Přehřívání ABS 1,8/66kW
-
- Řidič
- Příspěvky: 82
- Registrován: 29.10.2009 19:55
- Bydliště: Karvwiná
Přehřívání ABS 1,8/66kW
Zdravím všechny,potřeboval bych poradit : já vím,že se to tady občas řeší,ale bez žádného východiska(pročítal jsem podobná témata,ale už mě nic kloudného nenapadá).
Na pašíku B4 ABS 1,8/66kW - vyměněn chladič http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=201&t=243664,vrchní i spodní hadice chladiče,teplotní čidlo,teplotní spínač na chladiči,komplet sahara,vodní pumpa,ale stále tentýž problém --- teplota se asi po 3-5km zvedna na cca 90 stupňů,pak otevře termostat,teplota mírně klesna na chvilku a potom opět stoupá až zhruba ke 100 stupňům a drží se tam.Ventilátory na sahaře jedou skoro nonstop.Ještě se tady psalo o tvrdých hadicích - hadice jsou při zahřátí tvrdé,ale promáčknout jdou,ne moc,ale jdou.Vrchní hadice ke chladiči je tak horká,že na ní neudržím ruku a na spodní je teplota o poznání nižší.
Poradíte někdo?
Na pašíku B4 ABS 1,8/66kW - vyměněn chladič http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=201&t=243664,vrchní i spodní hadice chladiče,teplotní čidlo,teplotní spínač na chladiči,komplet sahara,vodní pumpa,ale stále tentýž problém --- teplota se asi po 3-5km zvedna na cca 90 stupňů,pak otevře termostat,teplota mírně klesna na chvilku a potom opět stoupá až zhruba ke 100 stupňům a drží se tam.Ventilátory na sahaře jedou skoro nonstop.Ještě se tady psalo o tvrdých hadicích - hadice jsou při zahřátí tvrdé,ale promáčknout jdou,ne moc,ale jdou.Vrchní hadice ke chladiči je tak horká,že na ní neudržím ruku a na spodní je teplota o poznání nižší.
Poradíte někdo?
- Bastard
- Moderátor
- Příspěvky: 9884
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Přehřívání ABS 1,8/66kW
A nemáš třeba fouknutý těsnění pod hlavou? Jestliže je termostat v pořádku, což asi je, tak už moc možností není...
-
- Řidič
- Příspěvky: 82
- Registrován: 29.10.2009 19:55
- Bydliště: Karvwiná
Re: Přehřívání ABS 1,8/66kW
No kdyby bylo těsnění pod hlavou v háji,tak bych to měl poznat i jinak,ne?Olej se neztrácí ani voda se neztrácí.No fakt nevím co s tím.
- amg124
- Jezdec
- Příspěvky: 264
- Registrován: 28.08.2011 18:58
- Bydliště: UL
Re: Přehřívání ABS 1,8/66kW
Jestli tam je jen mikroprasklina, tak to ani moc nepoznáš v oleji a voda by se mohla ztrácet jen velmi málo.
Mne spíš napadá - jak jsi měřil tu teplotu? Bereš to podle budíku? Motor je jinak OK? Mne budík pro změnu kecá cca o 20 dolu. Takže jestli nemáš jiné problémy tak bych to viděl na prolhanou ručičku
Mne spíš napadá - jak jsi měřil tu teplotu? Bereš to podle budíku? Motor je jinak OK? Mne budík pro změnu kecá cca o 20 dolu. Takže jestli nemáš jiné problémy tak bych to viděl na prolhanou ručičku
B4, 1,9TD, 55kW, AAZ, r.v.96, koupeno 8/11, "mechanický chip" - 80kW, kola alu 15´´ Titan, kryt z Octavky 1,9TDi, lemy z G3, http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=127&t=208222" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dj.Majk
- Řidič
- Příspěvky: 136
- Registrován: 26.02.2012 13:04
- Bydliště: Humenné
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přehřívání ABS 1,8/66kW
Nazdar mne to podobne robi ze drzi kolo 100ky ale vetrak mi zopne pobezi 30sec a vypne a potom zas zapne po 2min ...Beham tak uz 8mesiac..budiky som skusal tak to je ako loteria kazdy ukazoval bud viac alebo nesiel
VW Passat Variant (B3) 1.8 Arriva (66 kW/90 HP)
VW Passat Variant (B4) 1.9TD (55 kW/75 HP)
VW Passat Variant (B4) 1.9TD (55 kW/75 HP)
-
- Řidič
- Příspěvky: 82
- Registrován: 29.10.2009 19:55
- Bydliště: Karvwiná
Re: Přehřívání ABS 1,8/66kW
No teplotu jsem ještě zatím ničím externím neměřil.Už jsem uvažoval o přídavném teploměru - http://interier.k-tuning.cz/2205/pridav ... -52mm.html(pro klid duše).Ale jinak s motorem žádné problémy nemám,dnes jsem odtahoval 1000kg karavan a naprosto bez problémů(teda až na tu teplotu)///před tím jsem měl passata B5 1,6/74kW a při tahání tohoto karavanu byl o poznání lenivější než tento 1,8/66kW///.Hned když jsem dorazil,tak jsem otevřel kapotu - vrchní hadice horká a spodní o něco míň,ale ventilátor sepnutý nebyl,takže to nebylo na spínací teplotu cca 95stupňů a teploměr ukazoval cca 100 stupňů,tak bajočko to sedí.
- amg124
- Jezdec
- Příspěvky: 264
- Registrován: 28.08.2011 18:58
- Bydliště: UL
Re: Přehřívání ABS 1,8/66kW
Já bych to neřešil, podle mne ti jen ručička kecá, hadice vždycky budou horký tak jak píšeš. S tunovým karavanem bys to musel uvařit kdyby něco, tobě se zastaví ručka na 100ce a drží, takže jen lže. Ručička, je rodu ženského, takže je to normální
Zkus to změřit externě a uvidíš.
Zkus to změřit externě a uvidíš.
B4, 1,9TD, 55kW, AAZ, r.v.96, koupeno 8/11, "mechanický chip" - 80kW, kola alu 15´´ Titan, kryt z Octavky 1,9TDi, lemy z G3, http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=127&t=208222" onclick="window.open(this.href);return false;
- Bastard
- Moderátor
- Příspěvky: 9884
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Přehřívání ABS 1,8/66kW
Nicméně pokud ti ručička ukazuje 100 a k tomu ti fučí ventilátor, tak tam ta teplota opravdu je, protože to už řeší spínač a ten je rodu mužského
- amg124
- Jezdec
- Příspěvky: 264
- Registrován: 28.08.2011 18:58
- Bydliště: UL
Re: Přehřívání ABS 1,8/66kW
Bastard píše:Nicméně pokud ti ručička ukazuje 100 a k tomu ti fučí ventilátor, tak tam ta teplota opravdu je, protože to už řeší spínač a ten je rodu mužského
Ale on píše, že ventilátor nebyl spuštěný
B4, 1,9TD, 55kW, AAZ, r.v.96, koupeno 8/11, "mechanický chip" - 80kW, kola alu 15´´ Titan, kryt z Octavky 1,9TDi, lemy z G3, http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=127&t=208222" onclick="window.open(this.href);return false;
- Bastard
- Moderátor
- Příspěvky: 9884
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Přehřívání ABS 1,8/66kW
Podívej se do prvního příspěvku... Ventilátory na sahaře jedou skoro nonstop.
- amg124
- Jezdec
- Příspěvky: 264
- Registrován: 28.08.2011 18:58
- Bydliště: UL
Re: Přehřívání ABS 1,8/66kW
No jo, ale tady ...Bastard píše:Podívej se do prvního příspěvku... Ventilátory na sahaře jedou skoro nonstop.
.... píše něco jinéhosnapkarene píše:No teplotu jsem ještě zatím ničím externím neměřil.Už jsem uvažoval o přídavném teploměru - http://interier.k-tuning.cz/2205/pridav ... -52mm.html(pro klid duše).Ale jinak s motorem žádné problémy nemám,dnes jsem odtahoval 1000kg karavan a naprosto bez problémů(teda až na tu teplotu)///před tím jsem měl passata B5 1,6/74kW a při tahání tohoto karavanu byl o poznání lenivější než tento 1,8/66kW///.Hned když jsem dorazil,tak jsem otevřel kapotu - vrchní hadice horká a spodní o něco míň,ale ventilátor sepnutý nebyl,takže to nebylo na spínací teplotu cca 95stupňů a teploměr ukazoval cca 100 stupňů,tak bajočko to sedí.
B4, 1,9TD, 55kW, AAZ, r.v.96, koupeno 8/11, "mechanický chip" - 80kW, kola alu 15´´ Titan, kryt z Octavky 1,9TDi, lemy z G3, http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=127&t=208222" onclick="window.open(this.href);return false;
- Bastard
- Moderátor
- Příspěvky: 9884
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Přehřívání ABS 1,8/66kW
No nekecej...
- amg124
- Jezdec
- Příspěvky: 264
- Registrován: 28.08.2011 18:58
- Bydliště: UL
Re: Přehřívání ABS 1,8/66kW
B4, 1,9TD, 55kW, AAZ, r.v.96, koupeno 8/11, "mechanický chip" - 80kW, kola alu 15´´ Titan, kryt z Octavky 1,9TDi, lemy z G3, http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=127&t=208222" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Řidič
- Příspěvky: 82
- Registrován: 29.10.2009 19:55
- Bydliště: Karvwiná
Re: Přehřívání ABS 1,8/66kW
Jo,ten ventilátor nejel zrovna v tu chvíli,kdy jsem dojel s tím karavanem.Jinak během jízdy jede téměř pořád nebo s malýma přestávkama a po odstavení se občas ještě rozjede.To,že jede ventilátor mám potvrzené pomocí LED diody,která se rozsvítí po sepnutí ventilátoru.
- amg124
- Jezdec
- Příspěvky: 264
- Registrován: 28.08.2011 18:58
- Bydliště: UL
Re: Přehřívání ABS 1,8/66kW
Tak potom už doopravdy jen hlava, reps. těsnění. Zkus hadičku přepadu odpojit od expanzí nádržky a dej ji do flašky s vodou. Pokud půjdou do vody bublinky tak je to hlava. Pokud se nic dít nebude, tak je problém jinde, ale to teda nevím kde, když už jsi vše měnil.
B4, 1,9TD, 55kW, AAZ, r.v.96, koupeno 8/11, "mechanický chip" - 80kW, kola alu 15´´ Titan, kryt z Octavky 1,9TDi, lemy z G3, http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=127&t=208222" onclick="window.open(this.href);return false;