B3 na LPG
-
- Nový člen
- Příspěvky: 30
- Registrován: 10.08.2009 20:28
- Bydliště: Brno/VY
Re: B3 na LPG
ja mám LPG nadrž v rezervě 42l takže netankuješ max 35
- cervik
- Jezdec
- Příspěvky: 311
- Registrován: 06.06.2009 21:53
- Bydliště: Veselíčko
Re: B3 na LPG
Proč jen 35L Já mám v rezervě nádrž 33L,tankuju jak lpg dojde a 33L tam normálně dámgiorgio.22 píše:ja mám LPG nadrž v rezervě 42l takže netankuješ max 35
- Bastard
- Moderátor
- Příspěvky: 9884
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: B3 na LPG
Tomu se říká zákon zachování hmoty asi
- Passta
- VWexpert
- Příspěvky: 3096
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Tišnov, Deblín
- Kontaktovat uživatele:
Re: B3 na LPG
LPG nádrže se správně plní jen na 80% objemu, z bezpečnostních důvodů. Pojistka je na plováku, ale stává se, že časem přestane fungovat a pak jde plnit nádrž do maxima.
díly B3 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=160058" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nový člen
- Příspěvky: 32
- Registrován: 21.08.2012 07:11
- Bydliště: Novy Jicin
Re: B3 na LPG
a jak vam to auto jede ve srovnani s benzinem? vim ze vykon je o neco nizsi, cca 5 procent ale co kopce, zrychleni, vetsi naklad atd.. je to tak velky rozdil? pocitam se spotrebou kolem 9 litru. a jeste by me zajimalo kolik jste za to dali?
Kubas Halusak
- cervik
- Jezdec
- Příspěvky: 311
- Registrován: 06.06.2009 21:53
- Bydliště: Veselíčko
Re: B3 na LPG
Nespozoroval jsem rozdíl ve výkonu jestli jedu na lpg nebo benzín
-
- Nový člen
- Příspěvky: 30
- Registrován: 10.08.2009 20:28
- Bydliště: Brno/VY
Re: B3 na LPG
Zdarvim!
Po 70 tis. km jsem nespozoroval rozdíl mezi LPG a benzínem, 5% nemužeš poznat.
Já za to dal 25 ted mají akci: http://www.lpgservis.cz/systemy-lpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Jezdím dlouhé i krátké trasy a průměr léto 8-9 a zima 9-10 a nějakem benzín musíš počítat v zimě víc protoze trvá trošku dýl než se ti zahřeje auto na 40 stupňů, pak až se přepne motor na LPG.Třeba kdo jezdí krátké trasy tak se mu LPG moc nevyplatí.
Problém s LPG jsem neměl ,jen nějaké problémy se vstřikem a regulátorem tlaku paliva.
Nechal jsem si upravit jen když se mi motor přepne na LPG, tak se mi vypne čerpadlo.
Po 70 tis. km jsem nespozoroval rozdíl mezi LPG a benzínem, 5% nemužeš poznat.
Já za to dal 25 ted mají akci: http://www.lpgservis.cz/systemy-lpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Jezdím dlouhé i krátké trasy a průměr léto 8-9 a zima 9-10 a nějakem benzín musíš počítat v zimě víc protoze trvá trošku dýl než se ti zahřeje auto na 40 stupňů, pak až se přepne motor na LPG.Třeba kdo jezdí krátké trasy tak se mu LPG moc nevyplatí.
Problém s LPG jsem neměl ,jen nějaké problémy se vstřikem a regulátorem tlaku paliva.
Nechal jsem si upravit jen když se mi motor přepne na LPG, tak se mi vypne čerpadlo.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 30
- Registrován: 10.08.2009 20:28
- Bydliště: Brno/VY
Re: B3 na LPG
http://www.lpgservis.cz/reference/prest ... assat-18i/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Jezdec
- Příspěvky: 342
- Registrován: 10.11.2008 13:43
Re: B3 na LPG
Jakej v tom máš motor,jestli s jednobodem tak se to dá pořídit docela levně.
Mě to stálo před 2 roky celé 12 500Kč.Mám motor 1,8l 66kW ,ale mám golfa.To by nemělo být jiné.Přepne se mi to po dosáhnutí 1 600 otáček.
Je to bez jakékoliv elektroniky a funguje v pohodě,obyčejnej podtlak.
Mě to stálo před 2 roky celé 12 500Kč.Mám motor 1,8l 66kW ,ale mám golfa.To by nemělo být jiné.Přepne se mi to po dosáhnutí 1 600 otáček.
Je to bez jakékoliv elektroniky a funguje v pohodě,obyčejnej podtlak.
ex.Fiat Punto 1,2 LPG HL Propan nákupní taška
ex.Škoda Fabia combi 1,2HTP LPG BRC P&D
ex. VW Caddy 1,4 2008 LPG
Škoda Roomster 2015,1,4 16 V Ambiente LPG BRC
CITROEN BERLINGO XTR 1,5 96 kW 8 AT
ex.Škoda Fabia combi 1,2HTP LPG BRC P&D
ex. VW Caddy 1,4 2008 LPG
Škoda Roomster 2015,1,4 16 V Ambiente LPG BRC
CITROEN BERLINGO XTR 1,5 96 kW 8 AT
-
- Nový člen
- Příspěvky: 30
- Registrován: 10.08.2009 20:28
- Bydliště: Brno/VY
Re: B3 na LPG
mám to napsaný pod tou adresou 1.8 /79kW vícebod a stálo to 25tisíc , ale už se mi to 3x vrátilo
70 000 km benzín průměr roční 8,5 x 35 = 208 000,-
LPG průměr roční 9,5 X 17,5 = 116 000,- + nějaký benzín (6000 tis.)
úspora za 2,5 roku je 90 tisíc což si myslím že není špatné -25 tis samozřejmně
LPG se vyplatí jen když člověk jezdí
70 000 km benzín průměr roční 8,5 x 35 = 208 000,-
LPG průměr roční 9,5 X 17,5 = 116 000,- + nějaký benzín (6000 tis.)
úspora za 2,5 roku je 90 tisíc což si myslím že není špatné -25 tis samozřejmně
LPG se vyplatí jen když člověk jezdí
-
- Nový člen
- Příspěvky: 30
- Registrován: 10.08.2009 20:28
- Bydliště: Brno/VY
Re: B3 na LPG
dnes se mi při plnění stala taková příhoda normálně natankuju tak kolem 30l LPG max 34 víc jsem tam vživotě nedostal,ale dnes 41l
zamrzl mi pojistny ventil a nebo se zasekl? a když jsem vlezl do auta kontrolka LPG na nule?nevěděl jsem co si mám myslet a pak mi to došlo
Nevíte někdo jestli se na tom ventilu ten šroubek šteluje to max naplnění?potřeboval bych tam dostat víc.
mám nadrž na 42 a 33l mi je málo.
zamrzl mi pojistny ventil a nebo se zasekl? a když jsem vlezl do auta kontrolka LPG na nule?nevěděl jsem co si mám myslet a pak mi to došlo
Nevíte někdo jestli se na tom ventilu ten šroubek šteluje to max naplnění?potřeboval bych tam dostat víc.
mám nadrž na 42 a 33l mi je málo.
- Passta
- VWexpert
- Příspěvky: 3096
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Tišnov, Deblín
- Kontaktovat uživatele:
Re: B3 na LPG
To vypadá na seknutej plovák na multiventilu. šroubkem se to nešteluje, to je daný od výroby plovákem, dovoluje z bezpečnostních důvodů plnit nádrž jen na 80% objemu
díly B3 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=160058" onclick="window.open(this.href);return false;