volnoběh B3
- s4wyer
- VWsenior
- Příspěvky: 2091
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Iglau
- Kontaktovat uživatele:
volnoběh B3
Zdravím, před chvílí mě docela vyděsil pašík, po vyřazení na neutrál spadli otáčky na 200...držel je chvíli, a pak chcípnul....za jízdy úplně v pohodě, jede jako by se nechumelilo, zátah má jako předtím, ale jakmile vyřadím tak padají otáčky a eventuelně i chcípne...před chvílí jsem dojel, jel jsem kratší trasu, motor už byl zahřátej a otáčky držel jako normálně, šlápnul jsem na plyn, trošku ho protočil, pustil plyn a otáčky spadli na cca 950-1000 (tak byly normálně) ale ještě zakolísali pod 800....docela mě to trápí...zítra musím do brna a nevím co s tím...navíc teď nemám absolutně žádnou šanci něco kontrolovat, garáž nemám a venku je jak na sibiři...trošku naivně doufám že to má spojitost jen s tím že stojí celý den na větru v -15°C
Zítra když bude líp, tak bych ho rád zkontroloval, co radíte?
motor 1.8 ABS
BTW. ráno jsem jel do školy a úplně v pohodě, přijel jsem dopo domu, zaparkoval a teď tohle
Zítra když bude líp, tak bych ho rád zkontroloval, co radíte?
motor 1.8 ABS
BTW. ráno jsem jel do školy a úplně v pohodě, přijel jsem dopo domu, zaparkoval a teď tohle
Moje thajská přítelkyně říkala, že mít malý penis by nemělo být ve vztahu překážkou...stejně bych si ale přál, aby neměla vůbec žádný
- DonSalieri
- Jezdec
- Příspěvky: 205
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
Re: volnoběh B3
Mozna je to blbost ale nemuze byt treba voda v benzinu..Treba by pomohlo nejaky aditivum a byl by pokoj..
A nebo to nekde muze sat falesnej vzduch..
A nebo to nekde muze sat falesnej vzduch..
VW Passat Variant 1.9TD
Pár BMW
Pár BMW
- s4wyer
- VWsenior
- Příspěvky: 2091
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Iglau
- Kontaktovat uživatele:
Re: volnoběh B3
Kdyby byla voda v benzínu, tak by asi chcípal pořád...jak dám nohu na plyn tak se chová jako dřív....uvidíme, zítra snad bude líp tak to prohlédnuDonSalieri píše:Mozna je to blbost ale nemuze byt treba voda v benzinu..Treba by pomohlo nejaky aditivum a byl by pokoj..
A nebo to nekde muze sat falesnej vzduch..
Moje thajská přítelkyně říkala, že mít malý penis by nemělo být ve vztahu překážkou...stejně bych si ale přál, aby neměla vůbec žádný
- Passta
- VWexpert
- Příspěvky: 3096
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Tišnov, Deblín
- Kontaktovat uživatele:
Re: volnoběh B3
Napadá mě spínač volnoběhu, ten je součástí nastavovače škrtící klapky(taková černá krabička zepředu na vstřikování) nebo čidlo teploty.
díly B3 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=160058" onclick="window.open(this.href);return false;
- jozzo
- Řidič
- Příspěvky: 100
- Registrován: 26.12.2007 13:25
- Bydliště: Košice SK
Re: volnoběh B3
mne to spravilo minulý týžden,som isiel na lyžovačku a ked som parkoval u svahu,presne tak isto klesli ot.asi na 300 a zdechlo,po natočení znova to iste,potom este raz som natočil,trochu pretúroval a už dobre dodnes,podotýkam,že bola strašná hmla a vlhko.Odvtedy to ide v pohode,tak to neriešim
- s4wyer
- VWsenior
- Příspěvky: 2091
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Iglau
- Kontaktovat uživatele:
Re: volnoběh B3
teď jsem byl u auta, chytlo na drb, chvíli mělo volnoběh 1200-1300 (přisuzuju to sytiči) a pak to kleslo na 1000 a držel....uvidíme jak se to bude chovat při jízdě, ale takhle se choval normálně...tak snad to bude v pohodě
Moje thajská přítelkyně říkala, že mít malý penis by nemělo být ve vztahu překážkou...stejně bych si ale přál, aby neměla vůbec žádný
- s4wyer
- VWsenior
- Příspěvky: 2091
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Iglau
- Kontaktovat uživatele:
Re: volnoběh B3
na čidlo už mám spadeno...teplotu nedostanu ani na dálnici na víc jak 80°C přitom motor je ohřátej a topí to jako blázen (termostat teda vylučuju)Passta píše:Napadá mě spínač volnoběhu, ten je součástí nastavovače škrtící klapky(taková černá krabička zepředu na vstřikování) nebo čidlo teploty.
Moje thajská přítelkyně říkala, že mít malý penis by nemělo být ve vztahu překážkou...stejně bych si ale přál, aby neměla vůbec žádný
- Tomášek
- VWmaniak
- Příspěvky: 9666
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Lovčovice u Jemnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: volnoběh B3
taky mam takovej problem.. teplota nejde vic jak na 70 a auto topi jak krava.. navic mi blika kontrlolka teploty...
- slausek
- Závodník
- Příspěvky: 561
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: pod kopcem u lesa
- Kontaktovat uživatele:
Re: volnoběh B3
až to někdo vyřešíte, dejte vědět, taky mám podobný problém, topí, jezdí, ale za jízdy drží kolem 75-80 stupňů, na místě vyleze cca k 90 a pak sepne ventilátor
1,8 ABS
1,8 ABS
ex B3 G60 variant syncro
ex B3 variant 1,8
B3 sedan 1,8
B5,5 variant TDi
ex B3 variant 1,8
B3 sedan 1,8
B5,5 variant TDi
- GTi
- Jezdec
- Příspěvky: 328
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Slezsko
- s4wyer
- VWsenior
- Příspěvky: 2091
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Iglau
- Kontaktovat uživatele:
Re: volnoběh B3
Takže
když to ráno úplně promrzlý natočím (chytne okamžitě) tak je to v pohodě, motor si drží otáčky 1000 (nevím jestli by neměli být nižší, podle etky nebo tak, ale tyhle otáčky to mělo když jsem to koupil) jakmile se ale rozjedu tak je to v čoudu a zase to kolísá, když jsem vyšlápl spojku za jízdy tak mi to i chcíplo...jsem úplně nas*anej, protože nevím co s tím...může to být víc věcí a já nemám money abych všechny povyměňoval a šel na to vylučovací metodou....
jakmile se auto zahřeje aspoň na těch 80 (víc to prostě nedá) tak po delší jízdě s touhle teplotou to kolísání není tak hrozný, ale kolísá pořád a v rozmezí 900-1000....
fakt nevím zkusím ještě jednu věc, dole zakrejt v nárazníku díru kartonem, jestli se to nezlepší...od předhocízho majitele mám totiž "vymlácenej" nárazník a je tam šílená díra
Jak se dá zjistit vadné teplotní čidlo? btw, můžete mi hodit fotku nebo říct kde ho najdu? mám jisté podezření a chci mít jistotu
A dá se nějak zjistit špatná funkce toho spínače volnoběhu?
tady je fotka vyhlodanýho nárazníku
když to ráno úplně promrzlý natočím (chytne okamžitě) tak je to v pohodě, motor si drží otáčky 1000 (nevím jestli by neměli být nižší, podle etky nebo tak, ale tyhle otáčky to mělo když jsem to koupil) jakmile se ale rozjedu tak je to v čoudu a zase to kolísá, když jsem vyšlápl spojku za jízdy tak mi to i chcíplo...jsem úplně nas*anej, protože nevím co s tím...může to být víc věcí a já nemám money abych všechny povyměňoval a šel na to vylučovací metodou....
jakmile se auto zahřeje aspoň na těch 80 (víc to prostě nedá) tak po delší jízdě s touhle teplotou to kolísání není tak hrozný, ale kolísá pořád a v rozmezí 900-1000....
fakt nevím zkusím ještě jednu věc, dole zakrejt v nárazníku díru kartonem, jestli se to nezlepší...od předhocízho majitele mám totiž "vymlácenej" nárazník a je tam šílená díra
Jak se dá zjistit vadné teplotní čidlo? btw, můžete mi hodit fotku nebo říct kde ho najdu? mám jisté podezření a chci mít jistotu
A dá se nějak zjistit špatná funkce toho spínače volnoběhu?
tady je fotka vyhlodanýho nárazníku
Naposledy upravil(a) s4wyer dne 04.01.2008 12:03, celkem upraveno 1 x.
Moje thajská přítelkyně říkala, že mít malý penis by nemělo být ve vztahu překážkou...stejně bych si ale přál, aby neměla vůbec žádný
- s4wyer
- VWsenior
- Příspěvky: 2091
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Iglau
- Kontaktovat uživatele:
Re: volnoběh B3
slausek:
úplně přesný, takhle se chová i moje auto....na místě v poho 90 + ventilátor, za jízdy i po dálnici ne víc jak 80, z kopce se zařazeným kvaltem se ochlazuje
úplně přesný, takhle se chová i moje auto....na místě v poho 90 + ventilátor, za jízdy i po dálnici ne víc jak 80, z kopce se zařazeným kvaltem se ochlazuje
Moje thajská přítelkyně říkala, že mít malý penis by nemělo být ve vztahu překážkou...stejně bych si ale přál, aby neměla vůbec žádný
- s4wyer
- VWsenior
- Příspěvky: 2091
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Iglau
- Kontaktovat uživatele:
Re: volnoběh B3
Dočetl jsem se, že dochází k zanášení toho spínače volnoběhu, tudíž pak lítají právě otáčky, takže jak ho sundat/vyčistit/nandat zda-li to jde....táta říkal že je to to samý co ve třeba ve feldě, ale prej to nikdy nemusel sundávat, tak neví
Moje thajská přítelkyně říkala, že mít malý penis by nemělo být ve vztahu překážkou...stejně bych si ale přál, aby neměla vůbec žádný
- Passta
- VWexpert
- Příspěvky: 3096
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Tišnov, Deblín
- Kontaktovat uživatele:
Re: volnoběh B3
Začal bych takhle, napřed zkontroluj, jestli plynové lanko není napnuté a má dostatečnou vůli, to je základ. Plynové lanko NESMÍ být napnuté. Nastavovač klapky je stejný jak na Feldě. Má 4 kontakty, dva jsou pro napájení motorku nastavovače a dva, 3 a 4, jsou od spínače. Změříš je multimetrem. Nebo se to dá vyzkoušet tak, že sundáš plastovej dekl ze stříkačky abys viděl na vstřik a klapku. Nastartuješ a přidáš plyn asi na 3000 otáček, chvilku podržíš a pak rychle zavřeš klapku. Paprsek vstřikovaného benzínu by se měl přerušit než klesnou otáčky asi tak na 1200-1500 otáček. pokud se nepřeruší, je vadný spínač volnoběhu.
díly B3 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=160058" onclick="window.open(this.href);return false;
- s4wyer
- VWsenior
- Příspěvky: 2091
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Iglau
- Kontaktovat uživatele:
Re: volnoběh B3
supa, zkusímPassta píše:Začal bych takhle, napřed zkontroluj, jestli plynové lanko není napnuté a má dostatečnou vůli, to je základ. Plynové lanko NESMÍ být napnuté. Nastavovač klapky je stejný jak na Feldě. Má 4 kontakty, dva jsou pro napájení motorku nastavovače a dva, 3 a 4, jsou od spínače. Změříš je multimetrem. Nebo se to dá vyzkoušet tak, že sundáš plastovej dekl ze stříkačky abys viděl na vstřik a klapku. Nastartuješ a přidáš plyn asi na 3000 otáček, chvilku podržíš a pak rychle zavřeš klapku. Paprsek vstřikovaného benzínu by se měl přerušit než klesnou otáčky asi tak na 1200-1500 otáček. pokud se nepřeruší, je vadný spínač volnoběhu.
lanko napnuté není
díky
Moje thajská přítelkyně říkala, že mít malý penis by nemělo být ve vztahu překážkou...stejně bych si ale přál, aby neměla vůbec žádný