Ahoj.
Potřebuju pomoct s autem a už moc nevim... -
Mam problém s 1,6 74kw.
Přestal jet po načepování E85, ale mam dojem, že to je shoda náhod, ne důvod.
Startuje na ťuknutí, ale po přidání se zadusí. Na volnoběh to jde cca 3tis, za jízdy max 1500 a čím teplejší, tím méně... pak se dusí hned po dotyku plynu, volnoběh jde pořád OK... Jen po vytočení (zdušení) je cca 20sec i volnoběh rozhozený, jako když to jde na 3 válce.
Provedené "opravy":
- Palivový filtr
- Vylití nádrže a dání čístého naturalu
- Výměna čídla na klice (hlásil VAG a po výměně hlásí pořád) - ale když ho odpojim, tak to zhasne, takže předpokládám, že funguje
- Výměna čídla na zapalování (to v rozdělovači) - Staré když se odpojilo, tak žádná změna, nové to samé.
- Vzduchový filtr
- Svíčky (staré byly 3kontaktní, nové jsou 1 kontaktní, to prý být nesmí, ale vzhledem k tomu, že to nejelo už před výměnou, tak to je asi fuk)
- Změřeno čerpadlo (dává 2,9 na volnoběh, 3,3 při vyších otáčkách)
- Vag nehlásí nic mimo toho čidla na klice
- Změřeny hodnoty všech čidel a mají to co mají mít -dle opraváře. Pak mě řekl, že už fakt neví, ať si to odvezu
Co by to mohlo být aneb více mě už nenapadá.... ?
Kabely
Váha vzduchu
Více mě už nenapadá....
Nějaké návrhy ať nevyměním půlku motoru bez výsledku? :-/
1,6 74kW - Dusí se a nejede
- amg124
- Jezdec
- Příspěvky: 264
- Registrován: 28.08.2011 18:58
- Bydliště: UL
Re: 1,6 74kW - Dusí se a nejede
Když se dusí a vzduchový filtr je nový, tak bych se podíval z druhé strany - na výfuk a kat.
Váhu nebo kabely atd. by jsi měl chybu někde na VAGu, takže pak by se to dalo najít.
Já osobně si myslím, že ten E85 ti vzhledem k některým jiným vlastnostem než má Natural mohl třeba ucpat KAT, resp. bordel co tam byl to utemoval. Ale to jen jen můj dohad.
(Příběh ze života: mám kamaráda, co měl Felicii 1,3i. Koupil ji s tím, že nejde nastartovat. Udělal všechno, stálo ho to X peněz a nakonec zjistil, že předchozí majitel opravil výfuk PUR pěnou)
Váhu nebo kabely atd. by jsi měl chybu někde na VAGu, takže pak by se to dalo najít.
Já osobně si myslím, že ten E85 ti vzhledem k některým jiným vlastnostem než má Natural mohl třeba ucpat KAT, resp. bordel co tam byl to utemoval. Ale to jen jen můj dohad.
(Příběh ze života: mám kamaráda, co měl Felicii 1,3i. Koupil ji s tím, že nejde nastartovat. Udělal všechno, stálo ho to X peněz a nakonec zjistil, že předchozí majitel opravil výfuk PUR pěnou)
B4, 1,9TD, 55kW, AAZ, r.v.96, koupeno 8/11, "mechanický chip" - 80kW, kola alu 15´´ Titan, kryt z Octavky 1,9TDi, lemy z G3, http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=127&t=208222" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 23.02.2010 16:45
Re: 1,6 74kW - Dusí se a nejede
Mam to teď u machanika č.2, protože doma s tim už nemam co vymýšlet, tak uvidim co na to řekne, ale toto s výfukem, už čtu asi na třetím místě.
Přijde mě to divný, že by se ucpal během cca 400km, ale řeknu mu ať se na to zkusí podívat... odpojit a zjistit co to dělá bez něj.
Díky
Přijde mě to divný, že by se ucpal během cca 400km, ale řeknu mu ať se na to zkusí podívat... odpojit a zjistit co to dělá bez něj.
Díky
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 23.02.2010 16:45
Re: 1,6 74kW - Dusí se a nejede
Tak si měl pravdu. Byl uplně rozteklý katalyzator. Vyhodil se a lítá to jak ta mlada
- amg124
- Jezdec
- Příspěvky: 264
- Registrován: 28.08.2011 18:58
- Bydliště: UL
Re: 1,6 74kW - Dusí se a nejede
B4, 1,9TD, 55kW, AAZ, r.v.96, koupeno 8/11, "mechanický chip" - 80kW, kola alu 15´´ Titan, kryt z Octavky 1,9TDi, lemy z G3, http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=127&t=208222" onclick="window.open(this.href);return false;