Problém s padáním do nouzáku
-
- Nový člen
- Příspěvky: 27
- Registrován: 11.06.2010 18:52
Problém s padáním do nouzáku
Zdrávím a zároveň žádám o radu,
mám Passata B4 1,9 TDi 66 kW a při vyšších otáčkách cca 2000-3000 ot/min (pokaždé je to při jiných otáčkách) se stává že auto spadne do nouzového režimu, ale hned po chvíli zase normálně jede. Po pŕipojení na diagnostiku to píše :
Tlak v sacím potrubí (00575)
17-10- Regulační diference - sporadická
Mám tam nový (repasovaný) turbo, novou váhu vzduchu, podtlakový ventil pro ovládání turba.
Myslím si, že by to mohl být ještě tlakovej snímač na sání vzduchu (který jsem ješte zatím nehledal) jestli by třeba nestačilo jen ho vyčistit. Nemáte s tím někdo néjakou bližží zkušenost? Nechce se mi totiž vyhodit zbytečné hodné peněz za čidlo aby to pak tím nebylo.
Předem díky za rady .
mám Passata B4 1,9 TDi 66 kW a při vyšších otáčkách cca 2000-3000 ot/min (pokaždé je to při jiných otáčkách) se stává že auto spadne do nouzového režimu, ale hned po chvíli zase normálně jede. Po pŕipojení na diagnostiku to píše :
Tlak v sacím potrubí (00575)
17-10- Regulační diference - sporadická
Mám tam nový (repasovaný) turbo, novou váhu vzduchu, podtlakový ventil pro ovládání turba.
Myslím si, že by to mohl být ještě tlakovej snímač na sání vzduchu (který jsem ješte zatím nehledal) jestli by třeba nestačilo jen ho vyčistit. Nemáte s tím někdo néjakou bližží zkušenost? Nechce se mi totiž vyhodit zbytečné hodné peněz za čidlo aby to pak tím nebylo.
Předem díky za rady .
- Bastard
- Moderátor
- Příspěvky: 9884
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Problém s padáním do nouzáku
Snímač je v řídicí jednotce, takže za žádné čidlo zbytečné peníze nevyhodíš... Když už, tak za celou jednotku
Zkontroluj tlakové hadičky k té jednotce. A nebylo by od věci nalogovat graf vagem, aby se vidělo, co je špatně... Jak to nalogovat tu určitě najdeš, je to tu tisíckrát.
Zkontroluj tlakové hadičky k té jednotce. A nebylo by od věci nalogovat graf vagem, aby se vidělo, co je špatně... Jak to nalogovat tu určitě najdeš, je to tu tisíckrát.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 27
- Registrován: 11.06.2010 18:52
Re: Problém s padáním do nouzáku
Tak jsem se koncené dostal k logování problému soubor pŕidávám do pŕílohy. Jestli z toho bude někdo moudřejší? Když se jede do kopce tak vše normálně funguje až najednou poklesnou otáčky a auto ztratí výkon je to vidět na tom grafu skoro na konci. Předem díky za rady co s tim
- Bastard
- Moderátor
- Příspěvky: 9884
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Problém s padáním do nouzáku
Neměří ti tlak turba... Buď máš v háji jednotku, nebo ucpanou hadičku a nebo úplně nejpravděpodobněji vypadenou hadičku k jednotce... Projdi si to ještě jednou, jestli není vypadená, nebo přiškrcená.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 27
- Registrován: 11.06.2010 18:52
Re: Problém s padáním do nouzáku
možná se budu ptát blbé ale není tlak turba hodnota která se mění asi od 940 do 1800 barů?
- Bastard
- Moderátor
- Příspěvky: 9884
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Problém s padáním do nouzáku
Ptáš se blbě... To co se mění je požadovanej tlak... Skutečnej tlak = Actual MAP a ten je v tvém případě shodný s atmosférickým, což je špatně.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 27
- Registrován: 11.06.2010 18:52
Re: Problém s padáním do nouzáku
aha aha zítra na to mrknu zatím díky za rady
-
- Nový člen
- Příspěvky: 27
- Registrován: 11.06.2010 18:52
Re: Problém s padáním do nouzáku
tak jsem prošel hadicku co vede do řidici jednotky měl jsem jí venku je v pořádku bez problému jí profouknu... A zastrčena normálně v jednotce taky byla není možné že hadice je zastrčena jinde než Ma být? ... Takže jiný řešeni než výměna řídicí jednotky není? A kdybych jednotku vyměnil tak problém s řadami padánim do nouzáku by zmizel? Ještě bych se chtěl zeptat jak je možné že jednotka ukazuje nějaký tlak a turba? Předem díky
- Bastard
- Moderátor
- Příspěvky: 9884
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Problém s padáním do nouzáku
Jak je možné, že jednotka ukazuje tlak turba? Protože má v sobě tlakoměr, ne asi Je možný, že je prostě v háji jednotka, resp. to čidlo, to se stává... Jestli máš možnost sehnat na půjčení nějakou jednotku, určitě bych to nejdřív zkusil, před nějakým měněním....
-
- Nový člen
- Příspěvky: 27
- Registrován: 11.06.2010 18:52
Re: Problém s padáním do nouzáku
já chápu že ma uvnitř tlakoměr ale jestli je možný že to ukazuje nějaký tlak? Ještě se ještě zeptat co prodávají za čidlo třeba v auto kelly?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 27
- Registrován: 11.06.2010 18:52
Re: Problém s padáním do nouzáku
Tak mi to dneska nedalo a šel jsem ještě jednou prolézt ty hadičky. Vyndal jsem úplně ven hadičku z řídící jednotky, profoukl jsem ji kompresorem a když jem ji vracel zpátky tak mi teprve došlo že není zapojená do hadice, kde je ochlazený stlačený vzduch z turba , ale že je zapojena do trubice u sání vzduchu (za váhou vzduchu). A v hadici na "turbu" byla hadička z z regulačního ventilku tak jsem je prohodil - řídící jednotka začala normálně méřit tlak. A chyba, která skákala do paměti (musím zaklepat) se zatím neobjevila i po testovací jízdě do kopce. Takže bych chtěl poděkovat za rady, hlavné uživateli BASTARD, který mě navedl co s tím provést.
- Bastard
- Moderátor
- Příspěvky: 9884
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Problém s padáním do nouzáku
Ach jo... Taková základní věc, jakože ty hadičky jsou na správným místě, to mě v životě nenapadlo, že se to dá zvrtat No tak hlavně že se to opravilo
- kokopraise
- Řidič
- Příspěvky: 54
- Registrován: 08.12.2012 18:32
Re: Problém s padáním do nouzáku
Hoj chlapi,, přidám se sem s dotazem mám TDi 81kw AFN v B4
a občas při 3000 otáčkách přestane táhnout.
Po připojení na VAG vyskočilo :
00519 - Snimač tlaku v sacím potrubí (G71)
28-10 - zkrat na plus - sporadicky
00575 - Tlak v sacím potrubí
17-00 - regulační diference
Udělal jsem i logy, ale s dieselem začínám, tak si s tím moc nevím rady.
1. log na 3ku od 1500 do 4250
v půlce tam naskočí ty 2 předcházející chyby
http://uloz.to/x8jJVz7/3q-csv" onclick="window.open(this.href);return false;
2. log na 4ku od 1500 do 4250
http://uloz.to/x2nsvsh/4q-csv" onclick="window.open(this.href);return false;
a občas při 3000 otáčkách přestane táhnout.
Po připojení na VAG vyskočilo :
00519 - Snimač tlaku v sacím potrubí (G71)
28-10 - zkrat na plus - sporadicky
00575 - Tlak v sacím potrubí
17-00 - regulační diference
Udělal jsem i logy, ale s dieselem začínám, tak si s tím moc nevím rady.
1. log na 3ku od 1500 do 4250
v půlce tam naskočí ty 2 předcházející chyby
http://uloz.to/x8jJVz7/3q-csv" onclick="window.open(this.href);return false;
2. log na 4ku od 1500 do 4250
http://uloz.to/x2nsvsh/4q-csv" onclick="window.open(this.href);return false;
B5,5 Variant ve fullu - švihadla vzadu ( 130 PS zatím )- složeno na 19''
Španěl s ABFkem (150 PS), čili Čupra
B4 AFN ve fullu s FB 764 - 120 PS
Nabízím díly: VW G3-G4 , Passat B3- B5,5 , Polo 6N1
Španěl s ABFkem (150 PS), čili Čupra
B4 AFN ve fullu s FB 764 - 120 PS
Nabízím díly: VW G3-G4 , Passat B3- B5,5 , Polo 6N1
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Problém s padáním do nouzáku
Stejný problém jako původně popsaný, projít všechny hadičky i tu v jednotce uvnitř.
Pokud bude vše v pořádku tak je problém patrně v čidle ( v ŘJ ).
Pokud bude vše v pořádku tak je problém patrně v čidle ( v ŘJ ).