček.
Podotýkám, že čerpadlo, vstřiky a turbo je původní, nic víc jsem nelaboroval.
Po téhle úpravě jsem už dal přes 30 tkm bez závad, momentálně má motor namotáno 502 000km, proto jsem nechtěl čipovat nějakou zběsilost

_________________
Velký lidi potřebujou velký auta - a jezdit v nich sami:-)

_________________
Passat B4 Variant 1.9TDi 90HP (Engine Type 1Z - zatím seriovwka) jen leží o 3cm níž :-) Již je ve světě, nyní OII FL 1.9TDi 77kW DSG


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Škubání B4
PříspěvekNapsal: 11.07.2016 21:04 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.10.2008

Příspěvky:

991

Bydliště:

Zlatá stovwěžatá Praha

no po výměně el části čerpadla mi to taky začalo poškubávat jen tak ale do první poloviny plynu když plyn prošlápnu pod půlku tak vše ok.. na volnoběh cajk, kdy někde sundám nohu z plynu tak taky cajk.. a je více méně jedno v jakých otáckách... proste jemné přidání plynu a škube, šlápnu mu a jede v poho :-) napadl nás právě ten potenciometr plynového pedálu.. mám ho objednaný tak uvidíme, ale doufám že to zabere.. dám vědět, držte palce

_________________
Čuňas b4 f kombajnu

_________________
Passat b4 tdi variant 66 kw, ex golf iv 1.9 tdi 96kw soft 122kw 410nm, ex golf III 1.4 i 44 kw


Nahoru
 ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group