volnoběh B3

Nafta a benzín - opravy, úpravy, servis,

Moderátoři: Bastard, gregi

Uživatelský avatar
s4wyer
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2091
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Iglau
Kontaktovat uživatele:

volnoběh B3

Příspěvek od s4wyer »

Zdravím, před chvílí mě docela vyděsil pašík, po vyřazení na neutrál spadli otáčky na 200...držel je chvíli, a pak chcípnul....za jízdy úplně v pohodě, jede jako by se nechumelilo, zátah má jako předtím, ale jakmile vyřadím tak padají otáčky a eventuelně i chcípne...před chvílí jsem dojel, jel jsem kratší trasu, motor už byl zahřátej a otáčky držel jako normálně, šlápnul jsem na plyn, trošku ho protočil, pustil plyn a otáčky spadli na cca 950-1000 (tak byly normálně) ale ještě zakolísali pod 800....docela mě to trápí...zítra musím do brna a nevím co s tím...navíc teď nemám absolutně žádnou šanci něco kontrolovat, garáž nemám a venku je jak na sibiři...trošku naivně doufám že to má spojitost jen s tím že stojí celý den na větru v -15°C

Zítra když bude líp, tak bych ho rád zkontroloval, co radíte?
motor 1.8 ABS

BTW. ráno jsem jel do školy a úplně v pohodě, přijel jsem dopo domu, zaparkoval a teď tohle
Moje thajská přítelkyně říkala, že mít malý penis by nemělo být ve vztahu překážkou...stejně bych si ale přál, aby neměla vůbec žádný

Uživatelský avatar
DonSalieri
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 205
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prostějov

Re: volnoběh B3

Příspěvek od DonSalieri »

Mozna je to blbost ale nemuze byt treba voda v benzinu..Treba by pomohlo nejaky aditivum a byl by pokoj..
A nebo to nekde muze sat falesnej vzduch..
VW Passat Variant 1.9TD
Pár BMW

Uživatelský avatar
s4wyer
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2091
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Iglau
Kontaktovat uživatele:

Re: volnoběh B3

Příspěvek od s4wyer »

DonSalieri píše:Mozna je to blbost ale nemuze byt treba voda v benzinu..Treba by pomohlo nejaky aditivum a byl by pokoj..
A nebo to nekde muze sat falesnej vzduch..
Kdyby byla voda v benzínu, tak by asi chcípal pořád...jak dám nohu na plyn tak se chová jako dřív....uvidíme, zítra snad bude líp tak to prohlédnu
Moje thajská přítelkyně říkala, že mít malý penis by nemělo být ve vztahu překážkou...stejně bych si ale přál, aby neměla vůbec žádný

Uživatelský avatar
Passta
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3096
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Tišnov, Deblín
Kontaktovat uživatele:

Re: volnoběh B3

Příspěvek od Passta »

Napadá mě spínač volnoběhu, ten je součástí nastavovače škrtící klapky(taková černá krabička zepředu na vstřikování) nebo čidlo teploty.
díly B3 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=160058" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
jozzo
Řidič
Řidič
Příspěvky: 100
Registrován: 26.12.2007 13:25
Bydliště: Košice SK

Re: volnoběh B3

Příspěvek od jozzo »

mne to spravilo minulý týžden,som isiel na lyžovačku a ked som parkoval u svahu,presne tak isto klesli ot.asi na 300 a zdechlo,po natočení znova to iste,potom este raz som natočil,trochu pretúroval a už dobre dodnes,podotýkam,že bola strašná hmla a vlhko.Odvtedy to ide v pohode,tak to neriešim

Uživatelský avatar
s4wyer
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2091
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Iglau
Kontaktovat uživatele:

Re: volnoběh B3

Příspěvek od s4wyer »

teď jsem byl u auta, chytlo na drb, chvíli mělo volnoběh 1200-1300 (přisuzuju to sytiči) a pak to kleslo na 1000 a držel....uvidíme jak se to bude chovat při jízdě, ale takhle se choval normálně...tak snad to bude v pohodě
Moje thajská přítelkyně říkala, že mít malý penis by nemělo být ve vztahu překážkou...stejně bych si ale přál, aby neměla vůbec žádný

Uživatelský avatar
s4wyer
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2091
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Iglau
Kontaktovat uživatele:

Re: volnoběh B3

Příspěvek od s4wyer »

Passta píše:Napadá mě spínač volnoběhu, ten je součástí nastavovače škrtící klapky(taková černá krabička zepředu na vstřikování) nebo čidlo teploty.
na čidlo už mám spadeno...teplotu nedostanu ani na dálnici na víc jak 80°C přitom motor je ohřátej a topí to jako blázen (termostat teda vylučuju)
Moje thajská přítelkyně říkala, že mít malý penis by nemělo být ve vztahu překážkou...stejně bych si ale přál, aby neměla vůbec žádný

Uživatelský avatar
Tomášek
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9666
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Lovčovice u Jemnice
Kontaktovat uživatele:

Re: volnoběh B3

Příspěvek od Tomášek »

taky mam takovej problem.. teplota nejde vic jak na 70 a auto topi jak krava.. navic mi blika kontrlolka teploty... :?:

Uživatelský avatar
slausek
Závodník
Závodník
Příspěvky: 561
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: pod kopcem u lesa
Kontaktovat uživatele:

Re: volnoběh B3

Příspěvek od slausek »

až to někdo vyřešíte, dejte vědět, taky mám podobný problém, topí, jezdí, ale za jízdy drží kolem 75-80 stupňů, na místě vyleze cca k 90 a pak sepne ventilátor

1,8 ABS
ex B3 G60 variant syncro
ex B3 variant 1,8
B3 sedan 1,8
B5,5 variant TDi

Uživatelský avatar
GTi
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 328
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Slezsko

Re: volnoběh B3

Příspěvek od GTi »

me taky rucicka teploty vody soji porad na 70 ale topi to paradne.... tak nevim.
Obrázek

Uživatelský avatar
s4wyer
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2091
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Iglau
Kontaktovat uživatele:

Re: volnoběh B3

Příspěvek od s4wyer »

Takže :evil:

když to ráno úplně promrzlý natočím (chytne okamžitě) tak je to v pohodě, motor si drží otáčky 1000 (nevím jestli by neměli být nižší, podle etky nebo tak, ale tyhle otáčky to mělo když jsem to koupil) jakmile se ale rozjedu tak je to v čoudu a zase to kolísá, když jsem vyšlápl spojku za jízdy tak mi to i chcíplo...jsem úplně nas*anej, protože nevím co s tím...může to být víc věcí a já nemám money abych všechny povyměňoval a šel na to vylučovací metodou....

jakmile se auto zahřeje aspoň na těch 80 (víc to prostě nedá) tak po delší jízdě s touhle teplotou to kolísání není tak hrozný, ale kolísá pořád a v rozmezí 900-1000....


fakt nevím :( zkusím ještě jednu věc, dole zakrejt v nárazníku díru kartonem, jestli se to nezlepší...od předhocízho majitele mám totiž "vymlácenej" nárazník a je tam šílená díra

:arrow: Jak se dá zjistit vadné teplotní čidlo? btw, můžete mi hodit fotku nebo říct kde ho najdu? mám jisté podezření a chci mít jistotu

:arrow: A dá se nějak zjistit špatná funkce toho spínače volnoběhu?

tady je fotka vyhlodanýho nárazníku
Přílohy
CAM_0107.JPG
Naposledy upravil(a) s4wyer dne 04.01.2008 12:03, celkem upraveno 1 x.
Moje thajská přítelkyně říkala, že mít malý penis by nemělo být ve vztahu překážkou...stejně bych si ale přál, aby neměla vůbec žádný

Uživatelský avatar
s4wyer
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2091
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Iglau
Kontaktovat uživatele:

Re: volnoběh B3

Příspěvek od s4wyer »

slausek:

úplně přesný, takhle se chová i moje auto....na místě v poho 90 + ventilátor, za jízdy i po dálnici ne víc jak 80, z kopce se zařazeným kvaltem se ochlazuje
Moje thajská přítelkyně říkala, že mít malý penis by nemělo být ve vztahu překážkou...stejně bych si ale přál, aby neměla vůbec žádný

Uživatelský avatar
s4wyer
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2091
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Iglau
Kontaktovat uživatele:

Re: volnoběh B3

Příspěvek od s4wyer »

Dočetl jsem se, že dochází k zanášení toho spínače volnoběhu, tudíž pak lítají právě otáčky, takže jak ho sundat/vyčistit/nandat zda-li to jde....táta říkal že je to to samý co ve třeba ve feldě, ale prej to nikdy nemusel sundávat, tak neví
Moje thajská přítelkyně říkala, že mít malý penis by nemělo být ve vztahu překážkou...stejně bych si ale přál, aby neměla vůbec žádný

Uživatelský avatar
Passta
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3096
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Tišnov, Deblín
Kontaktovat uživatele:

Re: volnoběh B3

Příspěvek od Passta »

Začal bych takhle, napřed zkontroluj, jestli plynové lanko není napnuté a má dostatečnou vůli, to je základ. Plynové lanko NESMÍ být napnuté. Nastavovač klapky je stejný jak na Feldě. Má 4 kontakty, dva jsou pro napájení motorku nastavovače a dva, 3 a 4, jsou od spínače. Změříš je multimetrem. Nebo se to dá vyzkoušet tak, že sundáš plastovej dekl ze stříkačky abys viděl na vstřik a klapku. Nastartuješ a přidáš plyn asi na 3000 otáček, chvilku podržíš a pak rychle zavřeš klapku. Paprsek vstřikovaného benzínu by se měl přerušit než klesnou otáčky asi tak na 1200-1500 otáček. pokud se nepřeruší, je vadný spínač volnoběhu.
díly B3 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=160058" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
s4wyer
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2091
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Iglau
Kontaktovat uživatele:

Re: volnoběh B3

Příspěvek od s4wyer »

Passta píše:Začal bych takhle, napřed zkontroluj, jestli plynové lanko není napnuté a má dostatečnou vůli, to je základ. Plynové lanko NESMÍ být napnuté. Nastavovač klapky je stejný jak na Feldě. Má 4 kontakty, dva jsou pro napájení motorku nastavovače a dva, 3 a 4, jsou od spínače. Změříš je multimetrem. Nebo se to dá vyzkoušet tak, že sundáš plastovej dekl ze stříkačky abys viděl na vstřik a klapku. Nastartuješ a přidáš plyn asi na 3000 otáček, chvilku podržíš a pak rychle zavřeš klapku. Paprsek vstřikovaného benzínu by se měl přerušit než klesnou otáčky asi tak na 1200-1500 otáček. pokud se nepřeruší, je vadný spínač volnoběhu.
supa, zkusím
lanko napnuté není
díky :wink:
Moje thajská přítelkyně říkala, že mít malý penis by nemělo být ve vztahu překážkou...stejně bych si ale přál, aby neměla vůbec žádný

Odpovědět

Zpět na „Motory“