Dlouhé starty
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 09.05.2012 17:45
Dlouhé starty
Zdravím tady všechny ve spolek jsem tady úplný nováček:)
Měl bych na vás zkušenější prosbu o radu.Mám b4variant 1,9tdi 81kW.
Za studena mi to dlouho točí a pak až motor chytne je slyšet protáčející se pastorek startéru.
Čím to může být, poradte mi prosím někdo.
Předem děkuji.Tomáš
Měl bych na vás zkušenější prosbu o radu.Mám b4variant 1,9tdi 81kW.
Za studena mi to dlouho točí a pak až motor chytne je slyšet protáčející se pastorek startéru.
Čím to může být, poradte mi prosím někdo.
Předem děkuji.Tomáš
- Passta
- VWexpert
- Příspěvky: 3096
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Tišnov, Deblín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dlouhé starty
Co tak čtu, tak auto máš teprve chvilku, rozhodně bych koukl na rozvody a pokud nevíš přesně kolik mají najeto, vyměnil bych je a nechal nastavit předvstřik.
díly B3 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=160058" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 09.05.2012 17:45
Re: Dlouhé starty
OK, díky za radu a jak se ten předvstřik nastavuje? Pomocí řídící jednotky diagnostikou, nebo nějak natočením čerpadla manuálně? Chtěl bych o tom vědět co nejvíc abych nenaletěl někomu kdo mi to pak bude dělat, díky za každou radu. Tomáš:)
- DurexElite
- Profík
- Příspěvky: 1132
- Registrován: 16.02.2009 21:47
- Bydliště: Protivín a Plzen - kolej
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dlouhé starty
pootočení čerpadla dle tdigrafuTomas-b4 píše:OK, díky za radu a jak se ten předvstřik nastavuje? Pomocí řídící jednotky diagnostikou, nebo nějak natočením čerpadla manuálně? Chtěl bych o tom vědět co nejvíc abych nenaletěl někomu kdo mi to pak bude dělat, díky za každou radu. Tomáš:)
G4 1,9 TDI AHF 81 KW (Recaro BBS, GTI Exclusive) EGR OFF, -30/-30, Jednohmota (AXR, Ferodo Sport), Sprint 764, dlouhodobá 5L/100
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=192915
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=192915
- Bastard
- Moderátor
- Příspěvky: 9884
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Dlouhé starty
Viz http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?p=1987702#p1987702" onclick="window.open(this.href);return false;Tomas-b4 píše:OK, díky za radu a jak se ten předvstřik nastavuje? Pomocí řídící jednotky diagnostikou, nebo nějak natočením čerpadla manuálně? Chtěl bych o tom vědět co nejvíc abych nenaletěl někomu kdo mi to pak bude dělat, díky za každou radu. Tomáš:)
Pootáčení pak realizuješ tak, že sundáš kryt rozvodů a jsou tam 3 šrouby ze strany rozvodového kola čerpadla a jeden zprava pod čerpadlem, ty povolíš a opatrně a lehce čerpadlem otáčíš tak, aby se předvstřik pohyboval kolem střední čáry v grafu. Samozřejmě, že čerpadlo potočíš, dotahneš, odděláš veškerej vercajk z dosahu a nastartuješ a zkontroluješ na VAGu. Pokud nesedí, tak znova. Až to sedí, tak dotáhneš všechny šrouby, zakrytuješ a hotovo.
- DurexElite
- Profík
- Příspěvky: 1132
- Registrován: 16.02.2009 21:47
- Bydliště: Protivín a Plzen - kolej
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dlouhé starty
Bastard: a jeden zprava pod čerpadlem
jsou tam 4 ?? k čemu je ten 4 ??
jsou tam 4 ?? k čemu je ten 4 ??
G4 1,9 TDI AHF 81 KW (Recaro BBS, GTI Exclusive) EGR OFF, -30/-30, Jednohmota (AXR, Ferodo Sport), Sprint 764, dlouhodobá 5L/100
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=192915
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=192915
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 09.05.2012 17:45
Re: Dlouhé starty
Ok, díky chlapi za rady, je totiž možné, že pánovi co mi to bude nastavovat budu koukat přes rameno, tak alespoň budu vědět co dělá.
Jinak je to běžná záležotost, nbo se mám obávat , že motor nebo čepadlo to má za sebou? Jestli se nepletu, tak rozvody jsou tady řešeny tak, že vodní pumpa je mimo, takže se mění jen řemen a kladka, kladky, je jich tam víc? A kolik to tak může stát, myslím tím materiál na výměnu těch rozvodů?
Jinak je to běžná záležotost, nbo se mám obávat , že motor nebo čepadlo to má za sebou? Jestli se nepletu, tak rozvody jsou tady řešeny tak, že vodní pumpa je mimo, takže se mění jen řemen a kladka, kladky, je jich tam víc? A kolik to tak může stát, myslím tím materiál na výměnu těch rozvodů?
- Bastard
- Moderátor
- Příspěvky: 9884
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Dlouhé starty
Aby to držel z druhé strany ne? Nevím, asi aby to čerpadlo netrpělo na nějaké torzní kmity, já ho tam mám a nepředpokládám, že bych měl nějaký atyp (AFN).DurexElite píše:jsou tam 4 ?? k čemu je ten 4 ??
- Bastard
- Moderátor
- Příspěvky: 9884
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Dlouhé starty
No... Tak předně záleží na tom, co tam budeš dávat za značku atd... Dají se sehnat kvalitní rozvody za 1500,- ale i za 4500,- + práce, ale za tu ti práci neřeknu, bo sem si měnil sám.Tomas-b4 píše:Jestli se nepletu, tak rozvody jsou tady řešeny tak, že vodní pumpa je mimo, takže se mění jen řemen a kladka, kladky, je jich tam víc? A kolik to tak může stát, myslím tím materiál na výměnu těch rozvodů?
Mění se řemen, napínací kladka a vodící kladka. Výměna rozvodů je poměrně primitivní věc, když na to máš přípravky, je to ještě jednodušší, ale dá se to i bez nich. Ale musí se to dělat pořádně a zodpovědně, jinak je z té primitivní věci sofistikovaný průser...
- vlado742
- VWexpert
- Příspěvky: 2896
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dlouhé starty
Ja ked som daval meniť rozvody, tak sme predvstrek nastavovali počas naštartovaneho motora. Ale neviem či bol zohriaty alebo nie. a je to strašne citlive, strašne to skače. Pred vymenou rozvodou bol skoro idelany (modra čiara) teraz to mam pod modrov ale nepametam o koľko.
Ked už nie je na tej modrej je lepšie aby bol vedši alebo menši ? Sam som to nerobil, ale asi si to vyskušam a nastavim sam, lebo su to zbytočne vyhodene peniaze.
Ked už nie je na tej modrej je lepšie aby bol vedši alebo menši ? Sam som to nerobil, ale asi si to vyskušam a nastavim sam, lebo su to zbytočne vyhodene peniaze.
PASSAT 3BG VARIANT, 2.5 TDI 132 KW (BDH) 4 MOTION
GOLF MK3 TDI 81 KW (AFN) GTI, EGR OFF, Jednohmota 1Z+lamela HDS57+Pritlačný VR6
EX: PASSAT B4 66 kw (1Z) + Injectors Power Plus 520
AutoLEDky
GOLF MK3 TDI 81 KW (AFN) GTI, EGR OFF, Jednohmota 1Z+lamela HDS57+Pritlačný VR6
EX: PASSAT B4 66 kw (1Z) + Injectors Power Plus 520
AutoLEDky