Guma pod vstřikem...

Nafta a benzín - opravy, úpravy, servis,

Moderátoři: Bastard, gregi

Uživatelský avatar
beatrice
Řidič
Řidič
Příspěvky: 92
Registrován: 24.02.2006 21:02

Guma pod vstřikem...

Příspěvek od beatrice »

Stala se mně nemilá věc...utrhl se mně přední silemblok u motoru, při záběru se motor navalil dozadu a o plech co je za vstřikováním (motronic) se to urvalo...samozřejmě to odnesla ta guma...horší je že to stojí 1200...nemá někdo doma něco levnějšího? jo a ještě jedna věc...když s tím autem jedu po výmolech je to strašně tvrdý...pravděpodobně budou v háji tlumiče ale i tak se ptám jestli to někdo neměl a nebylo to třeba čepama apod -když jedu je to takový trhání do volantu...když zatáčím kolama tak že je chytnu a zatáčím v převodce to pěkně rachotí jak když padá kostlivec ze schodů, takže bude v háju -neví někdo za kolik by se ta převodka řízení s posilovačem dala sehnat..?? díkec

Uživatelský avatar
s4wyer
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2091
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Iglau
Kontaktovat uživatele:

Re: Guma pod vstřikem...

Příspěvek od s4wyer »

tenkrát mi tu gumu někde nabízeli za 700Kč - ale jak je z ceny patrné, není to origoš, ale double
Moje thajská přítelkyně říkala, že mít malý penis by nemělo být ve vztahu překážkou...stejně bych si ale přál, aby neměla vůbec žádný

Uživatelský avatar
Wondromir
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 234
Registrován: 30.11.2007 18:00
Bydliště: březiny city(děčín)
Kontaktovat uživatele:

Re: Guma pod vstřikem...

Příspěvek od Wondromir »

ahoj ja sehnal tu gumu fuglovku asi za 600kč.

Uživatelský avatar
syncon
Řidič
Řidič
Příspěvky: 167
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolin,Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Re: Guma pod vstřikem...

Příspěvek od syncon »

Wondromir píše:ahoj ja sehnal tu gumu fuglovku asi za 600kč.

ahoj mam dotaz sehnal sem si B3 2.0i :) ale ma problem kdyz dam cca do pulky plynu jede normalne i normalne zrychluje ale jak dam vic jak 1/2 tak se zacne dusit , jeste sem nemel cas to rozdelat ale vidim to na gumu pod vstrikovanim co vy na to ?


a kde si sehnal tu gumu ?

Uživatelský avatar
s4wyer
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2091
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Iglau
Kontaktovat uživatele:

Re: Guma pod vstřikem...

Příspěvek od s4wyer »

syncon píše:
Wondromir píše:ahoj ja sehnal tu gumu fuglovku asi za 600kč.

ahoj mam dotaz sehnal sem si B3 2.0i :) ale ma problem kdyz dam cca do pulky plynu jede normalne i normalne zrychluje ale jak dam vic jak 1/2 tak se zacne dusit , jeste sem nemel cas to rozdelat ale vidim to na gumu pod vstrikovanim co vy na to ?


a kde si sehnal tu gumu ?
natoč motor, čapni vstřikování a cloumej s ním, když budou kolísat potáčky motoru, tak je těsnění špatný...kdyby to nic nedělalo, tak bych tu gumu vyloučil jako příčinu
Moje thajská přítelkyně říkala, že mít malý penis by nemělo být ve vztahu překážkou...stejně bych si ale přál, aby neměla vůbec žádný

Uživatelský avatar
Wondromir
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 234
Registrován: 30.11.2007 18:00
Bydliště: březiny city(děčín)
Kontaktovat uživatele:

Re: Guma pod vstřikem...

Příspěvek od Wondromir »

no sehnal sem jí normalně v mototechně,měli i levnější,ale to byly polský zmetky

Uživatelský avatar
syncon
Řidič
Řidič
Příspěvky: 167
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolin,Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Re: Guma pod vstřikem...

Příspěvek od syncon »

s4wyer píše:
syncon píše:
ahoj mam dotaz sehnal sem si B3 2.0i :) ale ma problem kdyz dam cca do pulky plynu jede normalne i normalne zrychluje ale jak dam vic jak 1/2 tak se zacne dusit , jeste sem nemel cas to rozdelat ale vidim to na gumu pod vstrikovanim co vy na to ?


a kde si sehnal tu gumu ?
natoč motor, čapni vstřikování a cloumej s ním, když budou kolísat potáčky motoru, tak je těsnění špatný...kdyby to nic nedělalo, tak bych tu gumu vyloučil jako příčinu

tak neska se mi nepodaril ani natocit :( starter toci ale auto ani neskytne :( problem budea si jinde napada vas co hledat , ale koukal sem jestly smrdi z vejfuku nespalenej benzin a nic tak si pali ale nejde tam benzin :(

Uživatelský avatar
s4wyer
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2091
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Iglau
Kontaktovat uživatele:

Re: Guma pod vstřikem...

Příspěvek od s4wyer »

syncon píše:tak neska se mi nepodaril ani natocit :( starter toci ale auto ani neskytne :( problem budea si jinde napada vas co hledat , ale koukal sem jestly smrdi z vejfuku nespalenej benzin a nic tak si pali ale nejde tam benzin :(
čerpadlo, odpoj hadičku u vstřikování a zkus otočit startérem, jestli poteče benzín

"neteče a nepoteče, u nás na kopci neteče už týden...není tlak" :wink:
Moje thajská přítelkyně říkala, že mít malý penis by nemělo být ve vztahu překážkou...stejně bych si ale přál, aby neměla vůbec žádný

Uživatelský avatar
syncon
Řidič
Řidič
Příspěvky: 167
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolin,Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Re: Guma pod vstřikem...

Příspěvek od syncon »

s4wyer píše:
syncon píše:tak neska se mi nepodaril ani natocit :( starter toci ale auto ani neskytne :( problem budea si jinde napada vas co hledat , ale koukal sem jestly smrdi z vejfuku nespalenej benzin a nic tak si pali ale nejde tam benzin :(
čerpadlo, odpoj hadičku u vstřikování a zkus otočit startérem, jestli poteče benzín

"neteče a nepoteče, u nás na kopci neteče už týden...není tlak" :wink:
jasny zas tak spatny to neni ale je to muj prvni benzin :)) tak trochu tapu , hadicku odpojim a uvidim kdyz bude strikat tak zkusim jestly dava jiskru a kdyz i tu tak sem v koncich :( nemate nekdo schema zapojeni motorovy elektriky a podltlaku a hadicek ? a jeste dotaz primo na tebe mam tu na dvore formana na lpg myslis ze by to slo prehazezet do passata ?

Uživatelský avatar
s4wyer
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2091
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Iglau
Kontaktovat uživatele:

Re: Guma pod vstřikem...

Příspěvek od s4wyer »

syncon píše:jasny zas tak spatny to neni ale je to muj prvni benzin :)) tak trochu tapu , hadicku odpojim a uvidim kdyz bude strikat tak zkusim jestly dava jiskru a kdyz i tu tak sem v koncich :( nemate nekdo schema zapojeni motorovy elektriky a podltlaku a hadicek ? a jeste dotaz primo na tebe mam tu na dvore formana na lpg myslis ze by to slo prehazezet do passata ?
no jak z formana to nevím, ale z feldy by to jít mělo...napiš užívatelovi "passta" on má LPG a vyzná se v tom víc ;-)
Moje thajská přítelkyně říkala, že mít malý penis by nemělo být ve vztahu překážkou...stejně bych si ale přál, aby neměla vůbec žádný

Uživatelský avatar
syncon
Řidič
Řidič
Příspěvky: 167
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolin,Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Re: Guma pod vstřikem...

Příspěvek od syncon »

s4wyer píše:
syncon píše:jasny zas tak spatny to neni ale je to muj prvni benzin :)) tak trochu tapu , hadicku odpojim a uvidim kdyz bude strikat tak zkusim jestly dava jiskru a kdyz i tu tak sem v koncich :( nemate nekdo schema zapojeni motorovy elektriky a podltlaku a hadicek ? a jeste dotaz primo na tebe mam tu na dvore formana na lpg myslis ze by to slo prehazezet do passata ?
no jak z formana to nevím, ale z feldy by to jít mělo...napiš užívatelovi "passta" on má LPG a vyzná se v tom víc ;-)

diky moc kdyz v to v nedeli nerozjedu tak zase napisu :)

Uživatelský avatar
syncon
Řidič
Řidič
Příspěvky: 167
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolin,Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Re: Guma pod vstřikem...

Příspěvek od syncon »

syncon píše:
s4wyer píše: no jak z formana to nevím, ale z feldy by to jít mělo...napiš užívatelovi "passta" on má LPG a vyzná se v tom víc ;-)

diky moc kdyz v to v nedeli nerozjedu tak zase napisu :)
Ahoj tak sem v neděly 2 hodiny vyvíjel :) Passík nesel nastartovat doopravdy proto že tam nešel benzín nevím proč ale vůbec mi nejde elektrika na pojistku č.18 :( tak sem natáhnul elektriku od 15 na spínačce (kam de elektrika při zapnutém klíčku) a chci se zeptat jestli je problém když čerpadlo při jízdě pořád běží nebo se musí vypínat ( přebytečný benzin se vrací vratkou zpátky do nádrže tak by to vadit nemělo)???

A druha věc jak sem psal ze mi při přidáni plynu na víc jak polovinu se passat začne dusit , tak sem zkusil vypojit konektor od potenciometru škrtící klapky a je po problému , chci se zeptat nebude to mít negativní vliv na spotřebu nebo něco jiného ?

A třetí věc kde je druhý konektor na diagnostiku pod řadičkou sem nasel jeden ale druhej sem nemoh najit :(

diky všem za odpovědi :)

Uživatelský avatar
s4wyer
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2091
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Iglau
Kontaktovat uživatele:

Re: Guma pod vstřikem...

Příspěvek od s4wyer »

syncon píše:Ahoj tak sem v neděly 2 hodiny vyvíjel :) Passík nesel nastartovat doopravdy proto že tam nešel benzín nevím proč ale vůbec mi nejde elektrika na pojistku č.18 :( tak sem natáhnul elektriku od 15 na spínačce (kam de elektrika při zapnutém klíčku) a chci se zeptat jestli je problém když čerpadlo při jízdě pořád běží nebo se musí vypínat ( přebytečný benzin se vrací vratkou zpátky do nádrže tak by to vadit nemělo)???

A druha věc jak sem psal ze mi při přidáni plynu na víc jak polovinu se passat začne dusit , tak sem zkusil vypojit konektor od potenciometru škrtící klapky a je po problému , chci se zeptat nebude to mít negativní vliv na spotřebu nebo něco jiného ?

A třetí věc kde je druhý konektor na diagnostiku pod řadičkou sem nasel jeden ale druhej sem nemoh najit :(

diky všem za odpovědi :)
čau, tak popořadě :-P
- čerpadlo při jízdě běží pořád, jinak by nebyl tlak, a kde není tlak - nic neteče (kdyby za jízdy bylo slyšet, že hučí, tak to ti píše dopis na rozloučenou)

ten poťák nechám na někom zkušenějším...

k tomu konektoru - nic si z toho nedělej, já tam mám taky jenom jeden a druhej nikde - v létě chci vyndat sedačku a koberec a hledat pod ním, protože jinak než že tam zapadl si to vysvětlit neumím - u těhle starých aut - prej stačí malej rozdíl v napětí a už to píše že ta a ta součástka je špatná, ačkoliv je to třeba v toleranci a ona normálně funguje
Moje thajská přítelkyně říkala, že mít malý penis by nemělo být ve vztahu překážkou...stejně bych si ale přál, aby neměla vůbec žádný

Uživatelský avatar
syncon
Řidič
Řidič
Příspěvky: 167
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolin,Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Re: Guma pod vstřikem...

Příspěvek od syncon »

s4wyer píše:
syncon píše:Ahoj tak sem v neděly 2 hodiny vyvíjel :) Passík nesel nastartovat doopravdy proto že tam nešel benzín nevím proč ale vůbec mi nejde elektrika na pojistku č.18 :( tak sem natáhnul elektriku od 15 na spínačce (kam de elektrika při zapnutém klíčku) a chci se zeptat jestli je problém když čerpadlo při jízdě pořád běží nebo se musí vypínat ( přebytečný benzin se vrací vratkou zpátky do nádrže tak by to vadit nemělo)???

A druha věc jak sem psal ze mi při přidáni plynu na víc jak polovinu se passat začne dusit , tak sem zkusil vypojit konektor od potenciometru škrtící klapky a je po problému , chci se zeptat nebude to mít negativní vliv na spotřebu nebo něco jiného ?

A třetí věc kde je druhý konektor na diagnostiku pod řadičkou sem nasel jeden ale druhej sem nemoh najit :(

diky všem za odpovědi :)
čau, tak popořadě :-P


skvely tak z cerpadla mam radost :) o jeden problem min :) jeste tu klapku a bude ok a muzu na STK :))

a koukam ze k tobe to neni tak daleko bysme se nekdy mohly sejit a kouknout na auta mam uplne toho samyho passika :)) a jeste se zeptam za kolik stim jezdis ?
- čerpadlo při jízdě běží pořád, jinak by nebyl tlak, a kde není tlak - nic neteče (kdyby za jízdy bylo slyšet, že hučí, tak to ti píše dopis na rozloučenou)

ten poťák nechám na někom zkušenějším...

k tomu konektoru - nic si z toho nedělej, já tam mám taky jenom jeden a druhej nikde - v létě chci vyndat sedačku a koberec a hledat pod ním, protože jinak než že tam zapadl si to vysvětlit neumím - u těhle starých aut - prej stačí malej rozdíl v napětí a už to píše že ta a ta součástka je špatná, ačkoliv je to třeba v toleranci a ona normálně funguje

Uživatelský avatar
syncon
Řidič
Řidič
Příspěvky: 167
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolin,Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Re: Guma pod vstřikem...

Příspěvek od syncon »

s4wyer píše:
syncon píše:Ahoj tak sem v neděly 2 hodiny vyvíjel :) Passík nesel nastartovat doopravdy proto že tam nešel benzín nevím proč ale vůbec mi nejde elektrika na pojistku č.18 :( tak sem natáhnul elektriku od 15 na spínačce (kam de elektrika při zapnutém klíčku) a chci se zeptat jestli je problém když čerpadlo při jízdě pořád běží nebo se musí vypínat ( přebytečný benzin se vrací vratkou zpátky do nádrže tak by to vadit nemělo)???

A druha věc jak sem psal ze mi při přidáni plynu na víc jak polovinu se passat začne dusit , tak sem zkusil vypojit konektor od potenciometru škrtící klapky a je po problému , chci se zeptat nebude to mít negativní vliv na spotřebu nebo něco jiného ?

A třetí věc kde je druhý konektor na diagnostiku pod řadičkou sem nasel jeden ale druhej sem nemoh najit :(

diky všem za odpovědi :)
čau, tak popořadě :-P



- čerpadlo při jízdě běží pořád, jinak by nebyl tlak, a kde není tlak - nic neteče (kdyby za jízdy bylo slyšet, že hučí, tak to ti píše dopis na rozloučenou)

ten poťák nechám na někom zkušenějším...

k tomu konektoru - nic si z toho nedělej, já tam mám taky jenom jeden a druhej nikde - v létě chci vyndat sedačku a koberec a hledat pod ním, protože jinak než že tam zapadl si to vysvětlit neumím - u těhle starých aut - prej stačí malej rozdíl v napětí a už to píše že ta a ta součástka je špatná, ačkoliv je to třeba v toleranci a ona normálně funguje

skvely tak z cerpadla mam radost :) o jeden problem min :) jeste tu klapku a bude ok a muzu na STK :))

a koukam ze k tobe to neni tak daleko bysme se nekdy mohly sejit a kouknout na auta mam uplne toho samyho passika :)) a jeste se zeptam za kolik stim jezdis ?


a nemate nahodou nekdo schema zapojeni elektriky ?

Odpovědět

Zpět na „Motory“