Přehřívání ABS 1,8/66kW

Nafta a benzín - opravy, úpravy, servis,

Moderátoři: Bastard, gregi

snapkarene
Řidič
Řidič
Příspěvky: 82
Registrován: 29.10.2009 19:55
Bydliště: Karvwiná

Přehřívání ABS 1,8/66kW

Příspěvek od snapkarene »

Zdravím všechny,potřeboval bych poradit :blush: : já vím,že se to tady občas řeší,ale bez žádného východiska(pročítal jsem podobná témata,ale už mě nic kloudného nenapadá).
Na pašíku B4 ABS 1,8/66kW - vyměněn chladič http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=201&t=243664,vrchní i spodní hadice chladiče,teplotní čidlo,teplotní spínač na chladiči,komplet sahara,vodní pumpa,ale stále tentýž problém --- teplota se asi po 3-5km zvedna na cca 90 stupňů,pak otevře termostat,teplota mírně klesna na chvilku a potom opět stoupá až zhruba ke 100 stupňům a drží se tam.Ventilátory na sahaře jedou skoro nonstop.Ještě se tady psalo o tvrdých hadicích - hadice jsou při zahřátí tvrdé,ale promáčknout jdou,ne moc,ale jdou.Vrchní hadice ke chladiči je tak horká,že na ní neudržím ruku a na spodní je teplota o poznání nižší.
Poradíte někdo? :cry:
Přílohy
nový chladič.jpg
nová sahara.jpg
těleso vodní pumpy s termostatem.jpg
původní vodní pumpa.jpg
nová vodní pumpa.jpg

Uživatelský avatar
Bastard
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9884
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Přehřívání ABS 1,8/66kW

Příspěvek od Bastard »

A nemáš třeba fouknutý těsnění pod hlavou? Jestliže je termostat v pořádku, což asi je, tak už moc možností není...

snapkarene
Řidič
Řidič
Příspěvky: 82
Registrován: 29.10.2009 19:55
Bydliště: Karvwiná

Re: Přehřívání ABS 1,8/66kW

Příspěvek od snapkarene »

No kdyby bylo těsnění pod hlavou v háji,tak bych to měl poznat i jinak,ne?Olej se neztrácí ani voda se neztrácí.No fakt nevím co s tím.

Uživatelský avatar
amg124
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 264
Registrován: 28.08.2011 18:58
Bydliště: UL

Re: Přehřívání ABS 1,8/66kW

Příspěvek od amg124 »

Jestli tam je jen mikroprasklina, tak to ani moc nepoznáš v oleji a voda by se mohla ztrácet jen velmi málo.
Mne spíš napadá - jak jsi měřil tu teplotu? Bereš to podle budíku? Motor je jinak OK? Mne budík pro změnu kecá cca o 20 dolu. Takže jestli nemáš jiné problémy tak bych to viděl na prolhanou ručičku
B4, 1,9TD, 55kW, AAZ, r.v.96, koupeno 8/11, "mechanický chip" - 80kW, kola alu 15´´ Titan, kryt z Octavky 1,9TDi, lemy z G3, http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=127&t=208222" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Dj.Majk
Řidič
Řidič
Příspěvky: 136
Registrován: 26.02.2012 13:04
Bydliště: Humenné
Kontaktovat uživatele:

Re: Přehřívání ABS 1,8/66kW

Příspěvek od Dj.Majk »

Nazdar mne to podobne robi ze drzi kolo 100ky ale vetrak mi zopne pobezi 30sec a vypne a potom zas zapne po 2min ...Beham tak uz 8mesiac..budiky som skusal tak to je ako loteria kazdy ukazoval bud viac alebo nesiel :D
VW Passat Variant (B3) 1.8 Arriva (66 kW/90 HP)
VW Passat Variant (B4) 1.9TD (55 kW/75 HP)

snapkarene
Řidič
Řidič
Příspěvky: 82
Registrován: 29.10.2009 19:55
Bydliště: Karvwiná

Re: Přehřívání ABS 1,8/66kW

Příspěvek od snapkarene »

No teplotu jsem ještě zatím ničím externím neměřil.Už jsem uvažoval o přídavném teploměru - http://interier.k-tuning.cz/2205/pridav ... -52mm.html(pro klid duše).Ale jinak s motorem žádné problémy nemám,dnes jsem odtahoval 1000kg karavan a naprosto bez problémů(teda až na tu teplotu)///před tím jsem měl passata B5 1,6/74kW a při tahání tohoto karavanu byl o poznání lenivější než tento 1,8/66kW///.Hned když jsem dorazil,tak jsem otevřel kapotu - vrchní hadice horká a spodní o něco míň,ale ventilátor sepnutý nebyl,takže to nebylo na spínací teplotu cca 95stupňů a teploměr ukazoval cca 100 stupňů,tak bajočko to sedí.

Uživatelský avatar
amg124
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 264
Registrován: 28.08.2011 18:58
Bydliště: UL

Re: Přehřívání ABS 1,8/66kW

Příspěvek od amg124 »

Já bych to neřešil, podle mne ti jen ručička kecá, hadice vždycky budou horký tak jak píšeš. S tunovým karavanem bys to musel uvařit kdyby něco, tobě se zastaví ručka na 100ce a drží, takže jen lže. Ručička, je rodu ženského, takže je to normální :laugh: :laugh: :laugh:
Zkus to změřit externě a uvidíš.
B4, 1,9TD, 55kW, AAZ, r.v.96, koupeno 8/11, "mechanický chip" - 80kW, kola alu 15´´ Titan, kryt z Octavky 1,9TDi, lemy z G3, http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=127&t=208222" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Bastard
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9884
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Přehřívání ABS 1,8/66kW

Příspěvek od Bastard »

Nicméně pokud ti ručička ukazuje 100 a k tomu ti fučí ventilátor, tak tam ta teplota opravdu je, protože to už řeší spínač a ten je rodu mužského :mrgreen:

Uživatelský avatar
amg124
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 264
Registrován: 28.08.2011 18:58
Bydliště: UL

Re: Přehřívání ABS 1,8/66kW

Příspěvek od amg124 »

Bastard píše:Nicméně pokud ti ručička ukazuje 100 a k tomu ti fučí ventilátor, tak tam ta teplota opravdu je, protože to už řeší spínač a ten je rodu mužského :mrgreen:

Ale on píše, že ventilátor nebyl spuštěný
B4, 1,9TD, 55kW, AAZ, r.v.96, koupeno 8/11, "mechanický chip" - 80kW, kola alu 15´´ Titan, kryt z Octavky 1,9TDi, lemy z G3, http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=127&t=208222" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Bastard
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9884
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Přehřívání ABS 1,8/66kW

Příspěvek od Bastard »

Podívej se do prvního příspěvku... Ventilátory na sahaře jedou skoro nonstop.

Uživatelský avatar
amg124
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 264
Registrován: 28.08.2011 18:58
Bydliště: UL

Re: Přehřívání ABS 1,8/66kW

Příspěvek od amg124 »

Bastard píše:Podívej se do prvního příspěvku... Ventilátory na sahaře jedou skoro nonstop.
No jo, ale tady ...
snapkarene píše:No teplotu jsem ještě zatím ničím externím neměřil.Už jsem uvažoval o přídavném teploměru - http://interier.k-tuning.cz/2205/pridav ... -52mm.html(pro klid duše).Ale jinak s motorem žádné problémy nemám,dnes jsem odtahoval 1000kg karavan a naprosto bez problémů(teda až na tu teplotu)///před tím jsem měl passata B5 1,6/74kW a při tahání tohoto karavanu byl o poznání lenivější než tento 1,8/66kW///.Hned když jsem dorazil,tak jsem otevřel kapotu - vrchní hadice horká a spodní o něco míň,ale ventilátor sepnutý nebyl,takže to nebylo na spínací teplotu cca 95stupňů a teploměr ukazoval cca 100 stupňů,tak bajočko to sedí.
.... píše něco jiného
B4, 1,9TD, 55kW, AAZ, r.v.96, koupeno 8/11, "mechanický chip" - 80kW, kola alu 15´´ Titan, kryt z Octavky 1,9TDi, lemy z G3, http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=127&t=208222" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Bastard
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9884
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Přehřívání ABS 1,8/66kW

Příspěvek od Bastard »

No nekecej...
Obrázek

Uživatelský avatar
amg124
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 264
Registrován: 28.08.2011 18:58
Bydliště: UL

Re: Přehřívání ABS 1,8/66kW

Příspěvek od amg124 »

:laugh:
B4, 1,9TD, 55kW, AAZ, r.v.96, koupeno 8/11, "mechanický chip" - 80kW, kola alu 15´´ Titan, kryt z Octavky 1,9TDi, lemy z G3, http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=127&t=208222" onclick="window.open(this.href);return false;

snapkarene
Řidič
Řidič
Příspěvky: 82
Registrován: 29.10.2009 19:55
Bydliště: Karvwiná

Re: Přehřívání ABS 1,8/66kW

Příspěvek od snapkarene »

Jo,ten ventilátor nejel zrovna v tu chvíli,kdy jsem dojel s tím karavanem.Jinak během jízdy jede téměř pořád nebo s malýma přestávkama a po odstavení se občas ještě rozjede.To,že jede ventilátor mám potvrzené pomocí LED diody,která se rozsvítí po sepnutí ventilátoru.

Uživatelský avatar
amg124
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 264
Registrován: 28.08.2011 18:58
Bydliště: UL

Re: Přehřívání ABS 1,8/66kW

Příspěvek od amg124 »

Tak potom už doopravdy jen hlava, reps. těsnění. Zkus hadičku přepadu odpojit od expanzí nádržky a dej ji do flašky s vodou. Pokud půjdou do vody bublinky tak je to hlava. Pokud se nic dít nebude, tak je problém jinde, ale to teda nevím kde, když už jsi vše měnil.
B4, 1,9TD, 55kW, AAZ, r.v.96, koupeno 8/11, "mechanický chip" - 80kW, kola alu 15´´ Titan, kryt z Octavky 1,9TDi, lemy z G3, http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=127&t=208222" onclick="window.open(this.href);return false;

Odpovědět

Zpět na „Motory“