volnoběh B3
- Passta
- VWexpert
- Příspěvky: 3096
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Tišnov, Deblín
- Kontaktovat uživatele:
Re: volnoběh B3
Ad teplota.
1. Jak vám ukazuje palivoměr? Pokud i ten blbne, může být vadný stabilizátor napětí v přístrojovce.
2. jednou jsem řešil na svým autě termostat a koupil jsem náhradu od nějakého noname výrobce. Ten měl v talířku takovou malou dírku, asi 1,5 mm kvůli odvzdušnění. Ten původní originál ji neměl. No a dělalo mi to samý. Koupil jsem od Wahlera asi za 3kila (ten tu dírku neměl) a od tý doby se rafička ustálila asi na 90°C a ani se nehne, jen v létě v koloně vyleze na 100 a sepne ventilátor.
1. Jak vám ukazuje palivoměr? Pokud i ten blbne, může být vadný stabilizátor napětí v přístrojovce.
2. jednou jsem řešil na svým autě termostat a koupil jsem náhradu od nějakého noname výrobce. Ten měl v talířku takovou malou dírku, asi 1,5 mm kvůli odvzdušnění. Ten původní originál ji neměl. No a dělalo mi to samý. Koupil jsem od Wahlera asi za 3kila (ten tu dírku neměl) a od tý doby se rafička ustálila asi na 90°C a ani se nehne, jen v létě v koloně vyleze na 100 a sepne ventilátor.
díly B3 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=160058" onclick="window.open(this.href);return false;
- s4wyer
- VWsenior
- Příspěvky: 2091
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Iglau
- Kontaktovat uživatele:
Re: volnoběh B3
No palivoměr ukazuje vcelku obstojně, akorát když jedu do kopce tak ukazuje míň a když jedu z kopce tak ukazuje víc oproti skutečnému stavu (to přisuzuji přelévání benzínu v nádrži, protože na rovince se to vrátí na skutečný stav)Passta píše:Ad teplota.
1. Jak vám ukazuje palivoměr? Pokud i ten blbne, může být vadný stabilizátor napětí v přístrojovce.
2. jednou jsem řešil na svým autě termostat a koupil jsem náhradu od nějakého noname výrobce. Ten měl v talířku takovou malou dírku, asi 1,5 mm kvůli odvzdušnění. Ten původní originál ji neměl. No a dělalo mi to samý. Koupil jsem od Wahlera asi za 3kila (ten tu dírku neměl) a od tý doby se rafička ustálila asi na 90°C a ani se nehne, jen v létě v koloně vyleze na 100 a sepne ventilátor.
Moje thajská přítelkyně říkala, že mít malý penis by nemělo být ve vztahu překážkou...stejně bych si ale přál, aby neměla vůbec žádný
- s4wyer
- VWsenior
- Příspěvky: 2091
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Iglau
- Kontaktovat uživatele:
Re: volnoběh B3
A ohledně toho čidla, trochu jsem pátral a mé podezření bylo správné, je přesně tam co jsem myslel...ale jsou tam asi 2 nebo co, jedno není zapojené, jestli jsem dobře koukal tak do toho nezapojeného vede hadička přepadu z expanzky
Proč tam jsou 2? myslel jsem že je jedno
Proč tam jsou 2? myslel jsem že je jedno
Moje thajská přítelkyně říkala, že mít malý penis by nemělo být ve vztahu překážkou...stejně bych si ale přál, aby neměla vůbec žádný
- Passta
- VWexpert
- Příspěvky: 3096
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Tišnov, Deblín
- Kontaktovat uživatele:
Re: volnoběh B3
Tak to jedno je buďto náhradní nebo spíš teď funguje jako ucpávka. Starší typy měli čidla tři, ale dvoudrátový. Jedno, modrý, bylo pro jednotku motoru, druhý, myslím že černý, bylo pro teploměr a třetí, červený, jako spínač vyhřívanýho ježka v sacím potrubí. Tak to měl MonoJetronic. Potom to inovovali a udělali čidlo čtyřvývodový (dva jsou pro jednotku a dva pro teploměr) a ježka si spíná přímo jednotka Mono Motronic. A to kolínko, kde je to čidlo namontovaný, už dneska koupíš jen dvoučidlový. Jednočidlový se už nedělá. Je to pro verze s klimou, ta potřebuje svoje čidlo na vypnutí klimy při přehrátí.
díly B3 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=160058" onclick="window.open(this.href);return false;
- s4wyer
- VWsenior
- Příspěvky: 2091
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Iglau
- Kontaktovat uživatele:
Re: volnoběh B3
Aha tak já to zkusím píchnout do toho druhýho a uvidímPassta píše:Tak to jedno je buďto náhradní nebo spíš teď funguje jako ucpávka. Starší typy měli čidla tři, ale dvoudrátový. Jedno, modrý, bylo pro jednotku motoru, druhý, myslím že černý, bylo pro teploměr a třetí, červený, jako spínač vyhřívanýho ježka v sacím potrubí. Tak to měl MonoJetronic. Potom to inovovali a udělali čidlo čtyřvývodový (dva jsou pro jednotku a dva pro teploměr) a ježka si spíná přímo jednotka Mono Motronic. A to kolínko, kde je to čidlo namontovaný, už dneska koupíš jen dvoučidlový. Jednočidlový se už nedělá. Je to pro verze s klimou, ta potřebuje svoje čidlo na vypnutí klimy při přehrátí.
Moje thajská přítelkyně říkala, že mít malý penis by nemělo být ve vztahu překážkou...stejně bych si ale přál, aby neměla vůbec žádný
- KASP
- Řidič
- Příspěvky: 91
- Registrován: 26.09.2007 19:50
- Bydliště: KYJOV-Jižní Morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: volnoběh B3
Čau chlapi trochu se mezi vás vtěsnám.Já mám b3 PB 82kw a dělalo mi to tak jak píšete ,uplně přesně,vyzkoušel sem různý čidla teploty,ventil pro stabilyzaci otáček ,podtlakový hadičky ,různí mechoši se na to koukaly,počítač nekomunikuje až jednou jsem u seděl nešťastnej a přemýšlel co s tím.Poslední věc kterou sem skusil vyměnil sem celou rampu i se vstřikovači a ejhle bylo po problému.Podotýkám že vstřiky byly z vrakáče takže sem nevěděl jak se to zachová.A vyšlo to.Nevím jak umotoru ABS ale u PB to pomohlo. Tak vám držím palce ať se vám to podaří aspoň tak jak mě.
VW PASSAT B3 PROSTĚ GENIÁLNÍÍÍÍÍ
- s4wyer
- VWsenior
- Příspěvky: 2091
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Iglau
- Kontaktovat uživatele:
Re: volnoběh B3
No jo, ale ty máš digifant ne?KASP píše:Čau chlapi trochu se mezi vás vtěsnám.Já mám b3 PB 82kw a dělalo mi to tak jak píšete ,uplně přesně,vyzkoušel sem různý čidla teploty,ventil pro stabilyzaci otáček ,podtlakový hadičky ,různí mechoši se na to koukaly,počítač nekomunikuje až jednou jsem u seděl nešťastnej a přemýšlel co s tím.Poslední věc kterou sem skusil vyměnil sem celou rampu i se vstřikovači a ejhle bylo po problému.Podotýkám že vstřiky byly z vrakáče takže sem nevěděl jak se to zachová.A vyšlo to.Nevím jak umotoru ABS ale u PB to pomohlo. Tak vám držím palce ať se vám to podaří aspoň tak jak mě.
Na tuhle možnost jsem radši nepomýšlel zatím...teď jsem sehnal garáž, tak to nechám přes noc tam a zítra zkontroluju spínač volnoběhu, přehodím to čidlo a ještě mě napadl vzduchovej filtr, protože teď cestou do garáže když jsem tam dal trojku a šlápl na plyn tak se to na vteřinku zadusilo a pak to vyrazilo
Moje thajská přítelkyně říkala, že mít malý penis by nemělo být ve vztahu překážkou...stejně bych si ale přál, aby neměla vůbec žádný
- DonSalieri
- Jezdec
- Příspěvky: 205
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
Re: volnoběh B3
Ten filtr zkus vymenit..Kdysi na nasi byvale Fieste sme meli taky starej a ruzne to cukalo a po vymene se to dost zlepsilo..s4wyer píše: No jo, ale ty máš digifant ne?
Na tuhle možnost jsem radši nepomýšlel zatím...teď jsem sehnal garáž, tak to nechám přes noc tam a zítra zkontroluju spínač volnoběhu, přehodím to čidlo a ještě mě napadl vzduchovej filtr, protože teď cestou do garáže když jsem tam dal trojku a šlápl na plyn tak se to na vteřinku zadusilo a pak to vyrazilo
VW Passat Variant 1.9TD
Pár BMW
Pár BMW
- KASP
- Řidič
- Příspěvky: 91
- Registrován: 26.09.2007 19:50
- Bydliště: KYJOV-Jižní Morava
- Kontaktovat uživatele:
- gregi
- Moderátor
- Příspěvky: 1623
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
Volnoběh B3
Jestli můžu , tak bych se také přidal do "písmenkování" . Kolísání volnoběhu , obtíže s přechodem by jsem hledal i v nějakých jiných místech . Jednobodové vstřikování - netěsnost příruby vstřikovače a nebo netěsnost kolena vedení podtlaku k posilovači brzd u sacího potrubí motoru .
Vstřik se dá i opravit a není to nic "drahého" - výměna sítka , vyčištění ultarzvukem , kalibrace a vstřik je jako nový pokud není vyrezlý , ale to u "kvalitního" benzinu a pravidelného provozu asi ani nehrozí , nemusí se rovnou měnit .
Pokud si vezmu teplotu motoru , tak se pohybuji kolem 80°C v zimně normálně a mám termostat s dírkou na možnost odvzdušnění velkého okruhu , trvá mu to déle než se ohřeje ( pro urychlení jezdím bez topení , které zapnu až po zahřátí motoru ) ale pak si teplotu drží a topí . Každopádně pokud to dosáhne alespoň nějaké teploty , tak musí udržet volnoběh i pokud by nechtěl . Při nedosažení teploty by jsme řešili spotřebu , ale ne samovolné zhasínání . Pokud by to zhasínalo z důvodu nadbytku paliva , tak by jsi měl problém potom s nastartováním a asi by byla možnost i zaznamenat černý kouř z výfuku díky bohaté směsi .
Vstřik se dá i opravit a není to nic "drahého" - výměna sítka , vyčištění ultarzvukem , kalibrace a vstřik je jako nový pokud není vyrezlý , ale to u "kvalitního" benzinu a pravidelného provozu asi ani nehrozí , nemusí se rovnou měnit .
Pokud si vezmu teplotu motoru , tak se pohybuji kolem 80°C v zimně normálně a mám termostat s dírkou na možnost odvzdušnění velkého okruhu , trvá mu to déle než se ohřeje ( pro urychlení jezdím bez topení , které zapnu až po zahřátí motoru ) ale pak si teplotu drží a topí . Každopádně pokud to dosáhne alespoň nějaké teploty , tak musí udržet volnoběh i pokud by nechtěl . Při nedosažení teploty by jsme řešili spotřebu , ale ne samovolné zhasínání . Pokud by to zhasínalo z důvodu nadbytku paliva , tak by jsi měl problém potom s nastartováním a asi by byla možnost i zaznamenat černý kouř z výfuku díky bohaté směsi .
B3 Variant - láska na první pohled !!!!
- s4wyer
- VWsenior
- Příspěvky: 2091
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Iglau
- Kontaktovat uživatele:
Re: volnoběh B3
Takže nové poznatky
Vyměnil jsem vzduchový filtr, když jsem vyndal ten starý z boxu tak jsem se ho úplně lekl...přikládám foto původního a nového, hádejte který je který
Mno, pak jsem nacpal pruh kartonu před chladič a přepojil jsem to na to druhé čidlo...Jak jsem to zapojil do toho druhého čidla, tak normálně 90 během pár km, jakmile to šlo těsně na 100 (to jsem stál na místě) tak sepnul ventilátor, pak jsem to zkoušel přehodit zpátky (zastavil jsem, chcípnul, přehodil jsem to a jelo se dál, takže motor nestihl vychladnout) na to původní čidlo a těch 90 tam lezlo ukrutně pomalu, takže s ním asi nebude všecho až tak v pohodě
Takže kdo nechce pátrat jestli je to čidlo nebo termostat, ať nacpe kousek kartonu za masku a opře to dole u plech pod chladičem, na jaře to vyndáte a jedete dál, ale asi to bude horší (né úplně mrtvej, jinak by to netopilo) termostat
a teď...
Otáčky nekolísají, řekl bych že už se to chová jako dřív, jedno to "cuklo" takže zítra ještě zkontroluju (konečně) ten spínač volnoběhu a podtlakové hadičky (dneska už jsem to nestihl)
Takže zatím jsem vcelku spokojenej
Vyměnil jsem vzduchový filtr, když jsem vyndal ten starý z boxu tak jsem se ho úplně lekl...přikládám foto původního a nového, hádejte který je který
Mno, pak jsem nacpal pruh kartonu před chladič a přepojil jsem to na to druhé čidlo...Jak jsem to zapojil do toho druhého čidla, tak normálně 90 během pár km, jakmile to šlo těsně na 100 (to jsem stál na místě) tak sepnul ventilátor, pak jsem to zkoušel přehodit zpátky (zastavil jsem, chcípnul, přehodil jsem to a jelo se dál, takže motor nestihl vychladnout) na to původní čidlo a těch 90 tam lezlo ukrutně pomalu, takže s ním asi nebude všecho až tak v pohodě
Takže kdo nechce pátrat jestli je to čidlo nebo termostat, ať nacpe kousek kartonu za masku a opře to dole u plech pod chladičem, na jaře to vyndáte a jedete dál, ale asi to bude horší (né úplně mrtvej, jinak by to netopilo) termostat
a teď...
Otáčky nekolísají, řekl bych že už se to chová jako dřív, jedno to "cuklo" takže zítra ještě zkontroluju (konečně) ten spínač volnoběhu a podtlakové hadičky (dneska už jsem to nestihl)
Takže zatím jsem vcelku spokojenej
Naposledy upravil(a) s4wyer dne 05.01.2008 18:49, celkem upraveno 1 x.
Moje thajská přítelkyně říkala, že mít malý penis by nemělo být ve vztahu překážkou...stejně bych si ale přál, aby neměla vůbec žádný
- s4wyer
- VWsenior
- Příspěvky: 2091
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Iglau
- Kontaktovat uživatele:
Re: volnoběh B3
A tady jsou slíbené fotky
Moje thajská přítelkyně říkala, že mít malý penis by nemělo být ve vztahu překážkou...stejně bych si ale přál, aby neměla vůbec žádný
- DonSalieri
- Jezdec
- Příspěvky: 205
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
- s4wyer
- VWsenior
- Příspěvky: 2091
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Iglau
- Kontaktovat uživatele:
Re: volnoběh B3
souhlasím, nejlepší léta už má za sebouDonSalieri píše:Ten uz potreboval vymenit..
Moje thajská přítelkyně říkala, že mít malý penis by nemělo být ve vztahu překážkou...stejně bych si ale přál, aby neměla vůbec žádný
- s4wyer
- VWsenior
- Příspěvky: 2091
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Iglau
- Kontaktovat uživatele:
Re: volnoběh B3
Takže je to zase vprd...
No, takže už to zase zlobí, kolísá a chcípá...kvůli učení na maturitu/brigádám jsem se fakt ještě nedostal na ten spínač volnoběhu, ale asi nebude úplně v pohodě, protože mi napadá, že když byl studenej motor tak než se to trochu ohřálo, občas zůstávali viset otáčky...takže jsem si řekl DOST a o víkendu ho prostě zkontroluju....ale začínám se i bát, že je v háji lambda, ta by na to taky mohla mít vliv ne? Jak jí zkontroluju? Kde jí vlastně najdu? něměli by jste pls foto?
Trochu se mi zvýšila spotřeba, takže to právě hraje směrem k té lambdě, bych řekl....každopádně jsem znechucen nedostatkem času a tím že se to se*e
No, takže už to zase zlobí, kolísá a chcípá...kvůli učení na maturitu/brigádám jsem se fakt ještě nedostal na ten spínač volnoběhu, ale asi nebude úplně v pohodě, protože mi napadá, že když byl studenej motor tak než se to trochu ohřálo, občas zůstávali viset otáčky...takže jsem si řekl DOST a o víkendu ho prostě zkontroluju....ale začínám se i bát, že je v háji lambda, ta by na to taky mohla mít vliv ne? Jak jí zkontroluju? Kde jí vlastně najdu? něměli by jste pls foto?
Trochu se mi zvýšila spotřeba, takže to právě hraje směrem k té lambdě, bych řekl....každopádně jsem znechucen nedostatkem času a tím že se to se*e
Moje thajská přítelkyně říkala, že mít malý penis by nemělo být ve vztahu překážkou...stejně bych si ale přál, aby neměla vůbec žádný