Čerpadlo. Ví někdo kde může být chyba?

Nafta a benzín - opravy, úpravy, servis,

Moderátoři: Bastard, gregi

Odpovědět
Uživatelský avatar
amg124
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 264
Registrován: 28.08.2011 18:58
Bydliště: UL

Čerpadlo. Ví někdo kde může být chyba?

Příspěvek od amg124 »

Poradí prosím někdo?

Když přidám trochu nafty šroubem č. 1 a číslem 2 zajistím pozici, tak se mi zvýší volnoběh. Ten potom nastavím štělovákem na hodnotu cca 950ot. Auto jede o něco svižněji, ale po vyřazení hodně dlouho padají otáčky a zůstanou vyset na 1500ot. Když to "přibrzdím" přes kvalt, tak se pak drží na 950ot. až do dalšího sešlápnutí plynu. Co s tím? Je to čerpadlo v řiti nebo to jde nějak někde jednoduše nastavit.

Naftu přidávám, protože auto je lenoch, když naftu uberu, tak jde sice volnoběh tak jak má, ale je to opravdu hodně líné.

Spotřeba je cca 7,5l/100km, což se mi zdá taky dost a to to nijak nehoním.

A pak mám ještě jeden. asi dost "hloupej" dotaz, ale přece. Mám k dispozici čerpadlo z VW Golf 1,6D. Na venek vypadá úplně stejně. Pokud je to moje v řiti, můžu ho použít?


Díky za rady a pomoc
Přílohy
cerpadlo (2).jpg
B4, 1,9TD, 55kW, AAZ, r.v.96, koupeno 8/11, "mechanický chip" - 80kW, kola alu 15´´ Titan, kryt z Octavky 1,9TDi, lemy z G3, http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=127&t=208222" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Passta
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3096
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Tišnov, Deblín
Kontaktovat uživatele:

Re: Čerpadlo. Ví někdo kde může být chyba?

Příspěvek od Passta »

Nemáš moc napnuté lanko plynu, že se to pak nevrátí nadoraz??? Na obrázku se mi zdá dost vysunuté
díly B3 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=160058" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
amg124
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 264
Registrován: 28.08.2011 18:58
Bydliště: UL

Re: Čerpadlo. Ví někdo kde může být chyba?

Příspěvek od amg124 »

Nee, je volné. Ubral jsem naftu a otáčky chodí jak mají, ale už je to zas lenochod.
B4, 1,9TD, 55kW, AAZ, r.v.96, koupeno 8/11, "mechanický chip" - 80kW, kola alu 15´´ Titan, kryt z Octavky 1,9TDi, lemy z G3, http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=127&t=208222" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
amg124
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 264
Registrován: 28.08.2011 18:58
Bydliště: UL

Re: Čerpadlo. Ví někdo kde může být chyba?

Příspěvek od amg124 »

Máš prasklou membránu na přidavači nafty, ty jelito jedno :laugh: :laugh: :laugh:
B4, 1,9TD, 55kW, AAZ, r.v.96, koupeno 8/11, "mechanický chip" - 80kW, kola alu 15´´ Titan, kryt z Octavky 1,9TDi, lemy z G3, http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=127&t=208222" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
amg124
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 264
Registrován: 28.08.2011 18:58
Bydliště: UL

Re: Čerpadlo. Ví někdo kde může být chyba?

Příspěvek od amg124 »

Tak jsem zjistil že u nás v UL je ta membrána nesehnatelná. A protože ta prasklina na membráně nebyla nijak velká rozhodl jsem se pro opravu "na prásáka". Z gumové rukavice jsem vystřihl stejně velké kolečko a vložil ho pod tu membránu. A ehjle hned to bylo znát. No a pak jsem se dal do ladění dalších věcí. Ale ať to nepíšu dvakrát, tak to dát do svého topicu (str.7)
B4, 1,9TD, 55kW, AAZ, r.v.96, koupeno 8/11, "mechanický chip" - 80kW, kola alu 15´´ Titan, kryt z Octavky 1,9TDi, lemy z G3, http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=127&t=208222" onclick="window.open(this.href);return false;

Odpovědět

Zpět na „Motory“