passat B3 1992 1,9 TD 55kW
-
- Řidič
- Příspěvky: 107
- Registrován: 08.01.2013 21:14
- Bydliště: Bohutín
passat B3 1992 1,9 TD 55kW
zdravím .. mám velikej problém po nastartování auta se sitičem předl motor jedna básen ale ujel sem tak cca 3m a zažal se nehorázně škubat jako by se mu chtělo ven za auta ... zdá se mi jako by jel na 2-3 válce motor se celý třepe a skoro ani neudrží otáčky bez sitiče ... když sem zkoušel jestli neni třeba malo nafty ve vstřikách tak jsem mu šlápl po krku ale jakmile jsem ho pustil tak okamžitě zdechl ... startuji ho hodně hodně douho než chytne... fakt nevím co s tím zkoušel sem i odvzdušnit vstřikovací trubičky a taky nepomohlo ... fak si s tím nevím rady ... neví někdo co s tím nebo neporadil nějakou fintu na zpravení? ... DÍÍÍKY
VW PASSAT B5 combi 1,9 TDi 1998 81kW
- C3
- Závodník
- Příspěvky: 561
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
Re: passat B3 1992 1,9 TD 55kW
no nejdriv - jakej jde z vyfuku kour? kdyz nastartujes, tak v motorovem prostoru jsou pruhledne hadicky - koukni, jestli v nich nechodi vetsi bubliny palivove cerpadlo je suche? co voda/olej, ubyva neco z toho?.... lip se to pak hleda popripade velke zkusenosti s mechanickyma cerpadlama a TDckama maji na passat-oldies.cz
Horky vzduch a velky tlak..k tomu kapka paliva..Síla velká tlaci pisty..kola hvízdaj..turbo krici..splodin dym+sila velka,nemas nic kdyz nemas diesla!
-
- Řidič
- Příspěvky: 107
- Registrován: 08.01.2013 21:14
- Bydliště: Bohutín
Re: passat B3 1992 1,9 TD 55kW
černej klasika jako vždycky ... start strašnej než se to roztočí tak ho držím aspon minutu a nejlíp na dvakrát... v přepadové hadiče jde spíš jen jako by pěna což mi nedalo a zkoušel sem při nastartovaným motoru oddělávat vstřikovací trubičky a u jeden motor nezměnil chod takže vstřikovač jde ven a možná i na repas... všechno je ok nikde nic neteče a neubejvá ... zítra snad vymontuju vstřik a pak dam vědět jak to dopadlo
VW PASSAT B5 combi 1,9 TDi 1998 81kW