Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Tubro TDI
PříspěvekNapsal: 09.03.2008 10:37 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

324

Bydliště:

Kunčice nad Labem

Můžete mi poradit jestli je nějakej rozdíl mezi turbem z 1.9TDI 66kw a z 81kw.
Mam 66kw a intercooler mam skoro do 1/4 plnej oleje a zdá se mi že je špatný turbo. Mám na něm 380 tis. km

_________________
VW Sharan II 2,8V6 4motion 02' : Seat Arosa 1,0MPI 97' : Yamaha FZ6N 05´ Ex:VW Lupo 1,4Mpi 02´ : VW Sharan II 1,9Tdi 00´ : BMW 330xd 04'


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Tubro TDI
PříspěvekNapsal: 09.03.2008 10:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9672

Bydliště:

Lovčovice u Jemnice

Brilantis píše:
Můžete mi poradit jestli je nějakej rozdíl mezi turbem z 1.9TDI 66kw a z 81kw.
Mam 66kw a intercooler mam skoro do 1/4 plnej oleje a zdá se mi že je špatný turbo. Mám na něm 380 tis. km



nema 81kw naklapeny lopatky????

_________________
VW Passat 2.0TDi highline


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Tubro TDI
PříspěvekNapsal: 09.03.2008 19:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1571

Bydliště:

Teplice v Čechách

a tuším že to není jen v turbu.. ale i prave kvuli variabilním lopatkam řj a ješteneco kluci to tady nekteří maji poradí ti jinak to tam jde i z jinejch motoru GIV nebo tak něco :lol:


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Tubro TDI
PříspěvekNapsal: 10.03.2008 10:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2254

Bydliště:

Scania 620psů

81kW turbo z G3 a B4 a techto typu motoru napr AFN namontovat muzes,ale je problem,s regulaci.66kW obtokove turbo je ovladano pretlakem,kdezto 81kW turbo s variabilnim naklapenim lopatek je ovladane podtlakem a s tim je spojena i montaz dalsich veci jako ventilu N75 z 81kW verze,ale vetsi rpoblem je v pocitaci,jelikoz asi kazdy 66kW ma vetsinou jeste starou plastovou RJ,ktera neumi ovladat turbo podtlakem.takze pokud prohodis RJ za jednotku z AFN,melo by to jit.dale te ceka vymena priruby na turbo,nebo cele prvni casti vyfuku.vypada to slozite,ale pokud mas pristup k dilum,tak to zas takovy neni.

jinak co se tyce turb treba z novejsich typu TDI G4 octava atd..tam je take moznost namontovat toto turbo na starsi typ TDI,ale vadi tam drzak motoru na napravnici.ted si nejsem jisty zda toto plati u turb z klasickyho TDI s rotacnim cerpadlem,nebo jen pro zastavbu turba z PD na rotacku.je rec o problemu toho zadniho drzaku motoru.proto se na tyto prvni typy rotacek pouzivaji turba z podelnych motoru,jako B5,Audi,Superb atd...znovu podotykam,ze si nejsem jist,zda jde pouzit s ohledem na ten jiz zminoivany drzak motoru turbo treba z G4 66/81kW.
U PD vim,ze tomu tak nejde.Nikdy jsem neresil tuto zastavbu mensich turb na tyto motory.

Jinak toto co jsem napsal je hlavne pro G3,ale B4 je to same si dovolim tvrdit.

Snad jsem ti troschu pomohl,a nezamotal tim hlavu :mrgreen:

_________________
motor?to je ta vec co ma vic jak 4 valce?

_________________
3BG V6 4motion Jeep Commader 5,7 HEMI G3 Varos mTDi


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Tubro TDI
PříspěvekNapsal: 13.03.2008 00:28 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

799

Bydliště:

třebíč

všechny variabilní turbíny z golf4, oktávky, toledo2, atd. je problém nacpat do golf3 a passat B4. vadí tam ten držák jak psal katzaba. ale jde upravit. taky to mám ve svým. ale asi méně problému bude s turbem z podélného motoru.. jediné co nevím tak jestli tam půjde bez větších potíží turbo z obtokem z oktávie, golfa..

_________________
VW Passat B4 tdi, VW Passat B5 tdi

BMW R1150 GS http://www.mvautoservis.cz


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Tubro TDI
PříspěvekNapsal: 13.03.2008 23:37 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

324

Bydliště:

Kunčice nad Labem

Tak aspoň jsem trochu chytřejší. Budu informovat až se do toho pustim.

Nevíte ještě jestli je normální ten olej v intercooleru? Po uvolnění spodního spoje mi vždy vyteče cca 1 - 2 dcl oleje po ujetí 1500-2000km

_________________
VW Sharan II 2,8V6 4motion 02' : Seat Arosa 1,0MPI 97' : Yamaha FZ6N 05´ Ex:VW Lupo 1,4Mpi 02´ : VW Sharan II 1,9Tdi 00´ : BMW 330xd 04'


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Tubro TDI
PříspěvekNapsal: 14.03.2008 12:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

839

Bydliště:

CL,Lbc,Uranový doly a pak různě

Brilantis píše:
Tak aspoň jsem trochu chytřejší. Budu informovat až se do toho pustim.

Nevíte ještě jestli je normální ten olej v intercooleru? Po uvolnění spodního spoje mi vždy vyteče cca 1 - 2 dcl oleje po ujetí 1500-2000km


Takovýhle množství oleje za tak krátký proběh normální není, turbína ti fest hází olej do trubek ke cooleru.
Od koupě jsem nalítal 50 tisíc a cooler je v pohodě(autí má poctivých 330 tisíc km). Jen občas kouknu pod snímač v trubkách, jestli z něj neleje olej - ale je tam maximálně tenounký mastný film, takže je to O.K.

_________________
Velký lidi potřebujou velký auta - a jezdit v nich sami:-)

_________________
Passat B4 Variant 1.9TDi 90HP (Engine Type 1Z - zatím seriovwka) jen leží o 3cm níž :-) Již je ve světě, nyní OII FL 1.9TDi 77kW DSG


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Tubro TDI
PříspěvekNapsal: 18.03.2008 00:46 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

799

Bydliště:

třebíč

tolik olej není dobré.. asi opravdu pouští turbo víc než by mělo.. ale taky zkontroluj, jestli to nejde přes odfuk kliky.. pokud máš třeba oleje kolem horní rysky a motor už si trochu foukne tak to může házet do sání dost oleje..

_________________
VW Passat B4 tdi, VW Passat B5 tdi

BMW R1150 GS http://www.mvautoservis.cz


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Originál a repas turbo Volkswagen
Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group