2,0i Hádá se a nejde za plynem

Nafta a benzín - opravy, úpravy, servis,

Moderátoři: Bastard, gregi

Odpovědět
Větroň
Řidič
Řidič
Příspěvky: 129
Registrován: 11.08.2010 01:37
Bydliště: Bratronice, okr. Kladno
Kontaktovat uživatele:

2,0i Hádá se a nejde za plynem

Příspěvek od Větroň »

Zdravím lidi. Mám 2,0 b3 85kw. Špatně chytá a hádá se, nejde moc za plynem. Nedostane se nad 3500 otáček. Byl problém s lambdou. Upálený kabel. to se vyřešilo, ale problém zůstal. Vyměnil jsem čerpadlo, indukční cívku, kabely, rozdělovač, svíčky, zkontrolovali se rozvody a elektrika, ale problém stále setrvává. Už nevíme co s tím. Viděli to 3 mechanici a nevědí. Někdo říká čidla, někdo jednotka, někdo motor. Tlaky jsem nechal přeměřit a prý vynikající. Jednotku jsme zkusili z jiného pojízdného a nic. Už fakt nevím co s tím. Narval jsem do toho mraky peněz na přestavbě z b3 na b4 a opravdu ho nechci jen tak shodit ze skály. Ale už netuším co s tím!!
Přílohy
Passat 6.jpg
Passat 1.JPG

krutoslaw
Řidič
Řidič
Příspěvky: 83
Registrován: 21.03.2011 19:57
Bydliště: BRNO - sever

Re: 2,0i Hádá se a nejde za plynem

Příspěvek od krutoslaw »

maličkej offtopic s dovolením...

na b3 čumáku ten podnárazník to je co zač ? chtěl bych ho hrozně moc :)
Vw Passat B3 CL sedan 1.8 66kw rv1989 GT plasty RARE DIGIKLIMA vínová metla


"....nejdřív staříka poladím, pak ho na břicho posadím..."

Větroň
Řidič
Řidič
Příspěvky: 129
Registrován: 11.08.2010 01:37
Bydliště: Bratronice, okr. Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: 2,0i Hádá se a nejde za plynem

Příspěvek od Větroň »

No, dostal jsem tu za něj co pro to!! :) Původně to byl zadní nárazník z čehosi. Nejspíš B5. Ořezaný a napasovaný. Ale už ho nemám.

krutoslaw
Řidič
Řidič
Příspěvky: 83
Registrován: 21.03.2011 19:57
Bydliště: BRNO - sever

Re: 2,0i Hádá se a nejde za plynem

Příspěvek od krutoslaw »

ajoooo, tak to potom jo ja myslel že je to něco z tý doby bé trojek :blush: sem se málo díval na tu fotku asi, takovou prasárnu nechci :lol:
Vw Passat B3 CL sedan 1.8 66kw rv1989 GT plasty RARE DIGIKLIMA vínová metla


"....nejdřív staříka poladím, pak ho na břicho posadím..."

Uživatelský avatar
Passta
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3096
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Tišnov, Deblín
Kontaktovat uživatele:

Re: 2,0i Hádá se a nejde za plynem

Příspěvek od Passta »

A co takový ty základní věci: předstih ( na ten bych to viděl především), podtlaky, vedení sání mezi MAF a klapkou atd atd.
díly B3 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=160058" onclick="window.open(this.href);return false;

Větroň
Řidič
Řidič
Příspěvky: 129
Registrován: 11.08.2010 01:37
Bydliště: Bratronice, okr. Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: 2,0i Hádá se a nejde za plynem

Příspěvek od Větroň »

Ahoj Passto, předstih je jedna z věcí co se dělala, zároveň s výměnou rozdělovače, včetně indukční cívky a kabeláže. Hadičky na podtlacích jsme ještě neřešili. To nás upřimně nenapadlo. Většinou všichni jen říkají "průser v elektrice". Hadice sání je taktéž vyměněna. Jinak se musím omluvit za chybu, která tu mou vinou vznikla!!!! Pod pojmem dali dohromady jsem neměl namysli GO, ale vzkutku výměnu. Motor JE b4!!!

Uživatelský avatar
Passta
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3096
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Tišnov, Deblín
Kontaktovat uživatele:

Re: 2,0i Hádá se a nejde za plynem

Příspěvek od Passta »

No, ale to mění situaci. Pokud se budu orientovat podle fotek motoru na žirafě v tvém tématu, tak tento motor nepoužívá systém digifant ale simos. ten se dá dobře diagnostikovat Vagem. Simos má oproti digifantu ještě snímač polohy klikové hřídele. Tak prvně zkusit proměřit ten. Další věc co mě napadá, je váha vzduchu, simos funguje i s odpojenou, tak zkusit odpojit a projet.
díly B3 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=160058" onclick="window.open(this.href);return false;

Větroň
Řidič
Řidič
Příspěvky: 129
Registrován: 11.08.2010 01:37
Bydliště: Bratronice, okr. Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: 2,0i Hádá se a nejde za plynem

Příspěvek od Větroň »

pojmy digifant a simos mi upřimně nic neříkají. Zas takový odborník nejsem. Pokud pojem diagnostikovat Vagem znamená co ukáže diagnostika, tak nic, to už jsme měli několikrát. K té klice, ať postavíme rozvody jakkoli, vždycky nesedí tak o půl zubu!! Ale jsou nové. Váhu vzduchu jsme už odpojovali. Jednou jsme dokonce omylem úplně zpřeházeli kabely. Což mi připomíná, že se auto chovalo pořád stejně a diagnostika neukázala ni prd. Jen když jsme ty kabeli odpojili, ukázala odpojení, ale samotná záměna jí nijak nezmátla. Po víměně motoru to nějakou dobu ( cca 2 týdny) fungovalo normálně. Pak už nic.

Uživatelský avatar
ra1
Řidič
Řidič
Příspěvky: 83
Registrován: 22.12.2007 14:36
Bydliště: poprad

Re: 2,0i Hádá se a nejde za plynem

Příspěvek od ra1 »

ahoj môj b4 mal podobné správanie. dal som vymeniť nejaké súčasti - nová lambda, snímače, sviečky, káble k nim, rozvody... a nič nepomohlo. odpojil som teda váhu vzduchu, to fungovalo asi mesiac. bol som spokojný, ved mnoho áut jazdí bez nej, viď iné fóra. potom to začalo blbnúť zase a spotreba sa zdvihla na približne 30 l/100 km. rekord bol ca 45/100! tento typ sa zrejme bez nej chová ako chce :-)
neviem aký typ motora máš. 2E?
mne jeu v x-tom servise nakoniec zohnali a ide ako nové. spotreba ca 10. hovorím iba z vlastnej skúsenosti, sám by som nedokázal poradiť nebyť toho
preto by som sa rád spýtal lepších majstrov, či je možné ju zameniť za nejaký univerzálny typ, na nete ich je množstvo alebo či pasuje z nejakého iného auta, viac dostupného. dôvod je jednoduchý - už sa nerobia ani na repas a čert nespí
sakra o chvíľu mi treba ísť do práce však už bude ráno. fakt nespím )))

Odpovědět

Zpět na „Motory“