Poradí prosím někdo?
Když přidám trochu nafty šroubem č. 1 a číslem 2 zajistím pozici, tak se mi zvýší volnoběh. Ten potom nastavím štělovákem na hodnotu cca 950ot. Auto jede o něco svižněji, ale po vyřazení hodně dlouho padají otáčky a zůstanou vyset na 1500ot. Když to "přibrzdím" přes kvalt, tak se pak drží na 950ot. až do dalšího sešlápnutí plynu. Co s tím? Je to čerpadlo v řiti nebo to jde nějak někde jednoduše nastavit.
Naftu přidávám, protože auto je lenoch, když naftu uberu, tak jde sice volnoběh tak jak má, ale je to opravdu hodně líné.
Spotřeba je cca 7,5l/100km, což se mi zdá taky dost a to to nijak nehoním.
A pak mám ještě jeden. asi dost "hloupej" dotaz, ale přece. Mám k dispozici čerpadlo z VW Golf 1,6D. Na venek vypadá úplně stejně. Pokud je to moje v řiti, můžu ho použít?
Díky za rady a pomoc
Čerpadlo. Ví někdo kde může být chyba?
- amg124
- Jezdec
- Příspěvky: 264
- Registrován: 28.08.2011 18:58
- Bydliště: UL
Čerpadlo. Ví někdo kde může být chyba?
B4, 1,9TD, 55kW, AAZ, r.v.96, koupeno 8/11, "mechanický chip" - 80kW, kola alu 15´´ Titan, kryt z Octavky 1,9TDi, lemy z G3, http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=127&t=208222" onclick="window.open(this.href);return false;
- Passta
- VWexpert
- Příspěvky: 3096
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Tišnov, Deblín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čerpadlo. Ví někdo kde může být chyba?
Nemáš moc napnuté lanko plynu, že se to pak nevrátí nadoraz??? Na obrázku se mi zdá dost vysunuté
díly B3 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=160058" onclick="window.open(this.href);return false;
- amg124
- Jezdec
- Příspěvky: 264
- Registrován: 28.08.2011 18:58
- Bydliště: UL
Re: Čerpadlo. Ví někdo kde může být chyba?
Nee, je volné. Ubral jsem naftu a otáčky chodí jak mají, ale už je to zas lenochod.
B4, 1,9TD, 55kW, AAZ, r.v.96, koupeno 8/11, "mechanický chip" - 80kW, kola alu 15´´ Titan, kryt z Octavky 1,9TDi, lemy z G3, http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=127&t=208222" onclick="window.open(this.href);return false;
- amg124
- Jezdec
- Příspěvky: 264
- Registrován: 28.08.2011 18:58
- Bydliště: UL
Re: Čerpadlo. Ví někdo kde může být chyba?
Máš prasklou membránu na přidavači nafty, ty jelito jedno
B4, 1,9TD, 55kW, AAZ, r.v.96, koupeno 8/11, "mechanický chip" - 80kW, kola alu 15´´ Titan, kryt z Octavky 1,9TDi, lemy z G3, http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=127&t=208222" onclick="window.open(this.href);return false;
- amg124
- Jezdec
- Příspěvky: 264
- Registrován: 28.08.2011 18:58
- Bydliště: UL
Re: Čerpadlo. Ví někdo kde může být chyba?
Tak jsem zjistil že u nás v UL je ta membrána nesehnatelná. A protože ta prasklina na membráně nebyla nijak velká rozhodl jsem se pro opravu "na prásáka". Z gumové rukavice jsem vystřihl stejně velké kolečko a vložil ho pod tu membránu. A ehjle hned to bylo znát. No a pak jsem se dal do ladění dalších věcí. Ale ať to nepíšu dvakrát, tak to dát do svého topicu (str.7)
B4, 1,9TD, 55kW, AAZ, r.v.96, koupeno 8/11, "mechanický chip" - 80kW, kola alu 15´´ Titan, kryt z Octavky 1,9TDi, lemy z G3, http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=127&t=208222" onclick="window.open(this.href);return false;