vwCharlie píše:když je dobrej olej a má dobré mazací vlastnosti,tak se rozdíl mezi teplotou vody a oleje moc neliší. Mě se drží pořád oboje kolem 90,když tomu prubnu,tak to jde ke 100,ale 125 a tak už je podle mě moc.
No a k té rafičce s teplotou,to bych taky rád věděl. Protože to je mi připadá taková bolest,že ten levej budík (teplota s palivoměrem) chodí buď mimo nebo vůbec. Čidla a plovák je OK. Tyto problémy mají aji T4ky. Jediné co jsem zjistil,tak pomohlo přehodit budíky,ale psalo se tu i o opravě,ale moc jsem z toho chytrej nebyl,byla to spíš taková teorie
Ale jestli ti propouští termostat a pomalu se to zahřívá,tak není co řešit.
JAK UPLNE STOPROCENTNE POZNAM ZE TO JE TERMOSTAT???A PREJ SE MUSI SUNDAT CELA VODNI PUMPA,PREJ JE POD NI..NA DVOJCE JE ZESPOD POD PLASTOVOU PRIRUBOU,ALE TADY NEVIM PRESNE KDE JE...