výměna motoru 1.9 tdi 81kw za 1.9 tdi 66 kw

Nafta a benzín - opravy, úpravy, servis,

Moderátoři: Bastard, gregi

Uživatelský avatar
stunik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 80
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

výměna motoru 1.9 tdi 81kw za 1.9 tdi 66 kw

Příspěvek od stunik »

Nazdar kluci,
nevíte jestli jde dát do B4 1.9 tdi 81 kw motor z 1.9 tdi 66 kw?
Příp.byli by úpravy náročné? 81 kw má variabilní naklápění lopatek turba.
Další dotaz šly by vstřiky případně vstřik.čerpadlo z 66kw dát do 81 kw?

A poslední jak je hodně složité sehnat použitý, ale dobrý motor 1.9 tdi 81kw a hlavně za kolik? Za kolik se dají sehnat použité vstřiky a vstřik.čerpadlo ( 81kw). Mělo by to být stejné s Golfem III,Jetta III a Sharan. Nevíte do jakých aut se ještě tyto motory (AFN) dávali?
Díky za rady

Uživatelský avatar
KaCzaba
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2254
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Scania 620psů
Kontaktovat uživatele:

Re: výměna motoru 1.9 tdi 81kw za 1.9 tdi 66 kw

Příspěvek od KaCzaba »

cordoby ,ibizy,toleda...kazda stara stodesitka tedeicko je AFN,pokud se nepletu...

Jinak cerpadlo je stejny,vstriky se blbe shani,a kdyz tak je zaplatis a nevis,co maji za sebou...tak chces menit komplet motor nebo jen tyto komponenty?Co mas v pasiku za motor?1Z.pokud ano tak je lepe vymenit motor,nebo staci pisty a to muzes dat jakekoli i z novejsohi TDI a i z PD,ale i s ojnicema..130 a 150 PD maiji i jinou kliku,to uz bys musel menit i tu,jinak ostaci pisty a ojnice...jiank pokus ti jde o udelani jen 110HP motoru z tveho stavajiciho,tak ti staci jen vymenit vstriky a pokud chces napachat i to turbo,tak mechanicky ho dat na motor neni problem,ale potrebujes jeste ventil N75 na podtlakove ovladani regulace turba,oproti stavajicimu pretlakovemu,a taky vymenit jednotku,pac mas asi tu starou plastovou,co neumi podtlakove ovladat regulaci turba...jestli chces jen par koniku na vrch,tak kup novy vstriky,zalezi ¨v jaky kondici je tvuj motor,tak muzes dat ze 140HP verze,nove stoji 5tis ,cena je za trysky,a nebo i 150HP trysky a cena ja o 600 vyse.
motor?to je ta vec co ma vic jak 4 valce?

Uživatelský avatar
stunik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 80
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Re: výměna motoru 1.9 tdi 81kw za 1.9 tdi 66 kw

Příspěvek od stunik »

Mám passata 1.9 tdi 81 kw ,r.v.1996. Jedná se mě o to, kdyby mě odešly vstřiky nebo vstřik. čerpadlo jak hodně bych vykrvácel, příp. čím bych to mohl co nejlevněji nahradit.

Uživatelský avatar
KaCzaba
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2254
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Scania 620psů
Kontaktovat uživatele:

Re: výměna motoru 1.9 tdi 81kw za 1.9 tdi 66 kw

Příspěvek od KaCzaba »

kdyz ti odejde vstrik a bude ukapavat tak to ty ani nezjistis a on ti vesele miüze propalit diru do pistu,jelikoz se jedna o primy vstrik...jinak ty vstriky jsou zamenny,resp trysky ze vstriku..jinak ja osobne kdybych kupoval new trysky,tak bych sel do 150HP z 5V motoru co se daval do transporteru..vymenis do svych drzaku-obalu a nechas seridit a mas zas ena dlouhou dobu vystarano.a jelikoz mas i turbo s geom.lopatek,tak ti to pojede jak streleny.jinak otory jsou identicky,zamenny,nemluvim ted o tom,ze ti nebude sedet na STK kod motoru,ale mechanicky jsou zamenne.to co si na nem nechas za turbo a vstriky a cerpadlo je tva vec vse se da menit za vse..je to jak lego tohle VW.

Nejak mi slo i do B2 napasovat motor a prevodovka z B5 TDI,tak ze se niceho nemusis bat :D
motor?to je ta vec co ma vic jak 4 valce?

Uživatelský avatar
hodys
Pilot
Pilot
Příspěvky: 809
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Re: výměna motoru 1.9 tdi 81kw za 1.9 tdi 66 kw

Příspěvek od hodys »

vstřikovací čerpadlo z AFN má jiné číslo, ale je stejné akorát má jiné ty výstupy z hlavy čerpadla jak na to montuješ trubky.. mají jiné průměry.. ale funguje to v poho.. třeba v novějších tdi mají čerpadla úplně stejné čéslo pro všechny výkonové varianty a roky.. pokud máš origo AFN a jde ti o výkon tak tam dej ty trysky jak píše kaczaba.. s variabilním turbem to nebude ani moc kouřit a pojede to krásně..
Passat B8, Passat B7

BMW R1150 GS http://www.mvautoservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
vlado742
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2896
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Re: výměna motoru 1.9 tdi 81kw za 1.9 tdi 66 kw

Příspěvek od vlado742 »

stunik píše:Nazdar kluci,
nevíte jestli jde dát do B4 1.9 tdi 81 kw motor z 1.9 tdi 66 kw?
Příp.byli by úpravy náročné? 81 kw má variabilní naklápění lopatek turba.
Další dotaz šly by vstřiky případně vstřik.čerpadlo z 66kw dát do 81 kw?

A poslední jak je hodně složité sehnat použitý, ale dobrý motor 1.9 tdi 81kw a hlavně za kolik? Za kolik se dají sehnat použité vstřiky a vstřik.čerpadlo ( 81kw). Mělo by to být stejné s Golfem III,Jetta III a Sharan. Nevíte do jakých aut se ještě tyto motory (AFN) dávali?
Díky za rady
Ahooj.
Ja si myslim ze Tvoj motor nema chybu. Ja mam 66 kw,a chcem zvisit vykon. Je to sice motor 1Z, ale odporucali mi dat trisky. Nechcem robit reklamu nikomu, ale o tychto temach vela najdes na strankach :
http://dieselpower.cz/forum/index.php
http://www.chipforum.cz/
:?
Přílohy
vw_cenik_trysek_mo.pdf
Trisky od Dieselpower
(97.42 KiB) Staženo 78 x

Uživatelský avatar
hodys
Pilot
Pilot
Příspěvky: 809
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Re: výměna motoru 1.9 tdi 81kw za 1.9 tdi 66 kw

Příspěvek od hodys »

jo dej trysky a budeš překvapený co to udělá.. pokud dáš sprint 764 tak to bude trošku kouřit s tvým stávajícím turbem, ale nebude to nic hroznýho a pojede to lépe jak 110.. pokud nechceš kouř tak tak tam dej trysky ze 110 což jsou sprinty 520 nebo ještě jeden mezistupen mezi 764 a 520 jsou 502 což jsou z 5válce tdi 140koní.. 764 jsou z 5 válce 150koní..
Passat B8, Passat B7

BMW R1150 GS http://www.mvautoservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
vlado742
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2896
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Re: výměna motoru 1.9 tdi 81kw za 1.9 tdi 66 kw

Příspěvek od vlado742 »

hodys píše:jo dej trysky a budeš překvapený co to udělá.. pokud dáš sprint 764 tak to bude trošku kouřit s tvým stávajícím turbem, ale nebude to nic hroznýho a pojede to lépe jak 110.. pokud nechceš kouř tak tak tam dej trysky ze 110 což jsou sprinty 520 nebo ještě jeden mezistupen mezi 764 a 520 jsou 502 což jsou z 5válce tdi 140koní.. 764 jsou z 5 válce 150koní..
Ty vole tak ty mas riadne nadupanu B4 :D 8) , Klobuk dolu, Ty mas 66 kw , alebo 81 kw...
Co by si doporucil za stirski do 66 _??? S P R I N T 764, alebo 520 _???

Uživatelský avatar
KaCzaba
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2254
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Scania 620psů
Kontaktovat uživatele:

Re: výměna motoru 1.9 tdi 81kw za 1.9 tdi 66 kw

Příspěvek od KaCzaba »

vlado742 píše:
hodys píše:jo dej trysky a budeš překvapený co to udělá.. pokud dáš sprint 764 tak to bude trošku kouřit s tvým stávajícím turbem, ale nebude to nic hroznýho a pojede to lépe jak 110.. pokud nechceš kouř tak tak tam dej trysky ze 110 což jsou sprinty 520 nebo ještě jeden mezistupen mezi 764 a 520 jsou 502 což jsou z 5válce tdi 140koní.. 764 jsou z 5 válce 150koní..
Ty vole tak ty mas riadne nadupanu B4 :D 8) , Klobuk dolu, Ty mas 66 kw , alebo 81 kw...
Co by si doporucil za stirski do 66 _??? S P R I N T 764, alebo 520 _???

dle toho co od toho budes chtit.kdyz ma smotor v dobre kondici a neslapes mu porad na krk,tak bys mohl klidne i ty 764,ale to je rec hlavne o 66kW 1Z.tam je radno davat pozor na pisty abys je neutavil..dalnice nejakej delsi cas plnej a muzes mit vymalovano.jinak ja osobne do nch chci jit taky.a nebo pro zlepseni vykonu a klidu duse ty 502.520 bych neresil pokud budu kupovat za stejny penize new trysky tak proc brat to slabsi?
motor?to je ta vec co ma vic jak 4 valce?

Uživatelský avatar
hodys
Pilot
Pilot
Příspěvky: 809
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Re: výměna motoru 1.9 tdi 81kw za 1.9 tdi 66 kw

Příspěvek od hodys »

asi tak jak píše kaczaba.. jinak já mám původně 66kw 1Z.. ted to teda i bez úpravy softu jede o hodně líp.. :D na dálnici to i ve stoupání leze ke 200.. vůbec těch peněz za to nelituju.. a až na jaře doladím mapy tak to bude mazec.. ještě přemyšlím o 11mm hlavě..
Passat B8, Passat B7

BMW R1150 GS http://www.mvautoservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
KaCzaba
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2254
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Scania 620psů
Kontaktovat uživatele:

Re: výměna motoru 1.9 tdi 81kw za 1.9 tdi 66 kw

Příspěvek od KaCzaba »

hodys : hele ta AFNacka jednotka tam jde uplne v poho?stejny stekry?a to ma taky cidlo tlaku uvnitr?takze tam vede tlakova hadicka?jinak jsem se bavil s Reeshou z DP a rikal mi ze by slo to predelat i na jednotku z G4,O1 atd...
motor?to je ta vec co ma vic jak 4 valce?

Uživatelský avatar
vlado742
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2896
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Re: výměna motoru 1.9 tdi 81kw za 1.9 tdi 66 kw

Příspěvek od vlado742 »

hodys píše:asi tak jak píše kaczaba.. jinak já mám původně 66kw 1Z.. ted to teda i bez úpravy softu jede o hodně líp.. :D na dálnici to i ve stoupání leze ke 200.. vůbec těch peněz za to nelituju.. a až na jaře doladím mapy tak to bude mazec.. ještě přemyšlím o 11mm hlavě..

OK, tak asi ostanem radsej pri tych sprintoch 764.... Aj mne sa take nieco podarilo ako pises, isiel som na svojom 195, a to nemam nic upravovane akurat 15P" disky :wink: ,a nebolo to na Dialnici, trafil som v PL taku peknu rovinku, z mensim stupanim a islo to ako drak

Uživatelský avatar
hodys
Pilot
Pilot
Příspěvky: 809
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Re: výměna motoru 1.9 tdi 81kw za 1.9 tdi 66 kw

Příspěvek od hodys »

tak to ti jde nějak dobře, mě se sériovým motorem nešel tolik ani z kopce :D no tuhle jsem se honil po dálnici z B4 110tdi a školil jsem ji slušně :D ten chudák asi nevěděl co se děje když mu ujíždí obyč. tdi.. jinak Kaczaba ta jednotka je úplně stejná, patice, zapojení, vede do ní hadička, takže má v sobě i snímač tlaku.. i zapojení N75 je stejné, takže ho akorát přehodíš a předěláš na podtlak a reguluješ VGT :D a předělat na jednotku z golfa 4, oktávie apod. nebude problém.. jen to budeš muset dát i s elektrikou, nebo si hrát s přepájením patic, ale to bude asi jednoduší vyměnit celou elektriku, pokud někdo umí odstranit immo, tak v tom nevidím problém.. a proč by jsi to chtěl předělávat???
Passat B8, Passat B7

BMW R1150 GS http://www.mvautoservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
vlado742
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2896
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Re: výměna motoru 1.9 tdi 81kw za 1.9 tdi 66 kw

Příspěvek od vlado742 »

hodys píše:tak to ti jde nějak dobře, mě se sériovým motorem nešel tolik ani z kopce :D no tuhle jsem se honil po dálnici z B4 110tdi a školil jsem ji slušně :D ten chudák asi nevěděl co se děje když mu ujíždí obyč. tdi.. jinak Kaczaba ta jednotka je úplně stejná, patice, zapojení, vede do ní hadička, takže má v sobě i snímač tlaku.. i zapojení N75 je stejné, takže ho akorát přehodíš a předěláš na podtlak a reguluješ VGT :D a předělat na jednotku z golfa 4, oktávie apod. nebude problém.. jen to budeš muset dát i s elektrikou, nebo si hrát s přepájením patic, ale to bude asi jednoduší vyměnit celou elektriku, pokud někdo umí odstranit immo, tak v tom nevidím problém.. a proč by jsi to chtěl předělávat???

Pocuj, ja nmechcem aby si si myslel ze to bol "KOPEC", to bolo iba take mierne stupanie :lol: :lol: , a dole kopcom ani nerozprávam ako to ide, :mrgreen: :mrgreen:

Uživatelský avatar
Lukaash
Řidič
Řidič
Příspěvky: 111
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Re: výměna motoru 1.9 tdi 81kw za 1.9 tdi 66 kw

Příspěvek od Lukaash »

hodys píše:asi tak jak píše kaczaba.. jinak já mám původně 66kw 1Z.. ted to teda i bez úpravy softu jede o hodně líp.. :D na dálnici to i ve stoupání leze ke 200.. vůbec těch peněz za to nelituju.. a až na jaře doladím mapy tak to bude mazec.. ještě přemyšlím o 11mm hlavě..
12mm nejsou taky nejak extra drahy :-) moje stala 3k ... takze bych se spis poohlizel po ty dvanactce, kdyz uz ;-)
stolen : G2 mTDi 6° (5.8.2007) B3 Variant 1,9TD (8.4.2008)

prodám http://picasaweb.google.com/LukaashCR/WheelsForSale#" onclick="window.open(this.href);return false;

Odpovědět

Zpět na „Motory“