Můžete mi poradit jestli je nějakej rozdíl mezi turbem z 1.9TDI 66kw a z 81kw.
Mam 66kw a intercooler mam skoro do 1/4 plnej oleje a zdá se mi že je špatný turbo. Mám na něm 380 tis. km
Tubro TDI
- Brilantis
- Jezdec
- Příspěvky: 323
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kunčice nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
- Tomášek
- VWmaniak
- Příspěvky: 9666
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Lovčovice u Jemnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tubro TDI
Brilantis píše:Můžete mi poradit jestli je nějakej rozdíl mezi turbem z 1.9TDI 66kw a z 81kw.
Mam 66kw a intercooler mam skoro do 1/4 plnej oleje a zdá se mi že je špatný turbo. Mám na něm 380 tis. km
nema 81kw naklapeny lopatky????
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Teplice v Čechách
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tubro TDI
a tuším že to není jen v turbu.. ale i prave kvuli variabilním lopatkam řj a ješteneco kluci to tady nekteří maji poradí ti jinak to tam jde i z jinejch motoru GIV nebo tak něco
- KaCzaba
- VWsenior
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Scania 620psů
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tubro TDI
81kW turbo z G3 a B4 a techto typu motoru napr AFN namontovat muzes,ale je problem,s regulaci.66kW obtokove turbo je ovladano pretlakem,kdezto 81kW turbo s variabilnim naklapenim lopatek je ovladane podtlakem a s tim je spojena i montaz dalsich veci jako ventilu N75 z 81kW verze,ale vetsi rpoblem je v pocitaci,jelikoz asi kazdy 66kW ma vetsinou jeste starou plastovou RJ,ktera neumi ovladat turbo podtlakem.takze pokud prohodis RJ za jednotku z AFN,melo by to jit.dale te ceka vymena priruby na turbo,nebo cele prvni casti vyfuku.vypada to slozite,ale pokud mas pristup k dilum,tak to zas takovy neni.
jinak co se tyce turb treba z novejsich typu TDI G4 octava atd..tam je take moznost namontovat toto turbo na starsi typ TDI,ale vadi tam drzak motoru na napravnici.ted si nejsem jisty zda toto plati u turb z klasickyho TDI s rotacnim cerpadlem,nebo jen pro zastavbu turba z PD na rotacku.je rec o problemu toho zadniho drzaku motoru.proto se na tyto prvni typy rotacek pouzivaji turba z podelnych motoru,jako B5,Audi,Superb atd...znovu podotykam,ze si nejsem jist,zda jde pouzit s ohledem na ten jiz zminoivany drzak motoru turbo treba z G4 66/81kW.
U PD vim,ze tomu tak nejde.Nikdy jsem neresil tuto zastavbu mensich turb na tyto motory.
Jinak toto co jsem napsal je hlavne pro G3,ale B4 je to same si dovolim tvrdit.
Snad jsem ti troschu pomohl,a nezamotal tim hlavu
jinak co se tyce turb treba z novejsich typu TDI G4 octava atd..tam je take moznost namontovat toto turbo na starsi typ TDI,ale vadi tam drzak motoru na napravnici.ted si nejsem jisty zda toto plati u turb z klasickyho TDI s rotacnim cerpadlem,nebo jen pro zastavbu turba z PD na rotacku.je rec o problemu toho zadniho drzaku motoru.proto se na tyto prvni typy rotacek pouzivaji turba z podelnych motoru,jako B5,Audi,Superb atd...znovu podotykam,ze si nejsem jist,zda jde pouzit s ohledem na ten jiz zminoivany drzak motoru turbo treba z G4 66/81kW.
U PD vim,ze tomu tak nejde.Nikdy jsem neresil tuto zastavbu mensich turb na tyto motory.
Jinak toto co jsem napsal je hlavne pro G3,ale B4 je to same si dovolim tvrdit.
Snad jsem ti troschu pomohl,a nezamotal tim hlavu
motor?to je ta vec co ma vic jak 4 valce?
- hodys
- Pilot
- Příspěvky: 809
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tubro TDI
všechny variabilní turbíny z golf4, oktávky, toledo2, atd. je problém nacpat do golf3 a passat B4. vadí tam ten držák jak psal katzaba. ale jde upravit. taky to mám ve svým. ale asi méně problému bude s turbem z podélného motoru.. jediné co nevím tak jestli tam půjde bez větších potíží turbo z obtokem z oktávie, golfa..
Passat B8, Passat B7
BMW R1150 GS http://www.mvautoservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW R1150 GS http://www.mvautoservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Brilantis
- Jezdec
- Příspěvky: 323
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kunčice nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tubro TDI
Tak aspoň jsem trochu chytřejší. Budu informovat až se do toho pustim.
Nevíte ještě jestli je normální ten olej v intercooleru? Po uvolnění spodního spoje mi vždy vyteče cca 1 - 2 dcl oleje po ujetí 1500-2000km
Nevíte ještě jestli je normální ten olej v intercooleru? Po uvolnění spodního spoje mi vždy vyteče cca 1 - 2 dcl oleje po ujetí 1500-2000km
- JonatanCl
- Pilot
- Příspěvky: 839
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: CL,Lbc,Uranový doly a pak různě
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tubro TDI
Takovýhle množství oleje za tak krátký proběh normální není, turbína ti fest hází olej do trubek ke cooleru.Brilantis píše:Tak aspoň jsem trochu chytřejší. Budu informovat až se do toho pustim.
Nevíte ještě jestli je normální ten olej v intercooleru? Po uvolnění spodního spoje mi vždy vyteče cca 1 - 2 dcl oleje po ujetí 1500-2000km
Od koupě jsem nalítal 50 tisíc a cooler je v pohodě(autí má poctivých 330 tisíc km). Jen občas kouknu pod snímač v trubkách, jestli z něj neleje olej - ale je tam maximálně tenounký mastný film, takže je to O.K.
Velký lidi potřebujou velký auta - a jezdit v nich sami:-)
- hodys
- Pilot
- Příspěvky: 809
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tubro TDI
tolik olej není dobré.. asi opravdu pouští turbo víc než by mělo.. ale taky zkontroluj, jestli to nejde přes odfuk kliky.. pokud máš třeba oleje kolem horní rysky a motor už si trochu foukne tak to může házet do sání dost oleje..
Passat B8, Passat B7
BMW R1150 GS http://www.mvautoservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW R1150 GS http://www.mvautoservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false;