Je, ale funguje jinak. Pokud je poskozeny, tak neupousti tlak ze sani, takze turbo prefukuje.
Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk
B4 1.9 1Z 66kw strasne slaby vykon
-
- Řidič
- Příspěvky: 129
- Registrován: 02.09.2013 18:56
- Bastard
- Moderátor
- Příspěvky: 9884
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: B4 1.9 1Z 66kw strasne slaby vykon
Funguje stejně, akorát mezi 1Z a AFN je obrácený smysl regulace. 1Z je ovládaná tlakem, AFN podtlakem. Ale u obou dělá N75 to stejné, dávkuje tlak/podtlak přepínáním výstupů. Na vyzkoušení je dobrý test akčních členů ve VAGu.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 17.06.2016 09:08
Re: B4 1.9 1Z 66kw strasne slaby vykon
ako sem vlozim obrazok ???uz som spracil log objedlal som som vlastny kabel a mam vag
-
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 17.06.2016 09:08
Re: B4 1.9 1Z 66kw strasne slaby vykon
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater" onclick="window.open(this.href);return false;
- Bastard
- Moderátor
- Příspěvky: 9884
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: B4 1.9 1Z 66kw strasne slaby vykon
Obrázek sem vložíš v editoru, ale spíš by byl lepší ten textový výstup v csv souboru. Obrázek je nám celkem na h***o, když nevíme, co je co a nedá se v tom pohybovat.
Prvně ale zkontroluj seřízení předvstřiku, viz návod zde: http://www.ross-tech.com/vag-scope/TDIGraph.html" onclick="window.open(this.href);return false; je to sice anglicky, ale je tam video, podle kterého se to dá celkem pochopit jen podle toho, co tam ukazují. Musíš mít motor zahřátý na provozní teplotu (to je hodně důležité, jinak tě to nepustí dál), připojíš se vagem na motor, základní nastavení, kanál 000, potvrdit a vpravo dole se ti objeví tlačítko TDI Graf, nebo podobně. No a pak zkontroluješ, jestli se ti to pohybuje v rozmezí mezi krajníma čarama, ideálně kolem té prostřední. Pokud ne, je potřeba to doladit, odpojíš VAG, chcípneš motor, sundáš kryt rozvodů, povolíš 3 13šrouby na čerpadle zleva a jeden zprava a pak ladíš pootáčením čerpadla. Ladí se to velmi jemně, takže žádné velké točení, ale jemné klepání např. madlem šroubováku by mělo stačit. No a pak dotáhneš, nastartuješ, připojíš, zkontroluješ a opakuješ a ladíš tak dlouho, dokud to není OK.
Prvně ale zkontroluj seřízení předvstřiku, viz návod zde: http://www.ross-tech.com/vag-scope/TDIGraph.html" onclick="window.open(this.href);return false; je to sice anglicky, ale je tam video, podle kterého se to dá celkem pochopit jen podle toho, co tam ukazují. Musíš mít motor zahřátý na provozní teplotu (to je hodně důležité, jinak tě to nepustí dál), připojíš se vagem na motor, základní nastavení, kanál 000, potvrdit a vpravo dole se ti objeví tlačítko TDI Graf, nebo podobně. No a pak zkontroluješ, jestli se ti to pohybuje v rozmezí mezi krajníma čarama, ideálně kolem té prostřední. Pokud ne, je potřeba to doladit, odpojíš VAG, chcípneš motor, sundáš kryt rozvodů, povolíš 3 13šrouby na čerpadle zleva a jeden zprava a pak ladíš pootáčením čerpadla. Ladí se to velmi jemně, takže žádné velké točení, ale jemné klepání např. madlem šroubováku by mělo stačit. No a pak dotáhneš, nastartuješ, připojíš, zkontroluješ a opakuješ a ladíš tak dlouho, dokud to není OK.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 17.06.2016 09:08
Re: B4 1.9 1Z 66kw strasne slaby vykon
jeden mechanik mi pridaval na cerpadle lebo si myslel ze preto mam nizky vykon teraz som to zapojit podla toho videa na skusku a ta ciara je skoro az na konci .. pokusim sa to nejako dat na tych 120
- Bastard
- Moderátor
- Příspěvky: 9884
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: B4 1.9 1Z 66kw strasne slaby vykon
Jenom pro kontrolu, vybral sis vpravo dole tou šipkou správný typ motoru?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 17.06.2016 09:08
Re: B4 1.9 1Z 66kw strasne slaby vykon
neda sa mi mam vezriu vagu IHR 304 a tam sa vybrat neda a 409-1 mam len shareware verziu a kym neaktivujem tak sa to prepnut neda a aktivovat to nejde