Kontrolka tlaku oleja, prehrievanie motora

Nafta a benzín - opravy, úpravy, servis,

Moderátoři: Bastard, gregi

Odpovědět
boris69
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 15
Registrován: 11.03.2012 07:40

Kontrolka tlaku oleja, prehrievanie motora

Příspěvek od boris69 »

Zdravim, mal som taky problem ze po vypnuti a zapnuti motora zacal ist motor maximalne na 1500 otacok a viac ma nechcelo pustit. Otacky zacali trochu skakat medzi 1500-1800 a auto tiez poskakovalo. Tiez sa trochu zacal prehrievat motor a zacalo mi signalizovat kontrolku teploty. Na palubnom pocitaci mi ukazovalo teplotu riadne cca 98°C ako stale no na budikoch mi ukazovalo az cca 115°C. Startovanie a volnobeh v poriadku, do 1500 otacok tiez vsetko poriadku no viac ma nepustilo.

Zistil som ze problem bol len v prepalenej poistke cislo 15(elektronika motoru, karburator, cerpadlo pre dobeh chladiacej kvapaliny(sestvalcovy motor)).

Pri obhliadke motora som si este vsimol ze mam odpojeny kabel od olejoveho tlakoveho spinaca(biely, 0,30 bar) tak som to zapojil, vymenil spominanu poistku a auto nastartovalo a chod motora bol normalny, nechal som motor trochu pobezat a pri vytoceni motora asi do 4000 otacok mi zacala blikat a pipat kontrolka oleja. Doteraz som s tym nemal problem. Po vypnuti a nastartovani motora kontrolka neblika. Zacala tiez blikat aj po normalnej kludnej jazde asi po 1 km jazdy. Potom ma napadlo ci to nemoze byt tym ze blbne ten snimac tlaku a preto bol odpojeny kabel k nemu. Tak som to odpojil tak ako to bolo predtym no kontrolka zacala blikat aj tak. Problem som zacal mat tiez s prehrievanim motora. A pri otackach asi tak do 1500, ale iba pri rozbiehani a na 2 prevodovom stupni motor nepracoval pravidelne akoby vynechaval, auto poskakovalo a od otacok 1500 uz islo riadne.

Pri dalsej obhliadke motora som nasiel odpojeny teplotny spinac o ktorom som napisal v teme http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=201&t=230000" onclick="window.open(this.href);return false;
Ten spinac som odpojil kedze mi aj tak len vysel na drotiku ktory uz bol preslabeny tak aby som ho radsej nestratil.

Mozete mi niekto poradit ci to vsetko spolu moze suvisiet?? Ci ten olej moze signalizovat koli prehrievaniu?? Ci pomenit len tie spinace tlaku, teploty alebo kde zacat??
VW Passat B3 2.0 16V 100 kW (9A)

Odpovědět

Zpět na „Motory“