2.0E cuka, ale . . .

Nafta a benzín - opravy, úpravy, servis,

Moderátoři: Bastard, gregi

Odpovědět
Uživatelský avatar
REI
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 14
Registrován: 24.02.2006 21:02

2.0E cuka, ale . . .

Příspěvek od REI »

Ahoj.
Mam takovou prosbu o radu.Vim,ze cukani techto motoru je asi zaklete,ale po spouste vymenenejch dilu jsem zkoncil u cidla teploty vody.Vymenil jsem jak cidlo co vysila hodnoty na budiky,tak to cidlo hned predtim, ktere dava udaje RJ.A ted ten problem.Kdyz toto cidlo odpojim tak auto jede uplne normalne,pote co cidlo zapojim (je uplne nove!) tak zacne skubat.Bylo mi receno,ze je vadna RJ,ale ja myslim,ze kdyby byla tak se to takhle nechova a dela to porad ne?
Pomohla by treba vymena toho kabliku co od nej vede?Jestli ano,tak za jaky ho vymenit (je to jen dvouzila) kvuli odporu.
A mate nekdo schema kam vede? Usti do svazku,takze bych pripadne ten nahradni vedl mimo nej, ale kam?
Auto je to Passat 35i r.v91 motor 2.0E
Dekuju mockrate vsem za pomoc,uz jsem vymenil kde co a vysledek nikde :-(

Uživatelský avatar
s4wyer
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2091
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Iglau
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0E cuka, ale . . .

Příspěvek od s4wyer »

REI píše:Ahoj.
Mam takovou prosbu o radu.Vim,ze cukani techto motoru je asi zaklete,ale po spouste vymenenejch dilu jsem zkoncil u cidla teploty vody.Vymenil jsem jak cidlo co vysila hodnoty na budiky,tak to cidlo hned predtim, ktere dava udaje RJ.A ted ten problem.Kdyz toto cidlo odpojim tak auto jede uplne normalne,pote co cidlo zapojim (je uplne nove!) tak zacne skubat.Bylo mi receno,ze je vadna RJ,ale ja myslim,ze kdyby byla tak se to takhle nechova a dela to porad ne?
Pomohla by treba vymena toho kabliku co od nej vede?Jestli ano,tak za jaky ho vymenit (je to jen dvouzila) kvuli odporu.
A mate nekdo schema kam vede? Usti do svazku,takze bych pripadne ten nahradni vedl mimo nej, ale kam?
Auto je to Passat 35i r.v91 motor 2.0E
Dekuju mockrate vsem za pomoc,uz jsem vymenil kde co a vysledek nikde :-(
Když to odpojíš tak to jede normálně? to bych řekl že vypadá na něco s čidlem, nevím jestli je tomu tak i u VW, ale když odpojíš u feldy/formana čidlo, tak řj počítá s fixní hodnotou 90°C
Moje thajská přítelkyně říkala, že mít malý penis by nemělo být ve vztahu překážkou...stejně bych si ale přál, aby neměla vůbec žádný

Uživatelský avatar
REI
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 14
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: 2.0E cuka, ale . . .

Příspěvek od REI »

Jo, kdyz to odpojim, tak jede normalne bez skubani. Cidlo je koupeny funglovka, takze v tom by to byt nemelo. Otazka je spis zda je chyba v RJ, nebo v kabelu u cidla a jak to poznat.

Uživatelský avatar
Passta
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3096
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Tišnov, Deblín
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0E cuka, ale . . .

Příspěvek od Passta »

Nech si zkontrolovat předstih. Seřizuje se při odpojeném čidle teploty a při 2300 ot/min. Musí být 6°+-1°. Pak se připojí čidlo teploty a znovu se kontroluje při 2300 ot. Musí se zvednout o 30°. Pokud se posune jen o 20° může být vadný snímač klepání.
díly B3 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=160058" onclick="window.open(this.href);return false;

Odpovědět

Zpět na „Motory“