výměna motoru 1.9 tdi 81kw za 1.9 tdi 66 kw
- stunik
- Řidič
- Příspěvky: 80
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Chrudim
- Kontaktovat uživatele:
výměna motoru 1.9 tdi 81kw za 1.9 tdi 66 kw
Nazdar kluci,
nevíte jestli jde dát do B4 1.9 tdi 81 kw motor z 1.9 tdi 66 kw?
Příp.byli by úpravy náročné? 81 kw má variabilní naklápění lopatek turba.
Další dotaz šly by vstřiky případně vstřik.čerpadlo z 66kw dát do 81 kw?
A poslední jak je hodně složité sehnat použitý, ale dobrý motor 1.9 tdi 81kw a hlavně za kolik? Za kolik se dají sehnat použité vstřiky a vstřik.čerpadlo ( 81kw). Mělo by to být stejné s Golfem III,Jetta III a Sharan. Nevíte do jakých aut se ještě tyto motory (AFN) dávali?
Díky za rady
nevíte jestli jde dát do B4 1.9 tdi 81 kw motor z 1.9 tdi 66 kw?
Příp.byli by úpravy náročné? 81 kw má variabilní naklápění lopatek turba.
Další dotaz šly by vstřiky případně vstřik.čerpadlo z 66kw dát do 81 kw?
A poslední jak je hodně složité sehnat použitý, ale dobrý motor 1.9 tdi 81kw a hlavně za kolik? Za kolik se dají sehnat použité vstřiky a vstřik.čerpadlo ( 81kw). Mělo by to být stejné s Golfem III,Jetta III a Sharan. Nevíte do jakých aut se ještě tyto motory (AFN) dávali?
Díky za rady
- KaCzaba
- VWsenior
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Scania 620psů
- Kontaktovat uživatele:
Re: výměna motoru 1.9 tdi 81kw za 1.9 tdi 66 kw
cordoby ,ibizy,toleda...kazda stara stodesitka tedeicko je AFN,pokud se nepletu...
Jinak cerpadlo je stejny,vstriky se blbe shani,a kdyz tak je zaplatis a nevis,co maji za sebou...tak chces menit komplet motor nebo jen tyto komponenty?Co mas v pasiku za motor?1Z.pokud ano tak je lepe vymenit motor,nebo staci pisty a to muzes dat jakekoli i z novejsohi TDI a i z PD,ale i s ojnicema..130 a 150 PD maiji i jinou kliku,to uz bys musel menit i tu,jinak ostaci pisty a ojnice...jiank pokus ti jde o udelani jen 110HP motoru z tveho stavajiciho,tak ti staci jen vymenit vstriky a pokud chces napachat i to turbo,tak mechanicky ho dat na motor neni problem,ale potrebujes jeste ventil N75 na podtlakove ovladani regulace turba,oproti stavajicimu pretlakovemu,a taky vymenit jednotku,pac mas asi tu starou plastovou,co neumi podtlakove ovladat regulaci turba...jestli chces jen par koniku na vrch,tak kup novy vstriky,zalezi ¨v jaky kondici je tvuj motor,tak muzes dat ze 140HP verze,nove stoji 5tis ,cena je za trysky,a nebo i 150HP trysky a cena ja o 600 vyse.
Jinak cerpadlo je stejny,vstriky se blbe shani,a kdyz tak je zaplatis a nevis,co maji za sebou...tak chces menit komplet motor nebo jen tyto komponenty?Co mas v pasiku za motor?1Z.pokud ano tak je lepe vymenit motor,nebo staci pisty a to muzes dat jakekoli i z novejsohi TDI a i z PD,ale i s ojnicema..130 a 150 PD maiji i jinou kliku,to uz bys musel menit i tu,jinak ostaci pisty a ojnice...jiank pokus ti jde o udelani jen 110HP motoru z tveho stavajiciho,tak ti staci jen vymenit vstriky a pokud chces napachat i to turbo,tak mechanicky ho dat na motor neni problem,ale potrebujes jeste ventil N75 na podtlakove ovladani regulace turba,oproti stavajicimu pretlakovemu,a taky vymenit jednotku,pac mas asi tu starou plastovou,co neumi podtlakove ovladat regulaci turba...jestli chces jen par koniku na vrch,tak kup novy vstriky,zalezi ¨v jaky kondici je tvuj motor,tak muzes dat ze 140HP verze,nove stoji 5tis ,cena je za trysky,a nebo i 150HP trysky a cena ja o 600 vyse.
motor?to je ta vec co ma vic jak 4 valce?
- stunik
- Řidič
- Příspěvky: 80
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Chrudim
- Kontaktovat uživatele:
Re: výměna motoru 1.9 tdi 81kw za 1.9 tdi 66 kw
Mám passata 1.9 tdi 81 kw ,r.v.1996. Jedná se mě o to, kdyby mě odešly vstřiky nebo vstřik. čerpadlo jak hodně bych vykrvácel, příp. čím bych to mohl co nejlevněji nahradit.
- KaCzaba
- VWsenior
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Scania 620psů
- Kontaktovat uživatele:
Re: výměna motoru 1.9 tdi 81kw za 1.9 tdi 66 kw
kdyz ti odejde vstrik a bude ukapavat tak to ty ani nezjistis a on ti vesele miüze propalit diru do pistu,jelikoz se jedna o primy vstrik...jinak ty vstriky jsou zamenny,resp trysky ze vstriku..jinak ja osobne kdybych kupoval new trysky,tak bych sel do 150HP z 5V motoru co se daval do transporteru..vymenis do svych drzaku-obalu a nechas seridit a mas zas ena dlouhou dobu vystarano.a jelikoz mas i turbo s geom.lopatek,tak ti to pojede jak streleny.jinak otory jsou identicky,zamenny,nemluvim ted o tom,ze ti nebude sedet na STK kod motoru,ale mechanicky jsou zamenne.to co si na nem nechas za turbo a vstriky a cerpadlo je tva vec vse se da menit za vse..je to jak lego tohle VW.
Nejak mi slo i do B2 napasovat motor a prevodovka z B5 TDI,tak ze se niceho nemusis bat
Nejak mi slo i do B2 napasovat motor a prevodovka z B5 TDI,tak ze se niceho nemusis bat
motor?to je ta vec co ma vic jak 4 valce?
- hodys
- Pilot
- Příspěvky: 809
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Re: výměna motoru 1.9 tdi 81kw za 1.9 tdi 66 kw
vstřikovací čerpadlo z AFN má jiné číslo, ale je stejné akorát má jiné ty výstupy z hlavy čerpadla jak na to montuješ trubky.. mají jiné průměry.. ale funguje to v poho.. třeba v novějších tdi mají čerpadla úplně stejné čéslo pro všechny výkonové varianty a roky.. pokud máš origo AFN a jde ti o výkon tak tam dej ty trysky jak píše kaczaba.. s variabilním turbem to nebude ani moc kouřit a pojede to krásně..
Passat B8, Passat B7
BMW R1150 GS http://www.mvautoservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW R1150 GS http://www.mvautoservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- vlado742
- VWexpert
- Příspěvky: 2896
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: výměna motoru 1.9 tdi 81kw za 1.9 tdi 66 kw
Ahooj.stunik píše:Nazdar kluci,
nevíte jestli jde dát do B4 1.9 tdi 81 kw motor z 1.9 tdi 66 kw?
Příp.byli by úpravy náročné? 81 kw má variabilní naklápění lopatek turba.
Další dotaz šly by vstřiky případně vstřik.čerpadlo z 66kw dát do 81 kw?
A poslední jak je hodně složité sehnat použitý, ale dobrý motor 1.9 tdi 81kw a hlavně za kolik? Za kolik se dají sehnat použité vstřiky a vstřik.čerpadlo ( 81kw). Mělo by to být stejné s Golfem III,Jetta III a Sharan. Nevíte do jakých aut se ještě tyto motory (AFN) dávali?
Díky za rady
Ja si myslim ze Tvoj motor nema chybu. Ja mam 66 kw,a chcem zvisit vykon. Je to sice motor 1Z, ale odporucali mi dat trisky. Nechcem robit reklamu nikomu, ale o tychto temach vela najdes na strankach :
http://dieselpower.cz/forum/index.php
http://www.chipforum.cz/
- Přílohy
-
- vw_cenik_trysek_mo.pdf
- Trisky od Dieselpower
- (97.42 KiB) Staženo 78 x
PASSAT 3BG VARIANT, 2.5 TDI 132 KW (BDH) 4 MOTION
GOLF MK3 TDI 81 KW (AFN) GTI, EGR OFF, Jednohmota 1Z+lamela HDS57+Pritlačný VR6
EX: PASSAT B4 66 kw (1Z) + Injectors Power Plus 520
AutoLEDky
GOLF MK3 TDI 81 KW (AFN) GTI, EGR OFF, Jednohmota 1Z+lamela HDS57+Pritlačný VR6
EX: PASSAT B4 66 kw (1Z) + Injectors Power Plus 520
AutoLEDky
- hodys
- Pilot
- Příspěvky: 809
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Re: výměna motoru 1.9 tdi 81kw za 1.9 tdi 66 kw
jo dej trysky a budeš překvapený co to udělá.. pokud dáš sprint 764 tak to bude trošku kouřit s tvým stávajícím turbem, ale nebude to nic hroznýho a pojede to lépe jak 110.. pokud nechceš kouř tak tak tam dej trysky ze 110 což jsou sprinty 520 nebo ještě jeden mezistupen mezi 764 a 520 jsou 502 což jsou z 5válce tdi 140koní.. 764 jsou z 5 válce 150koní..
Passat B8, Passat B7
BMW R1150 GS http://www.mvautoservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW R1150 GS http://www.mvautoservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- vlado742
- VWexpert
- Příspěvky: 2896
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: výměna motoru 1.9 tdi 81kw za 1.9 tdi 66 kw
Ty vole tak ty mas riadne nadupanu B4 , Klobuk dolu, Ty mas 66 kw , alebo 81 kw...hodys píše:jo dej trysky a budeš překvapený co to udělá.. pokud dáš sprint 764 tak to bude trošku kouřit s tvým stávajícím turbem, ale nebude to nic hroznýho a pojede to lépe jak 110.. pokud nechceš kouř tak tak tam dej trysky ze 110 což jsou sprinty 520 nebo ještě jeden mezistupen mezi 764 a 520 jsou 502 což jsou z 5válce tdi 140koní.. 764 jsou z 5 válce 150koní..
Co by si doporucil za stirski do 66 _??? S P R I N T 764, alebo 520 _???
PASSAT 3BG VARIANT, 2.5 TDI 132 KW (BDH) 4 MOTION
GOLF MK3 TDI 81 KW (AFN) GTI, EGR OFF, Jednohmota 1Z+lamela HDS57+Pritlačný VR6
EX: PASSAT B4 66 kw (1Z) + Injectors Power Plus 520
AutoLEDky
GOLF MK3 TDI 81 KW (AFN) GTI, EGR OFF, Jednohmota 1Z+lamela HDS57+Pritlačný VR6
EX: PASSAT B4 66 kw (1Z) + Injectors Power Plus 520
AutoLEDky
- KaCzaba
- VWsenior
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Scania 620psů
- Kontaktovat uživatele:
Re: výměna motoru 1.9 tdi 81kw za 1.9 tdi 66 kw
vlado742 píše:Ty vole tak ty mas riadne nadupanu B4 , Klobuk dolu, Ty mas 66 kw , alebo 81 kw...hodys píše:jo dej trysky a budeš překvapený co to udělá.. pokud dáš sprint 764 tak to bude trošku kouřit s tvým stávajícím turbem, ale nebude to nic hroznýho a pojede to lépe jak 110.. pokud nechceš kouř tak tak tam dej trysky ze 110 což jsou sprinty 520 nebo ještě jeden mezistupen mezi 764 a 520 jsou 502 což jsou z 5válce tdi 140koní.. 764 jsou z 5 válce 150koní..
Co by si doporucil za stirski do 66 _??? S P R I N T 764, alebo 520 _???
dle toho co od toho budes chtit.kdyz ma smotor v dobre kondici a neslapes mu porad na krk,tak bys mohl klidne i ty 764,ale to je rec hlavne o 66kW 1Z.tam je radno davat pozor na pisty abys je neutavil..dalnice nejakej delsi cas plnej a muzes mit vymalovano.jinak ja osobne do nch chci jit taky.a nebo pro zlepseni vykonu a klidu duse ty 502.520 bych neresil pokud budu kupovat za stejny penize new trysky tak proc brat to slabsi?
motor?to je ta vec co ma vic jak 4 valce?
- hodys
- Pilot
- Příspěvky: 809
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Re: výměna motoru 1.9 tdi 81kw za 1.9 tdi 66 kw
asi tak jak píše kaczaba.. jinak já mám původně 66kw 1Z.. ted to teda i bez úpravy softu jede o hodně líp.. na dálnici to i ve stoupání leze ke 200.. vůbec těch peněz za to nelituju.. a až na jaře doladím mapy tak to bude mazec.. ještě přemyšlím o 11mm hlavě..
Passat B8, Passat B7
BMW R1150 GS http://www.mvautoservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW R1150 GS http://www.mvautoservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- KaCzaba
- VWsenior
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Scania 620psů
- Kontaktovat uživatele:
Re: výměna motoru 1.9 tdi 81kw za 1.9 tdi 66 kw
hodys : hele ta AFNacka jednotka tam jde uplne v poho?stejny stekry?a to ma taky cidlo tlaku uvnitr?takze tam vede tlakova hadicka?jinak jsem se bavil s Reeshou z DP a rikal mi ze by slo to predelat i na jednotku z G4,O1 atd...
motor?to je ta vec co ma vic jak 4 valce?
- vlado742
- VWexpert
- Příspěvky: 2896
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: výměna motoru 1.9 tdi 81kw za 1.9 tdi 66 kw
hodys píše:asi tak jak píše kaczaba.. jinak já mám původně 66kw 1Z.. ted to teda i bez úpravy softu jede o hodně líp.. na dálnici to i ve stoupání leze ke 200.. vůbec těch peněz za to nelituju.. a až na jaře doladím mapy tak to bude mazec.. ještě přemyšlím o 11mm hlavě..
OK, tak asi ostanem radsej pri tych sprintoch 764.... Aj mne sa take nieco podarilo ako pises, isiel som na svojom 195, a to nemam nic upravovane akurat 15P" disky ,a nebolo to na Dialnici, trafil som v PL taku peknu rovinku, z mensim stupanim a islo to ako drak
PASSAT 3BG VARIANT, 2.5 TDI 132 KW (BDH) 4 MOTION
GOLF MK3 TDI 81 KW (AFN) GTI, EGR OFF, Jednohmota 1Z+lamela HDS57+Pritlačný VR6
EX: PASSAT B4 66 kw (1Z) + Injectors Power Plus 520
AutoLEDky
GOLF MK3 TDI 81 KW (AFN) GTI, EGR OFF, Jednohmota 1Z+lamela HDS57+Pritlačný VR6
EX: PASSAT B4 66 kw (1Z) + Injectors Power Plus 520
AutoLEDky
- hodys
- Pilot
- Příspěvky: 809
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Re: výměna motoru 1.9 tdi 81kw za 1.9 tdi 66 kw
tak to ti jde nějak dobře, mě se sériovým motorem nešel tolik ani z kopce no tuhle jsem se honil po dálnici z B4 110tdi a školil jsem ji slušně ten chudák asi nevěděl co se děje když mu ujíždí obyč. tdi.. jinak Kaczaba ta jednotka je úplně stejná, patice, zapojení, vede do ní hadička, takže má v sobě i snímač tlaku.. i zapojení N75 je stejné, takže ho akorát přehodíš a předěláš na podtlak a reguluješ VGT a předělat na jednotku z golfa 4, oktávie apod. nebude problém.. jen to budeš muset dát i s elektrikou, nebo si hrát s přepájením patic, ale to bude asi jednoduší vyměnit celou elektriku, pokud někdo umí odstranit immo, tak v tom nevidím problém.. a proč by jsi to chtěl předělávat???
Passat B8, Passat B7
BMW R1150 GS http://www.mvautoservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW R1150 GS http://www.mvautoservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- vlado742
- VWexpert
- Příspěvky: 2896
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: výměna motoru 1.9 tdi 81kw za 1.9 tdi 66 kw
hodys píše:tak to ti jde nějak dobře, mě se sériovým motorem nešel tolik ani z kopce no tuhle jsem se honil po dálnici z B4 110tdi a školil jsem ji slušně ten chudák asi nevěděl co se děje když mu ujíždí obyč. tdi.. jinak Kaczaba ta jednotka je úplně stejná, patice, zapojení, vede do ní hadička, takže má v sobě i snímač tlaku.. i zapojení N75 je stejné, takže ho akorát přehodíš a předěláš na podtlak a reguluješ VGT a předělat na jednotku z golfa 4, oktávie apod. nebude problém.. jen to budeš muset dát i s elektrikou, nebo si hrát s přepájením patic, ale to bude asi jednoduší vyměnit celou elektriku, pokud někdo umí odstranit immo, tak v tom nevidím problém.. a proč by jsi to chtěl předělávat???
Pocuj, ja nmechcem aby si si myslel ze to bol "KOPEC", to bolo iba take mierne stupanie , a dole kopcom ani nerozprávam ako to ide,
PASSAT 3BG VARIANT, 2.5 TDI 132 KW (BDH) 4 MOTION
GOLF MK3 TDI 81 KW (AFN) GTI, EGR OFF, Jednohmota 1Z+lamela HDS57+Pritlačný VR6
EX: PASSAT B4 66 kw (1Z) + Injectors Power Plus 520
AutoLEDky
GOLF MK3 TDI 81 KW (AFN) GTI, EGR OFF, Jednohmota 1Z+lamela HDS57+Pritlačný VR6
EX: PASSAT B4 66 kw (1Z) + Injectors Power Plus 520
AutoLEDky
- Lukaash
- Řidič
- Příspěvky: 111
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Chomutov
- Kontaktovat uživatele:
Re: výměna motoru 1.9 tdi 81kw za 1.9 tdi 66 kw
12mm nejsou taky nejak extra drahy moje stala 3k ... takze bych se spis poohlizel po ty dvanactce, kdyz uzhodys píše:asi tak jak píše kaczaba.. jinak já mám původně 66kw 1Z.. ted to teda i bez úpravy softu jede o hodně líp.. na dálnici to i ve stoupání leze ke 200.. vůbec těch peněz za to nelituju.. a až na jaře doladím mapy tak to bude mazec.. ještě přemyšlím o 11mm hlavě..
stolen : G2 mTDi 6° (5.8.2007) B3 Variant 1,9TD (8.4.2008)
prodám http://picasaweb.google.com/LukaashCR/WheelsForSale#" onclick="window.open(this.href);return false;
prodám http://picasaweb.google.com/LukaashCR/WheelsForSale#" onclick="window.open(this.href);return false;