Tah motoru 1.9 TD ..

Nafta a benzín - opravy, úpravy, servis,

Moderátoři: Bastard, gregi

Odpovědět
Uživatelský avatar
KarlosCZ
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 321
Registrován: 16.11.2008 00:37
Bydliště: VW GTI World
Kontaktovat uživatele:

Tah motoru 1.9 TD ..

Příspěvek od KarlosCZ »

Ahooj, prosim vás mám problém, budu rád kdyby si mi poradil, auto jede hodně dobře za studena jak za provozní teploty, turbo za studena i hezky sičí a když jde teplota nahoru tak padne výkon a i zvuk turba už nejde slyšet, když jsem napojil budík na turbo tak za studena ukazoval 0,6 bar a za tepla sotva 0,3bar... nevíš co tam může být za problém ? I když jedu ráno do táhlého kopce tak je to znát že do půlku jedu na 5q plynule a táhne a v půlce jak se začne motor ohřívat tak to sotva vyjedu padne výkon a musim podřadit až na 3q ... :(

Díky předem všem za odpověď ...
Snail Performance
http://www.facebook.com/snailperformancecz

Ibiza Cupra - KAT, EGR, SAI, N249, N112 a VAC - Off
VW Passat TD B4 Variant

Uživatelský avatar
amg124
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 264
Registrován: 28.08.2011 18:58
Bydliště: UL

Re: Tah motoru 1.9 TD ..

Příspěvek od amg124 »

jojo, mám ten samý problém, proto jsem si pořídil intercooler. ještě musím někde sehnat trochu času a namontovat ho
B4, 1,9TD, 55kW, AAZ, r.v.96, koupeno 8/11, "mechanický chip" - 80kW, kola alu 15´´ Titan, kryt z Octavky 1,9TDi, lemy z G3, http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=127&t=208222" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Bastard
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9884
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Tah motoru 1.9 TD ..

Příspěvek od Bastard »

amg124 píše:jojo, mám ten samý problém, proto jsem si pořídil intercooler.
To ti ale problém vůbec nevyřeší podle mě... Kdyby to bylo chybějícím intercoolerem, nepadl by tlak tak moc...

Uživatelský avatar
KarlosCZ
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 321
Registrován: 16.11.2008 00:37
Bydliště: VW GTI World
Kontaktovat uživatele:

Re: Tah motoru 1.9 TD ..

Příspěvek od KarlosCZ »

Turbo přeci musí tlačit stejně i kdyby měl nasávající vzduch 90C° Je fakt že IC bych to zlepšil, ale problém bude asi jinde .... :-(
Snail Performance
http://www.facebook.com/snailperformancecz

Ibiza Cupra - KAT, EGR, SAI, N249, N112 a VAC - Off
VW Passat TD B4 Variant

Uživatelský avatar
amg124
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 264
Registrován: 28.08.2011 18:58
Bydliště: UL

Re: Tah motoru 1.9 TD ..

Příspěvek od amg124 »

Nevím jestli jsem na to přišel, jak jsem už psal měl jsem ten samý problém, ale už nemám. Dělal jsem několik úprav na motoru. A při těch úpravách jsem zjistil, že mám prasklou membránu na přidavači nafty. Po její opravě problém zmizel. Na mém autě.
Jelikož tam tlačí turbo a protože je možné, že po ohřátí se prasklina zvětší, resp. membrána je "vláčnější" ztrácel se ten tlak tam.
Zkus se teda podívat na tu membránu. Třeba to u tebe bude něco jiného, ale snažím se poradit a podělit o své zkušenosti.
B4, 1,9TD, 55kW, AAZ, r.v.96, koupeno 8/11, "mechanický chip" - 80kW, kola alu 15´´ Titan, kryt z Octavky 1,9TDi, lemy z G3, http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=127&t=208222" onclick="window.open(this.href);return false;

Odpovědět

Zpět na „Motory“