Ahooj, prosim vás mám problém, budu rád kdyby si mi poradil, auto jede hodně dobře za studena jak za provozní teploty, turbo za studena i hezky sičí a když jde teplota nahoru tak padne výkon a i zvuk turba už nejde slyšet, když jsem napojil budík na turbo tak za studena ukazoval 0,6 bar a za tepla sotva 0,3bar... nevíš co tam může být za problém ? I když jedu ráno do táhlého kopce tak je to znát že do půlku jedu na 5q plynule a táhne a v půlce jak se začne motor ohřívat tak to sotva vyjedu padne výkon a musim podřadit až na 3q ...
Díky předem všem za odpověď ...
Tah motoru 1.9 TD ..
- KarlosCZ
- Jezdec
- Příspěvky: 321
- Registrován: 16.11.2008 00:37
- Bydliště: VW GTI World
- Kontaktovat uživatele:
Tah motoru 1.9 TD ..
Snail Performance
http://www.facebook.com/snailperformancecz
Ibiza Cupra - KAT, EGR, SAI, N249, N112 a VAC - Off
VW Passat TD B4 Variant
http://www.facebook.com/snailperformancecz
Ibiza Cupra - KAT, EGR, SAI, N249, N112 a VAC - Off
VW Passat TD B4 Variant
- amg124
- Jezdec
- Příspěvky: 264
- Registrován: 28.08.2011 18:58
- Bydliště: UL
Re: Tah motoru 1.9 TD ..
jojo, mám ten samý problém, proto jsem si pořídil intercooler. ještě musím někde sehnat trochu času a namontovat ho
B4, 1,9TD, 55kW, AAZ, r.v.96, koupeno 8/11, "mechanický chip" - 80kW, kola alu 15´´ Titan, kryt z Octavky 1,9TDi, lemy z G3, http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=127&t=208222" onclick="window.open(this.href);return false;
- Bastard
- Moderátor
- Příspěvky: 9884
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Tah motoru 1.9 TD ..
To ti ale problém vůbec nevyřeší podle mě... Kdyby to bylo chybějícím intercoolerem, nepadl by tlak tak moc...amg124 píše:jojo, mám ten samý problém, proto jsem si pořídil intercooler.
- KarlosCZ
- Jezdec
- Příspěvky: 321
- Registrován: 16.11.2008 00:37
- Bydliště: VW GTI World
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tah motoru 1.9 TD ..
Turbo přeci musí tlačit stejně i kdyby měl nasávající vzduch 90C° Je fakt že IC bych to zlepšil, ale problém bude asi jinde ....
Snail Performance
http://www.facebook.com/snailperformancecz
Ibiza Cupra - KAT, EGR, SAI, N249, N112 a VAC - Off
VW Passat TD B4 Variant
http://www.facebook.com/snailperformancecz
Ibiza Cupra - KAT, EGR, SAI, N249, N112 a VAC - Off
VW Passat TD B4 Variant
- amg124
- Jezdec
- Příspěvky: 264
- Registrován: 28.08.2011 18:58
- Bydliště: UL
Re: Tah motoru 1.9 TD ..
Nevím jestli jsem na to přišel, jak jsem už psal měl jsem ten samý problém, ale už nemám. Dělal jsem několik úprav na motoru. A při těch úpravách jsem zjistil, že mám prasklou membránu na přidavači nafty. Po její opravě problém zmizel. Na mém autě.
Jelikož tam tlačí turbo a protože je možné, že po ohřátí se prasklina zvětší, resp. membrána je "vláčnější" ztrácel se ten tlak tam.
Zkus se teda podívat na tu membránu. Třeba to u tebe bude něco jiného, ale snažím se poradit a podělit o své zkušenosti.
Jelikož tam tlačí turbo a protože je možné, že po ohřátí se prasklina zvětší, resp. membrána je "vláčnější" ztrácel se ten tlak tam.
Zkus se teda podívat na tu membránu. Třeba to u tebe bude něco jiného, ale snažím se poradit a podělit o své zkušenosti.
B4, 1,9TD, 55kW, AAZ, r.v.96, koupeno 8/11, "mechanický chip" - 80kW, kola alu 15´´ Titan, kryt z Octavky 1,9TDi, lemy z G3, http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=127&t=208222" onclick="window.open(this.href);return false;